Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Kontrolka Check Engine


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z kontolka check engine. Zapalila mi sie wczoraj i niechce zgasną choc na komputerze pokazuje service OK!

I z samochodem niedzieje sie nic niepokojącego, wszystko chodzi jak nalezy, pali, rozwija moc, stoj rowno na wolnych obrotach wsztrsko jest jak najbardziej ok na benzynie jak i na gazie i nigdy wczesniej niemignela mi ta kontrolka nawet na sekunde. Czy mozna jakos samemu skasowac ten błąd bez uzycia vaga?

Opublikowano

To masz błąd w silniku :chytry: musisz go vagiem wykasować :mysli:

Opublikowano

przypuszczam ze to przez instalacje gazowa, czesto sie tak dzieje w zagazowanych autach, musisz podpiac Vaga i zobaczyc dla czego sie pali, jesli blad ktory wyskoczyl nie bedzie to nic powaznego to tylko musisz go usunac i zobaczyc czy sie bedzie powtarzal.

Opublikowano

byłem na komputerze w warsztacie i niemogli sie połączyc z komputerem w samochodzie, wiec kupilem sobie vaga na allegro Polski Vag 2.5 usb i to samo niemoge sie połaczyc z komputerem;/ i niewiem co zrobic teraz kontrolka pali sie nadal a niemoge sie do tego dostac, wiec zostaje mi tylko serwis?? i czy byla mozliwosc zeby w serwisie zablokowali jakos dostep do kopmutera?

I kolesie w warsztacie w którym bylem mowili ze mozna jakos skasowac to poprzez nasniecie jakis przyciskow na wysietlaczu, czy da rade tak jakos to zrobic??

Opublikowano

byłem na komputerze w warsztacie i niemogli sie połączyc z komputerem w samochodzie, wiec kupilem sobie vaga na allegro Polski Vag 2.5 usb i to samo niemoge sie połaczyc z komputerem;/ i niewiem co zrobic teraz kontrolka pali sie nadal a niemoge sie do tego dostac, wiec zostaje mi tylko serwis?? i czy byla mozliwosc zeby w serwisie zablokowali jakos dostep do kopmutera?

I kolesie w warsztacie w którym bylem mowili ze mozna jakos skasowac to poprzez nasniecie jakis przyciskow na wysietlaczu, czy da rade tak jakos to zrobic??

auto moze byc już na CAN-ie dlatego nie chce sie komunikować

musisz kupic sobie taki który na tym działa

Opublikowano

połączyłem sie tylko znowu napotkałem problem niemogę sie połaczy z silnikiem;/ łacze sie z klima, radiem, licznikiem,abs-em ale z silnikiem caly czas mi sie łączy i powtarza nawiązywanie połączenia, ma moze ktos na to sposob?[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 20:10 _________________________________________________ia dzis kontrolka check engine zaczela dziwnie migac i samochod niepracuje równo tylko obroty faluja i jak dodaje gazu podczas jazdy to szarpie strasznie;/

Opublikowano

zdejmij klemę z akumulatora na kilka minut

Uzasadnij, jakie korzyści przyniesie odłączanie akumulatora, poza nauką kręcenia nakrętki 10mm?
Opublikowano

Jak bywasz czasem w Wa-wie to możemy sie poznym popoludniem gdzies umowic i pogrzebiemy moim Vag'iem. :decayed:

Opublikowano

Uzasadnij, jakie korzyści przyniesie odłączanie akumulatora, poza nauką kręcenia nakrętki 10mm?

nie wiem, robiłem tak zanim nie miałem vag-a , kasowało mi to check engine, wiadomo problemu to nie rozwiązuje.

Opublikowano

W czym ci tak kasowało chceck?

Chyba w jakimś starym oplu na Multec-u. Albo w innym jednopunkcie starym .

Opublikowano

W czym ci tak kasowało chceck?

Chyba w jakimś starym oplu na Multec-u. Albo w innym jednopunkcie starym .

Jak w profilu , kasowało mi to błędy typu "check engine" jak się okazało później pod VAG "wypadanie zapłonu" . Może kończymy ten temat ?

Opublikowano

I znowu to samo poleciałęm do warsztatu i tam podłaczyli pod kompa i mówią ze cewka na 3 cylindrze cos niekontaktowała i to sie zapalilo ale wszystko działą dobrze. Czy mogłoby tak ze jak mi wymieniali tą cewkę to mogli nieskasowa błędu i on sam znikł po zamontowani dobrej części? i po jakimś czasie sie zapalił? Czy może cos wiecej sie tam dzieje ze jest nowa cewka i po paru kilometrach odpalilo sie znowu? A i wymienione zostały tez swiece.

Opublikowano

A co w takim razie z katalizatorem nie padł? Miałem podobną sytuację i prawdopodobnie teraz od tego mam słabą wydajność katalizatora i świeci mi się kontrolka silnika. Ale do dzisiaj, jadę właśnie wymienić katalizator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...