kaju Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 ale w b7 trafiała się jedna na milion z illuminacją znajdź ją dla mnie misiu !mój się świeci Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
TOM3K Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 w grudniu się świecił nie będzie
kaju Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 no chyba nie ej Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Norbas Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 w grudniu się świecił nie będzie Pamiętaj Tomek żebyś zrobił zdjęcie nr. przed montażem No chyba, że Kaju szybciej ogarnie
TOM3K Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 zanim on ogarnie to ja się nauczę wszystkich schematów na pamięć
kaju Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 w zeszycie Cie nie widzę chłopczyku, a zapisy na kwiecień właśnie ruszyły klepać Ci jakiś termin? Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
kaju Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 posturą co raz bliżej Ci do mikołaja. ... dobra pasuje Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Mizur138 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Siemka Pany Wiecie czym moge pomalowac felgi a potem wrocic bez zadnego problemu do lakieru ori,słyszałem o jakies farbie guma. Moze ktos cos wie na ten temat.?
vwbartus Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Leszek wiadomo już co z motorem ??
FroS-t Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Nie za dużo bo cały dzień w pracy byłem ale zdążyłem oddać auto i trochę posiedzieć przy niej i jednak chyba trochę odetchnąłem, podłączyliśmy miernik i na całe szczęscie wszystkie cylindry ładnie trzymają stałe 25 barów, gdzie według zaleceń norm powinno być od 21 do 33, także jutro wylatują wszystkie wtryski i lecą na sprawdzenie do pompiaży, raczej obstawiam własnie wtryski , chciałem je zamienić dziś i zobaczyć na diagnostyce co wyjdzie ale doszedłem do wniosku że nie będę sie męczył z zamienianiem i patrzeniem tylko na odczyty a wole je jednak wysłać na pełne sprawdzenie.....jak to nie pomoże to plan jest taki że klawiaturę ściągam i do obejrzenia wałek rozrządu i popychacze ale mam nadzieje że skończy się na wtryskach z reszta dziś zauważyłem tez że dotykając przewody idące od wtrysków te po lewej wyraźnie bardziej drżały ale wiadomo to o niczym może nie świadczyć no ale jednak.... póki co tyle, także z jednej strony trochę odetchnąłem ale z drugiej podejrzewam że dobry gwint pójdzie się yebać
afroo. Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Lechu rób jak dydo. Pierdziel mechanikę rób zawias. To ma wyglądać, jeździć może przy okazji.
kaju Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 pomnik - na lawecie Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
H4mm3R Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Lechu rób jak dydo. Pierdziel mechanikę rób zawias. To ma wyglądać, jeździć może przy okazji. Po 2latach w końcu wymienił PD
tomekhxc Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Nie za dużo bo cały dzień w pracy byłem ale zdążyłem oddać auto i trochę posiedzieć przy niej i jednak chyba trochę odetchnąłem, podłączyliśmy miernik i na całe szczęscie wszystkie cylindry ładnie trzymają stałe 25 barów, gdzie według zaleceń norm powinno być od 21 do 33, także jutro wylatują wszystkie wtryski i lecą na sprawdzenie do pompiaży, raczej obstawiam własnie wtryski , chciałem je zamienić dziś i zobaczyć na diagnostyce co wyjdzie ale doszedłem do wniosku że nie będę sie męczył z zamienianiem i patrzeniem tylko na odczyty a wole je jednak wysłać na pełne sprawdzenie.....jak to nie pomoże to plan jest taki że klawiaturę ściągam i do obejrzenia wałek rozrządu i popychacze ale mam nadzieje że skończy się na wtryskach z reszta dziś zauważyłem tez że dotykając przewody idące od wtrysków te po lewej wyraźnie bardziej drżały ale wiadomo to o niczym może nie świadczyć no ale jednak.... póki co tyle, także z jednej strony trochę odetchnąłem ale z drugiej podejrzewam że dobry gwint pójdzie się yebać nie łam sie , u mnie jest mały przedmuch ja jednej głowicy , jako że motor bedzie wyciągany to pomyślałem se a zrobie przy okazji rozrząd , głowice od razu dwie robie , nowe uszczelki pierdólki itp .... suma za same części jest ciekawa w sumie sprzedawać auta nie myśle a choćby nawet to nie z takim zonkiem
FroS-t Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 No powiem szczerze że jak usłyszałem ciśnienie w cylindrach to nogi mi się lekko ugięły, co nie zmienia faktu że chciałem ten silnik i miałem świadomość od kolegow i mechanika co i jak wygląda jeśli chodzi o koszty, nie mam zamiaru marudzić i gadać farmazony jaki to psujący się motor itp drugi raz tez bym wybrał ten silnik, z rezszta po przejchaniu sie kolegi takim własnie zrobionym na 300ps i dobrze ponad 500 momentu, wiedziałem że 3.0 V6 zapakowane w Quattro będzie mi wozić d*pę, tez Tomek nikomu nigdy bym nie oddał auta z miną, kilka pojazdów już sprzedałem czy to motocykle czy auta i milo słyszeć że zadbane i latają sprzęty....
TOM3K Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 rns ledowego z jakim numerem najlepiej wziąć?
tomekhxc Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 a która Vałka jest tania silnik jest bardzo dobry tylko osprzęt do bani , a jak sie porobi wszystkie jego bolączki to potem służy na lata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się