DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 też takie wrażenie odniosłem ale w sumie 20mm w dół jest, jeszcze sobie na spokojnie któregoś dnia pomierze jak dokładnie siadło
Mitshi Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ?
shakal Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Jest tylko chyba sztywniejsze, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
DarkMind Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 też czytałem, że wysokość ta sama, tyle, że 1bv sztywniejsze, twardsze.
H4mm3R Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ? Bo 1BV to nie tylko amortyzatory i sprężyny ale też inny wahacz przedni, tylny stabilizator, inne poduszki mocujące skrzynię biegów. To wszystko wpływa że auto jest sztywniejsze. Dla ciekawości 1BE też ma inny tylny stabilizator w stosunku do 1BA dlatego warto zapodać stabilizator z S4/RS4
antonio Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 też takie wrażenie odniosłemale w sumie 20mm w dół jest, jeszcze sobie na spokojnie któregoś dnia pomierze jak dokładnie siadło ja mam Avanta z seryjnynie założonym 1BE i kiedyś pomierzyłem Auto: A4 B7 (FWD) Nadwozie: Avant Silnik: BPW 140KM (2006) Skrzynia: HCF (Manual) Kategoria wagowa osi przedniej: 0JG Kategoria wagowa osi tylnej: 0YH Zawieszenie: 1BE Felga: 17" Opona: 235/45 kolor różowy LP (lewy-przód): 657mm kolor zielony LP (lewy-przód): 356mm kolor żółty LP (lewy-przód): 114mm kolor różowy PP (prawy-przód): 657mm kolor zielony PP (prawy-przód): 356mm kolor żółty PP (prawy-przód): 114mm kolor różowy LT (lewy-tył): 653mm kolor zielony LT (lewy-tył): 346mm kolor żółty LT (lewy-tył): 113mm kolor różowy PT (prawy-tył): 653mm kolor zielony PT (prawy-tył): 346mm kolor żółty PT (prawy-tył): 113mm Ilość paliwa: 1/4 baku
Mitshi Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 JA mam pytanie dlaczego większość zmienia zawieszenie na 1BE, skoro 1BV jest sztywniejsze i niższe ? Bo 1BV to nie tylko amortyzatory i sprężyny ale też inny wahacz przedni, tylny stabilizator, inne poduszki mocujące skrzynię biegów. To wszystko wpływa że auto jest sztywniejsze. Dla ciekawości 1BE też ma inny tylny stabilizator w stosunku do 1BA dlatego warto zapodać stabilizator z S4/RS4 No to dzięki za wyjaśnienie
luck109 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 A byłaby możliwość,żeby ktoś wrzucił zdjęcia porównawcze avanta na 18'' i zawieszeniu -20mm oraz -40mm lub więcej?
H4mm3R Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 A byłaby możliwość,żeby ktoś wrzucił zdjęcia porównawcze avanta na 18'' i zawieszeniu -20mm oraz -40mm lub więcej? Moje porównanie, a jak teraz na gwincie siedzi to zobacz sobie u mnie w temacie
antonio Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 no zobacz sobie u Hammera w wątku
shakal Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Wejdź do "garażu" któregoś z forumowiczów np. siemian, H4mm3R, akjam i zobacz na pierwszą stronę
sqtr11 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Koledzy jak sprawdzic ktory zestaw zawiasu wychodzil w danym aucie?? Myslalem nad obnizeniem autka sprezynami eibach ale jak tak ogladam fotki innych po ich zalozeniu to wyglada mi na to ze mam nizej na tym co mam obecnie. Za duzo tych opcji chyba trza bylo kupic sobie fiata Pozdr.
luck109 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 H4mm3R, wielkie dzięki o takie zestawienie właśnie mi chodziło .To już wiem, że jak dla mnie optycznie 18'' i -20mm szału nie robi . A co do Twojego obecnego stanu, mogę podsumować to jedynie... .
antonio Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ciekawe nawet Nowa Tapicerka skórzana Audi A6 A4 A3 Q5 - firma (2755967912) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
akjam Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Wracając do zawieszenia i zestawienia, które wrzucił H4mm3R to brakuje tam porównania 1BA vs springi H&R. Eibach obniży o -30mm a springi H&R o -35mm. Niby różnica nie duża ale jednak widoczna. U mnie to wygląda tak. 1BA vs 1BA + H&R
sysek27 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Ja miałem założone springi FK przód -40mm, tył -35mm, i seryjne amortyzatory fakt na komforcie wiele nie straciłem , tylko trochę za miękkie to było i np. podczas przejazdu przez progi zwalniające prawie zawsze dobijałem...a tak to wyglądało:
akjam Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Dodam jeszcze, że wrzuciłem springi na zwykłe amortyzatory i pojeździłem na tym chyba ponad 2 lata. Więc te opowieści, że zwykłe amorki cierpią na niższych springach to raczej Nie prawda. Amortyzatory miały 7 lat i ponad 200tkm nalatane więc po prostu przyszedł na nie czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się