RS Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 DTM - to cały pakiet jest planowany. Ale sa rzeczy ważniejsze, jak opony zimowe i letnie- akurat trzeba było te i te zmienić. ? Progi bedą i tylni zderzak. Co do zderzaka tylnego to znalazłem ciekawe fotki w necie? ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- To jakby instrukcja, ale jak sobie pomyśle - tak pociąć zderzak za 500€...? :]
MAT1000 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ceny zabijają, ale jakby trafić okazję, aż mnie korci by też pójść w tym kierunku Efekt końcowy tego zderzaka wyszedł za***iście.
matibati2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Czesc koledzy, mam pytanko. Czy ktos z Was jest uzytkownikiem B7 z silnikiem 2.7 tdi i moglby sie podzielic opinia?
Pucek Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Czesc koledzy, mam pytanko. Czy ktos z Was jest uzytkownikiem B7 z silnikiem 2.7 tdi i moglby sie podzielic opinia? Poczytaj, 2.7tdi to praktycznie to samo co 3.0tdi, problemy te same
matibati2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wlasnie bardzo malo jest opinii na temat 2.7. 3.0 to "prawie" to samo ale jednak temat troszke inny.
H4mm3R Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wlasnie bardzo malo jest opinii na temat 2.7. 3.0 to "prawie" to samo ale jednak temat troszke inny. Inne korbowody i tłoki, reszta ta sama.
matibati2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 I o to sie rozchodzi. Aa rozrzad ten sam?
Tomeks Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 BPP jest bliźniaczy z ASB,więc cos tam poprawione względem BKN
Pucek Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Na pocieszenie Wam napiszę że ASB jest tak samo niedopracowany jak BKN, baa nic w nim nie poprawili bo problemy z rozrządem występują w obydwu silnikach, a skąd to wiem? z życia, kumpel ma ASB i przy przebiegu 220 już jest grzechotka, więc to nie wina słabych napinaczy które rzekomo są w BKN a po prostu zużycia materiału ze względu na przebieg, to samo można przeczytać na A6 forum, dopiero w B8 ogarnęli ten temat Jedyna różnica między BKN a ASB to układ wtryskowy, ten drugi ma poprawiony, problem z klapami jest ten sam:whistling:
vwbartus Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Problem z klapami to nie tak wielki koszt jak pisza , vw wypuscilo zestaw naprawczy koszto to bagatela 120 zl. Pisze o tym bo robilem to 3 dni temu . Karzdy pisze o rozrzadach a problem nie lerzy w silniku a w ludziach którzy kupuja te jednostki i leja olej bog wie skąd i wymieniaja co 20 tys bo tak kaze instrukcja a co za tym idzie to zapychaja sie kanaly ktore smaruja ślizgi i stąd biora sie problemy z rozrzadem . Także JAK DBASZ TAK MASZ .
Pucek Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Problem z klapami to nie tak wielki koszt jak pisza , vw wypuscilo zestaw naprawczy koszto to bagatela 120 zl. Pisze o tym bo robilem to 3 dni temu . Karzdy pisze o rozrzadach a problem nie lerzy w silniku a w ludziach którzy kupuja te jednostki i leja olej bog wie skąd i wymieniaja co 20 tys bo tak kaze instrukcja a co za tym idzie to zapychaja sie kanaly ktore smaruja ślizgi i stąd biora sie problemy z rozrzadem . Także JAK DBASZ TAK MASZ . Dokładnie, z tym olejem zgadzam się w 100%, long serwisy wykańczają te silniki ale jak ktoś się szczypie dać 600 zł na wymianę oleju co max 15tyś to potem niech nie płacze że musi wymienić silnik albo sam rozrząd za 5k.
niestandardowy Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 gdziesz czytalem, chyba na stronie mastersa ze to nie problem rozrzadu a hydrauliki wlasnie olejowej...
RS Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Problem z klapami to nie tak wielki koszt jak pisza , vw wypuscilo zestaw naprawczy koszto to bagatela 120 zl. Pisze o tym bo robilem to 3 dni temu . Karzdy pisze o rozrzadach a problem nie lerzy w silniku a w ludziach którzy kupuja te jednostki i leja olej bog wie skąd i wymieniaja co 20 tys bo tak kaze instrukcja a co za tym idzie to zapychaja sie kanaly ktore smaruja ślizgi i stąd biora sie problemy z rozrzadem . Także JAK DBASZ TAK MASZ . Kolego, masz może numer do tego zestawu naprawczego tych klap?
vwbartus Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Problem z klapami to nie tak wielki koszt jak pisza , vw wypuscilo zestaw naprawczy koszto to bagatela 120 zl. Pisze o tym bo robilem to 3 dni temu . Karzdy pisze o rozrzadach a problem nie lerzy w silniku a w ludziach którzy kupuja te jednostki i leja olej bog wie skąd i wymieniaja co 20 tys bo tak kaze instrukcja a co za tym idzie to zapychaja sie kanaly ktore smaruja ślizgi i stąd biora sie problemy z rozrzadem . Także JAK DBASZ TAK MASZ . Kolego, masz może numer do tego zestawu naprawczego tych klap? oto numer 059198212 . Znalazłem w necie jeszcze coś takiego Najszybszy Blog Motoryzacyjny w sieci! Volkswagen Audi Skoda i wiele innych: Zestaw naprawczy klapy kolektora ssącego 059198212 do silnika 2.7 i 3.0 TDI i to jest cała filozofia tych awaryjnych klap kolektora :grin::facepalm:
kaju Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/zloty-ogolnopolskie-101/xv-ogolnopolski-zlot-audi-a4-klub-polska-ostrow-wielkopolski-zapisy-326510/#post4229535
RS Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Problem z klapami to nie tak wielki koszt jak pisza , vw wypuscilo zestaw naprawczy koszto to bagatela 120 zl. Pisze o tym bo robilem to 3 dni temu . Karzdy pisze o rozrzadach a problem nie lerzy w silniku a w ludziach którzy kupuja te jednostki i leja olej bog wie skąd i wymieniaja co 20 tys bo tak kaze instrukcja a co za tym idzie to zapychaja sie kanaly ktore smaruja ślizgi i stąd biora sie problemy z rozrzadem . Także JAK DBASZ TAK MASZ . Kolego, masz może numer do tego zestawu naprawczego tych klap? oto numer 059198212 . Znalazłem w necie jeszcze coś takiego Najszybszy Blog Motoryzacyjny w sieci! Volkswagen Audi Skoda i wiele innych: Zestaw naprawczy klapy kolektora ssącego 059198212 do silnika 2.7 i 3.0 TDI i to jest cała filozofia tych awaryjnych klap kolektora :grin::facepalm: Dzieki, wlasnie dzis bede odbierac te zestaw naprawczy. koszt w De - 13€ na strone. A tak swoja droga to gosc ktory nagrywal to video byl niezlym fajtulapa Napisze jak ogarne.
niestandardowy Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Pany, jaki numer ma zwykly wlacznik swiatel? bez auto? ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- [h=2]8e0941531? czy z jakas koncowka ?[/h]
niestandardowy Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Podziekowal ... Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
jozek726 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Brakuje jeszcze parę osób do zrealizowania zamówienia, ktoś coś ? Polary są na prawdę fajne http://a4-klub.pl/bluzy-polary-116/polar-klubowy-zapisy-325129/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się