Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepal bak i zalej jeszcze raz

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

będę musiał tak zrobić. w najgorszym wypadku gdzie oddać do regeneracji i jakie koszta?

Opublikowano

Kup sobie nowe, 1,5K/szt :decayed:

Opublikowano

wole kupić 10 butelek LM :decayed:

Tomek po śmialimy się a teraz seria jak to wygląda z kasa i do kogo oddać

Opublikowano

Ok 600zł/szt. do kogo to nie wiem. Dydo będzie teraz regenerował swoje.... Może być że pompa podciśnienia robi takie coś, nie koniecznie wtryski. U mnie było takie szarpanie przy 120-140km/h, nawet sterownik w skrzyni podmieniłem, bo myślałem że to skrzynia. Później mnie natchnęło i zalałem STP. Nawet nie przepaliłem cały bak i objawy zniknęły.

Opublikowano

A jakby zrobić w ten sposób żeby chodził sobie na tym preparacie bezpośrednio go podając? bo jak producent podaje można go używać tez w ten sposób i niby lepsze działanie jest

Opublikowano

Można i tak ale czy to konieczne... Wyciekow na filtrze paliwa nie masz albo pod pompa vacum z tyłu silnika? Bo może gdzieś lewe powietrze łapie

Opublikowano

nie ma tam nic. jedynie kurz

Opublikowano

Ja bym jeszcze pojeździł, zalał STP i poczekał

Opublikowano

narazie innego wyjścia nie mam. wlece jeszcze w nocy po robocie na a2 i zostawię za sobą trochę dymku :decayed:

Opublikowano

Panowie nie wiecie co sie dzieje z Gwertym? Nie moge sie do niego dodzwonic

Opublikowano

Siema, wiecie czy można gdzieś dostać same szybki do lamp? Jakiś pacan wypolerował kumplowi lampy i przypalił plastik :kwasny:

Wysłane z mojego XT1562

Opublikowano

No to prawdziwy mistrz polerki musiał to robić :facepalm:

Opublikowano

Samych raczej nie kupisz... Kup dwie zwykłe lampy i przeklej jak ma bixa

Opublikowano

Witam

Panowie szybkie pytanie do Was jako użytkowników B7 :decayed: może zacznę od początku:

Pacjent: A4 B7

Sprawa wygląda następująco w aucie zostały założone xenony w miejsce zwykłych lamp halogenowych wiązka została ori od halogenów, od tego momentu non stop wyświetla się błąd spalonej żarówki i lampy mygają po 3/4 razy zanim się zapalą a czasem potrafią się nie uruchomić, po zmianie kodowania w MCE na takie z obsługą xenonu światła zapalają się zaraz po zapłonie tryb skandynawski jest wyłączony dodam :kwasny: macie może jakiś pomysł co może być tego przyczyną i co jeszcze można sprawdzić? Lampy wyjęte na luzie i podłączone bezpośrednio pod aku świecą bez problemu bez mrugnięć i tego typu rzeczy.

Sprawa dodatkowo się skomplikowała bo po powrocie do kodowania na halogeny przestały działać światła drogowe :facepalm: podpoweidzcie coś bo juz nie mam siły do tej fury....

Opublikowano

Jak mają Ci działać bixy na wiązce od zwykłych lap jak inaczej są piny ułożone? Jest na forum temat o bixie w b7, tam znajdziesz wszystkie schematy.

Opublikowano

Panowie ma ktoś namiary na kolegos którzy sciagaja audi. Jest jakiś koles chyba z wroclawia co tylko s line sciaga i o uszy mi się obilo miszel? Da mi ktoś namiary na chlopakow?

Opublikowano

Panowie ma ktoś namiary na kolegos którzy sciagaja audi. Jest jakiś koles chyba z wroclawia co tylko s line sciaga i o uszy mi się obilo miszel? Da mi ktoś namiary na chlopakow?

Miszel

http://mpmoto.otomoto.pl/

Opublikowano

Tomek wiązka jest oczywiście odpowiednio przygotowana, a przynajmniej tak mi się wydaje, mogę ją jeszcze raz sprawdzić, ale wszystko jest jak Bóg przykazał ;) tylko bydle zatrybić nie chce....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...