Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziadki macie jakieś wzory na t-shirty , może też bym wam coś uklepał :D

o,fioletowy konus:decayed:

pany,szybkie pytanie,ile kosztuje turbina z BRD?

i czy to najlepsza opcja do AWX?

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bardziej chodziło mi o dokladanie nowszych elementow do autka niz starszych, wiadomo, że mi sie maja podobać, chociaż podobno nie kazdy wzór felg w 17 ładnie wyglada, z ori podobają mi się np takie :

http://a4-klub.pl/showthread.php?p=3210945

I te chyba są z b6

Tapatalk

No fajny, tani i mocny felunek. Mam takie na zimę :wink:

Ja choruje na te twoje BLQ :naughty: na allegro podróby się pojawiły, ciekawe co to warte.

Opublikowano

Dare różne opinie chodzą, jedni chwalą bo na razie mają proste felgi, inni odradzają bo były problemy...

Opublikowano
to nie wiązka, tylko z pewnością czujnik i teraz tak w skrócie:

- VCDS pokaże dokładnie który jest uszkodzony, można sobie również podejrzeć grupę jakie mają wartości (jeżeli poniżej 1,0 to czujnik wysiada),

- można metodą na ucho/palec, uruchamiamy PDC palcem dotykamy czujniki kolejno i będzie czuć puknięcia/ucho będzie dobrze słychać (tam gdzie puknięcia są słabe bądź ich nie ma kwalifikuje czujnik do wymiany).

Czujniki z tyłu wymienia się łatwo i można to zrobić w 30min.(może trochę więcej z przerwą na piwko) spokojnie w suchy dzień na dworze niezależnie od temp. Rozpinasz od bagażnika i od zewnątrz za kołem nadkole do śrub mocujących zderzak (oczywiście strona na którą wskazuje czujnik) - nie trzeba zrzucać całego zderzaka, tylko interesująca nas strona. Odjeżdżamy odchylając zderzak z mocowań nie za ostro by go nie uszkodzić, miejsca jest wystarczająco dużo na przekładkę, przy okazji jak ktoś robi prawą stronę to pięknie się ogarnia również przy okazji moduł radiowego sterowania zegarkiem jeżeli jest do wymiany.

Zdjęcia tu:

LINK

P.S. nie polecam montować oponek większych niż 225, ja mam w zimie 17"/225 i jest optymalnie.

Szacun za pomocne słowa :hi: a nie tylko:vaglogi:

Opublikowano

Hammer podpowiedz moj Ty Guru Grillowy

do grilla eSkowego z czarna ramka - musze dokupić blende czarną ?? ten plastik w tym grillu jest ciemniejszy niz w s-line ???

bo mam blende z s-line a eSkowego grilla co kupilem zdjecia sa kiepskie...

Opublikowano
to nie wiązka, tylko z pewnością czujnik i teraz tak w skrócie:

- VCDS pokaże dokładnie który jest uszkodzony, można sobie również podejrzeć grupę jakie mają wartości (jeżeli poniżej 1,0 to czujnik wysiada),

- można metodą na ucho/palec, uruchamiamy PDC palcem dotykamy czujniki kolejno i będzie czuć puknięcia/ucho będzie dobrze słychać (tam gdzie puknięcia są słabe bądź ich nie ma kwalifikuje czujnik do wymiany).

Czujniki z tyłu wymienia się łatwo i można to zrobić w 30min.(może trochę więcej z przerwą na piwko) spokojnie w suchy dzień na dworze niezależnie od temp. Rozpinasz od bagażnika i od zewnątrz za kołem nadkole do śrub mocujących zderzak (oczywiście strona na którą wskazuje czujnik) - nie trzeba zrzucać całego zderzaka, tylko interesująca nas strona. Odjeżdżamy odchylając zderzak z mocowań nie za ostro by go nie uszkodzić, miejsca jest wystarczająco dużo na przekładkę, przy okazji jak ktoś robi prawą stronę to pięknie się ogarnia również przy okazji moduł radiowego sterowania zegarkiem jeżeli jest do wymiany.

Zdjęcia tu:

LINK

P.S. nie polecam montować oponek większych niż 225, ja mam w zimie 17"/225 i jest optymalnie.

Szacun za pomocne słowa :hi: a nie tylko:vaglogi:

To mów że nie masz VAG'a :decayed:

---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:25 ----------

Hammer podpowiedz moj Ty Guru Grillowy

do grilla eSkowego z czarna ramka - musze dokupić blende czarną ?? ten plastik w tym grillu jest ciemniejszy niz w s-line ???

bo mam blende z s-line a eSkowego grilla co kupilem zdjecia sa kiepskie...

Z tego co się orientuję to blenda pasuje. Ja mam w czarnym połysku.

Opublikowano
to nie wiązka, tylko z pewnością czujnik i teraz tak w skrócie:

- VCDS pokaże dokładnie który jest uszkodzony, można sobie również podejrzeć grupę jakie mają wartości (jeżeli poniżej 1,0 to czujnik wysiada),

- można metodą na ucho/palec, uruchamiamy PDC palcem dotykamy czujniki kolejno i będzie czuć puknięcia/ucho będzie dobrze słychać (tam gdzie puknięcia są słabe bądź ich nie ma kwalifikuje czujnik do wymiany).

