Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To by bylo zbyt piękne :decayed: mimo to sprawdzę co tam siedzi ;)

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dziewczyny: 19/9J/ET44 opona 215/35 - bez dystansów będzie coś tarło z jednej albo z drugiej strony?

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

co do wtyczki niebieskiej - sporo b7 ms przygotowane to pod wyłącznik poduch. zostaje tylko przelacznik w schowku i wiazka schowka czyli 3 kabelki (ewentualnie jak jakiś farciarz ustrzeli podswietlane ale to rarytas jak jasssssny pjerun). 20-25 minut i temat ogarnięty ;)

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Moim zdaniem będziesz miał za mocno schowane koło i może Ci trzeć...


(ewentualnie jak jakiś farciarz ustrzeli podswietlane ale to rarytas jak jasssssny pjerun).

Co ustrzeli, przełącznik ten co B6 miało ?

Opublikowano

tak. w B6 do my02 byly podswietlane ale zupelnie inaczej plytka wyglada i do nas nie podejdą. my03/04 miały niepodswietlane. ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją :)

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

tylko z tym kołem u mnie gleba... tylko nie mierzona, a jestem świeżo po swapie, bo myślałem, że studzienka się z wahaczem spotkała... przynajmniej takie miałem przekonanie, bo miska też przecież ameliniowa i ten sam dźwięk wydała :grin:

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

więc będzie przymiarka tak czy inaczej :)

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

tak. w B6 do my02 byly podswietlane ale zupelnie inaczej plytka wyglada i do nas nie podejdą. my03/04 miały niepodswietlane. ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją

Ciekawe jak nr. tego przełącznika był z tym podświetleniem do B7. Nie szło ono czasem na usa ?

Opublikowano

jak pamiętsm.dobrze to końcówka P. ale interesowalem sie tym do momentu jak dostałem cene z aso 360zł chyba. .. dałem sobie spokój z podswietlanym :)

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To nie jest czasem ten 5C59192375PR :eusathink:

Opublikowano

teraz nie.sprawdze bo.z.telefonu lece na minimalnym transferze...

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok, to w takim razie czekam :good:

znalazłem parę zdjęć czyli Felga 8J z oponą 225/40/18 ET 45 + dystans 17/5mm co daje ET 27/5 . Na tył dodał bym jeszcze tak aby było ET 20 .

20160926_130915_zpsdl6xm6xr.jpg

20160926_130850_zpsphyomcvw.jpg

20160926_130451_zpsgt2rfktj.jpg

Opublikowano

Panowie pilna sprawa bo chyba spore koszta mi się szykują, mówiąc krótko jebie dramatem :facepalm:pierwsze pytanie :

Jakie powinno być ciśnienie na cylindrach ? Motor wiadomo A4 B7 3.0 TDI V6 ASB




Ok, to w takim razie czekam :good:

znalazłem parę zdjęć czyli Felga 8J z oponą 225/40/18 ET 45 + dystans 17/5mm co daje ET 27/5 . Na tył dodał bym jeszcze tak aby było ET 20 .

20160926_130915_zpsdl6xm6xr.jpg

20160926_130850_zpsphyomcvw.jpg

20160926_130451_zpsgt2rfktj.jpg

Dzięki Bartek, mam et 35 czyli tył 15mm, a na przód 10mm wrzucę i będzie grało.....

Opublikowano (edytowane)

źle napisałem ;) 1,0-1,4 MPa :) nominalne 0,9MPa


Przecież Ty masz TDi :facepalm:


Leszek sprawdzałeś teraz jakie masz ?

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

Ogólnie tak, dziś nagle problem z odpaleniem auta, odpala ale bardzo cieżko kręci, na każdym biegu do 1500 rpm auto trzęsie się jak żyd na gównie, powyżej 2000rpm jedzie normalnie, nie kopci, świece ok,nie upalone, motor łapie powietrze, filtr powietrza bucha jak wściekły, dziś nie miałem miernika żeby zmierzyć własnie ciśnienie na cylindrach, jutro odłączę wtryski , podłączę miernik i sprawdzę jeszcze wałek rozrządu, jak będzie grało to pewnie wtryski lecą na stół, mimo że sprawdzałem i zawsze było ok, to chyba tyle z planów.....zastanawiam się jeszcze czy np świeca kiedyś tam wymieniana mogła sie upalić i wpaść do cylindra i narobić bałaganu? co myślicie? Mógłbym tak jeździć przez 2.5 roku bez problemu ? Ogólnie nic w aucie nie robiłem z wyjątkiem jednego sterownika i DPF-out, dziś miałem robić elektrykę szyb, ale zanim dojechałem do mechaniora który na co dzień ogrania w ASO Audi wyjebało się takie coś :facepalm:

Opublikowano

Wiem, że w 2.5 jest od 2,6 - 3,3 MPa więc i w 3.0 tdi powinno być podobnie...

Opublikowano

Zapomniałem spytać Mojego mechaniora dlatego pytam tuta o to ciśnienie.....siedzę i łeb mi pęka :confused4: , ale nie za dobrze to wygląda wszystko.....jedyne co mam nadzieję że ciśnienie będzie grało i może leje jakiś wtrysk, z dwojga złego wole to niż za chwile miałoby skończyć się na wymianie motoru, chociaż sprawdzałem wtryski co chwila, znalazłem jeszcze taki temat:

http://www.a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-wymiana-tlokow-vt20977.htm

Jutro będę wiedział jakie jest ciśnienie no i co z wałkiem..... :confused4: póki co komputer pokazuje zawyżone dawki na 4,5 i 6 cylindrze, z tym że w 5 najbardziej....

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam 2 pytanka...

1. Czasami gdy odpalam auto po dłuższym postoju np po całej nocy szczególnie zimnej auto odpali ale radio sie nie włączy lub climatronic lub czasem to i to, wtedy go gaszę i odpalam ponownie i wszystko hula, dzieje sie to żadko ale jednak, czy to może być wina np padającego akumulatora?

2. Czujnik zmierzchu hula dobrze przełącza światła itp ale clh cos odwalą. W nocy działa elegancko ale w dzień przy otwieraniu auta zawsze swieci, ale przy zamykaniu juz nie-sytuacja w ciągu dnia. Gdy jest ciemno wszystko chodzi jak należy. Co może być nie tak?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez gabalo
Opublikowano

Mam podobnie z klimatronikiem, z tym że nawiewy i regulacje działają ale nie świecą wyświetlacze i podświetlanie.

Opublikowano

Robiłeś cos z tym juz ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie. było z 3 miesiące spokoju aż do dziś rano.

Który pin w klimatroniku odpowiada za podświetlanie?

Opublikowano

ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją :)

znajdź ją dla mnie misiu !

Opublikowano

ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją :)

znajdź ją dla mnie misiu !

Ja kiedyś z glupa sprawdziłem mój kluczyk w wyłącznika air bag w b6 i też zadzialal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...