Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 To by bylo zbyt piękne mimo to sprawdzę co tam siedzi
kaju Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 dziewczyny: 19/9J/ET44 opona 215/35 - bez dystansów będzie coś tarło z jednej albo z drugiej strony? Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka co do wtyczki niebieskiej - sporo b7 ms przygotowane to pod wyłącznik poduch. zostaje tylko przelacznik w schowku i wiazka schowka czyli 3 kabelki (ewentualnie jak jakiś farciarz ustrzeli podswietlane ale to rarytas jak jasssssny pjerun). 20-25 minut i temat ogarnięty Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Moim zdaniem będziesz miał za mocno schowane koło i może Ci trzeć... (ewentualnie jak jakiś farciarz ustrzeli podswietlane ale to rarytas jak jasssssny pjerun). Co ustrzeli, przełącznik ten co B6 miało ?
kaju Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 tak. w B6 do my02 byly podswietlane ale zupelnie inaczej plytka wyglada i do nas nie podejdą. my03/04 miały niepodswietlane. ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka tylko z tym kołem u mnie gleba... tylko nie mierzona, a jestem świeżo po swapie, bo myślałem, że studzienka się z wahaczem spotkała... przynajmniej takie miałem przekonanie, bo miska też przecież ameliniowa i ten sam dźwięk wydała Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka więc będzie przymiarka tak czy inaczej Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 tak. w B6 do my02 byly podswietlane ale zupelnie inaczej plytka wyglada i do nas nie podejdą. my03/04 miały niepodswietlane. ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją Ciekawe jak nr. tego przełącznika był z tym podświetleniem do B7. Nie szło ono czasem na usa ?
kaju Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 jak pamiętsm.dobrze to końcówka P. ale interesowalem sie tym do momentu jak dostałem cene z aso 360zł chyba. .. dałem sobie spokój z podswietlanym Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 To nie jest czasem ten 5C59192375PR
kaju Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 teraz nie.sprawdze bo.z.telefonu lece na minimalnym transferze... Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
vwbartus Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Ok, to w takim razie czekam znalazłem parę zdjęć czyli Felga 8J z oponą 225/40/18 ET 45 + dystans 17/5mm co daje ET 27/5 . Na tył dodał bym jeszcze tak aby było ET 20 .
FroS-t Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Panowie pilna sprawa bo chyba spore koszta mi się szykują, mówiąc krótko jebie dramatem pierwsze pytanie : Jakie powinno być ciśnienie na cylindrach ? Motor wiadomo A4 B7 3.0 TDI V6 ASB Ok, to w takim razie czekam znalazłem parę zdjęć czyli Felga 8J z oponą 225/40/18 ET 45 + dystans 17/5mm co daje ET 27/5 . Na tył dodał bym jeszcze tak aby było ET 20 . Dzięki Bartek, mam et 35 czyli tył 15mm, a na przód 10mm wrzucę i będzie grało.....
Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) źle napisałem 1,0-1,4 MPa nominalne 0,9MPa Przecież Ty masz TDi Leszek sprawdzałeś teraz jakie masz ? Edytowane 26 Października 2016 przez Norbas
FroS-t Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Ogólnie tak, dziś nagle problem z odpaleniem auta, odpala ale bardzo cieżko kręci, na każdym biegu do 1500 rpm auto trzęsie się jak żyd na gównie, powyżej 2000rpm jedzie normalnie, nie kopci, świece ok,nie upalone, motor łapie powietrze, filtr powietrza bucha jak wściekły, dziś nie miałem miernika żeby zmierzyć własnie ciśnienie na cylindrach, jutro odłączę wtryski , podłączę miernik i sprawdzę jeszcze wałek rozrządu, jak będzie grało to pewnie wtryski lecą na stół, mimo że sprawdzałem i zawsze było ok, to chyba tyle z planów.....zastanawiam się jeszcze czy np świeca kiedyś tam wymieniana mogła sie upalić i wpaść do cylindra i narobić bałaganu? co myślicie? Mógłbym tak jeździć przez 2.5 roku bez problemu ? Ogólnie nic w aucie nie robiłem z wyjątkiem jednego sterownika i DPF-out, dziś miałem robić elektrykę szyb, ale zanim dojechałem do mechaniora który na co dzień ogrania w ASO Audi wyjebało się takie coś
Norbas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Wiem, że w 2.5 jest od 2,6 - 3,3 MPa więc i w 3.0 tdi powinno być podobnie...
FroS-t Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Zapomniałem spytać Mojego mechaniora dlatego pytam tuta o to ciśnienie.....siedzę i łeb mi pęka , ale nie za dobrze to wygląda wszystko.....jedyne co mam nadzieję że ciśnienie będzie grało i może leje jakiś wtrysk, z dwojga złego wole to niż za chwile miałoby skończyć się na wymianie motoru, chociaż sprawdzałem wtryski co chwila, znalazłem jeszcze taki temat: http://www.a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-wymiana-tlokow-vt20977.htm Jutro będę wiedział jakie jest ciśnienie no i co z wałkiem..... póki co komputer pokazuje zawyżone dawki na 4,5 i 6 cylindrze, z tym że w 5 najbardziej....
gabalo Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Panowie mam 2 pytanka... 1. Czasami gdy odpalam auto po dłuższym postoju np po całej nocy szczególnie zimnej auto odpali ale radio sie nie włączy lub climatronic lub czasem to i to, wtedy go gaszę i odpalam ponownie i wszystko hula, dzieje sie to żadko ale jednak, czy to może być wina np padającego akumulatora? 2. Czujnik zmierzchu hula dobrze przełącza światła itp ale clh cos odwalą. W nocy działa elegancko ale w dzień przy otwieraniu auta zawsze swieci, ale przy zamykaniu juz nie-sytuacja w ciągu dnia. Gdy jest ciemno wszystko chodzi jak należy. Co może być nie tak? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 27 Października 2016 przez gabalo
LChris Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Mam podobnie z klimatronikiem, z tym że nawiewy i regulacje działają ale nie świecą wyświetlacze i podświetlanie.
gabalo Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Robiłeś cos z tym juz ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
LChris Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Nie. było z 3 miesiące spokoju aż do dziś rano. Który pin w klimatroniku odpowiada za podświetlanie?
TOM3K Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją znajdź ją dla mnie misiu !
moglaj80 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją znajdź ją dla mnie misiu ! Ja kiedyś z glupa sprawdziłem mój kluczyk w wyłącznika air bag w b6 i też zadzialal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się