Czujniki z tyłu wymienia się łatwo i można to zrobić w 30min.(może trochę więcej z przerwą na piwko) spokojnie w suchy dzień na dworze niezależnie od temp. Rozpinasz od bagażnika i od zewnątrz za kołem nadkole do śrub mocujących zderzak (oczywiście strona na którą wskazuje czujnik) - nie trzeba zrzucać całego zderzaka, tylko interesująca nas strona. Odjeżdżamy odchylając zderzak z mocowań nie za ostro by go nie uszkodzić, miejsca jest wystarczająco dużo na przekładkę, przy okazji jak ktoś robi prawą stronę to pięknie się ogarnia również przy okazji moduł radiowego sterowania zegarkiem jeżeli jest do wymiany.

Zdjęcia tu:

LINK

P.S. nie polecam montować oponek większych niż 225, ja mam w zimie 17"/225 i jest optymalnie.

Szacun za pomocne słowa :hi: a nie tylko:vaglogi:

aleś wrażliwy.... :doh:

Opublikowano
to nie wiązka, tylko z pewnością czujnik i teraz tak w skrócie:

- VCDS pokaże dokładnie który jest uszkodzony, można sobie również podejrzeć grupę jakie mają wartości (jeżeli poniżej 1,0 to czujnik wysiada),

- można metodą na ucho/palec, uruchamiamy PDC palcem dotykamy czujniki kolejno i będzie czuć puknięcia/ucho będzie dobrze słychać (tam gdzie puknięcia są słabe bądź ich nie ma kwalifikuje czujnik do wymiany).

Czujniki z tyłu wymienia się łatwo i można to zrobić w 30min.(może trochę więcej z przerwą na piwko) spokojnie w suchy dzień na dworze niezależnie od temp. Rozpinasz od bagażnika i od zewnątrz za kołem nadkole do śrub mocujących zderzak (oczywiście strona na którą wskazuje czujnik) - nie trzeba zrzucać całego zderzaka, tylko interesująca nas strona. Odjeżdżamy odchylając zderzak z mocowań nie za ostro by go nie uszkodzić, miejsca jest wystarczająco dużo na przekładkę, przy okazji jak ktoś robi prawą stronę to pięknie się ogarnia również przy okazji moduł radiowego sterowania zegarkiem jeżeli jest do wymiany.

Zdjęcia tu:

LINK

P.S. nie polecam montować oponek większych niż 225, ja mam w zimie 17"/225 i jest optymalnie.

Szacun za pomocne słowa :hi: a nie tylko:vaglogi:

To mów że nie masz VAG'a :decayed:

Tomek trafiłeś :no: jakoś nie było potrzeby :naughty: kupiłem auto, które w serii jest już zbytnio zrezane :polew::polew::polew:

PDC udało się zdnaignozować "na ucho" :grin: padł czujnik drugi od lewej

mam tylko kabelek co działa w starszych VAG-ach także przy B7 nie podziałam w B6 jeszcze troszkę możliwości daje:wink:

muszę ogarnąć jakiś kompatybilny z B7 może coś sczególnie polecacie? :hi:

Kolega RS chyba miał stresujący dzień :doh: wrażliwość nic tu w temacie nie wnosi :wink:

Opublikowano

Poszło PW :wink:

Opublikowano

Kolega RS chyba miał stresujący dzień :doh: wrażliwość nic tu w temacie nie wnosi :wink:

luzik.... :wink:

Opublikowano

Macie jakieś pomysły kolorystyczne na dekory ?

Miałem coś zrobić folią, ale zdecyduje się na flock.

Jak na razie pomysł mam na ciemną czerwień, może ktoś z was widział jeszcze jakieś ciekawe dekory.

Opublikowano

Panowie, ktos kto ma ETKE, czy moze mi podac numer czesci i ewentualnie cene?

oraz info czy taki dyfuzor z DTM pasuje do normalnego zderzaka???

dtm3.jpg

Opublikowano

To jest DTM i jest to kompletny zderzak, poza tym DTM były tylko sedany.

Opublikowano

Tomek, a wiesz może czy ten zderzak da sie pod Avanta przerobić? ;)

Opublikowano
Tomek, a wiesz może czy ten zderzak da sie pod Avanta przerobić? ;)

Chyba wszystko zależy od zdolności plastycznych :decayed: do B5 w sedanie też wkładki zderzaki z rs i tez się dało :wink:

Opublikowano

Ale tamte skracali a ten zdaje sie trza by wydłużyć. :mysli:

Opublikowano

Panowie w związku, że to nasze szukanie jest niedorobione zadam pytanie:

Czy mamy możliwość uruchomienia opcji wyciszania automatycznego RNS-e High przy aktywowaniu się parktronika ? , oraz czy jest możliwość opcji by prawe lusterko przy aktywnym wstecznym zjechało nam nieco niżej... ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...