klakiersss Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam, mam problem z kontolka check engine. Zapalila mi sie wczoraj i niechce zgasną choc na komputerze pokazuje service OK! I z samochodem niedzieje sie nic niepokojącego, wszystko chodzi jak nalezy, pali, rozwija moc, stoj rowno na wolnych obrotach wsztrsko jest jak najbardziej ok na benzynie jak i na gazie i nigdy wczesniej niemignela mi ta kontrolka nawet na sekunde. Czy mozna jakos samemu skasowac ten błąd bez uzycia vaga?
Młody Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 To masz błąd w silniku musisz go vagiem wykasować
lukaszek13ns Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 przypuszczam ze to przez instalacje gazowa, czesto sie tak dzieje w zagazowanych autach, musisz podpiac Vaga i zobaczyc dla czego sie pali, jesli blad ktory wyskoczyl nie bedzie to nic powaznego to tylko musisz go usunac i zobaczyc czy sie bedzie powtarzal.
klakiersss Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 byłem na komputerze w warsztacie i niemogli sie połączyc z komputerem w samochodzie, wiec kupilem sobie vaga na allegro Polski Vag 2.5 usb i to samo niemoge sie połaczyc z komputerem;/ i niewiem co zrobic teraz kontrolka pali sie nadal a niemoge sie do tego dostac, wiec zostaje mi tylko serwis?? i czy byla mozliwosc zeby w serwisie zablokowali jakos dostep do kopmutera? I kolesie w warsztacie w którym bylem mowili ze mozna jakos skasowac to poprzez nasniecie jakis przyciskow na wysietlaczu, czy da rade tak jakos to zrobic??
Toma Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 zdejmij klemę z akumulatora na kilka minut
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 byłem na komputerze w warsztacie i niemogli sie połączyc z komputerem w samochodzie, wiec kupilem sobie vaga na allegro Polski Vag 2.5 usb i to samo niemoge sie połaczyc z komputerem;/ i niewiem co zrobic teraz kontrolka pali sie nadal a niemoge sie do tego dostac, wiec zostaje mi tylko serwis?? i czy byla mozliwosc zeby w serwisie zablokowali jakos dostep do kopmutera? I kolesie w warsztacie w którym bylem mowili ze mozna jakos skasowac to poprzez nasniecie jakis przyciskow na wysietlaczu, czy da rade tak jakos to zrobic?? auto moze byc już na CAN-ie dlatego nie chce sie komunikować musisz kupic sobie taki który na tym działa
klakiersss Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2008 połączyłem sie tylko znowu napotkałem problem niemogę sie połaczy z silnikiem;/ łacze sie z klima, radiem, licznikiem,abs-em ale z silnikiem caly czas mi sie łączy i powtarza nawiązywanie połączenia, ma moze ktos na to sposob?[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 20:10 _________________________________________________ia dzis kontrolka check engine zaczela dziwnie migac i samochod niepracuje równo tylko obroty faluja i jak dodaje gazu podczas jazdy to szarpie strasznie;/
szogun0 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 zdejmij klemę z akumulatora na kilka minut Uzasadnij, jakie korzyści przyniesie odłączanie akumulatora, poza nauką kręcenia nakrętki 10mm?
letallec Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Jak bywasz czasem w Wa-wie to możemy sie poznym popoludniem gdzies umowic i pogrzebiemy moim Vag'iem.
klakiersss Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2008 spoko juz zdjagnozowany problem cewka na trzecim cylindrze uszkodzna
Toma Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Uzasadnij, jakie korzyści przyniesie odłączanie akumulatora, poza nauką kręcenia nakrętki 10mm? nie wiem, robiłem tak zanim nie miałem vag-a , kasowało mi to check engine, wiadomo problemu to nie rozwiązuje.
szogun0 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 W czym ci tak kasowało chceck? Chyba w jakimś starym oplu na Multec-u. Albo w innym jednopunkcie starym .
Toma Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 W czym ci tak kasowało chceck? Chyba w jakimś starym oplu na Multec-u. Albo w innym jednopunkcie starym . Jak w profilu , kasowało mi to błędy typu "check engine" jak się okazało później pod VAG "wypadanie zapłonu" . Może kończymy ten temat ?
klakiersss Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 I znowu to samo poleciałęm do warsztatu i tam podłaczyli pod kompa i mówią ze cewka na 3 cylindrze cos niekontaktowała i to sie zapalilo ale wszystko działą dobrze. Czy mogłoby tak ze jak mi wymieniali tą cewkę to mogli nieskasowa błędu i on sam znikł po zamontowani dobrej części? i po jakimś czasie sie zapalił? Czy może cos wiecej sie tam dzieje ze jest nowa cewka i po paru kilometrach odpalilo sie znowu? A i wymienione zostały tez swiece.
Atak Opublikowano 11 Lipca 2008 Opublikowano 11 Lipca 2008 A co w takim razie z katalizatorem nie padł? Miałem podobną sytuację i prawdopodobnie teraz od tego mam słabą wydajność katalizatora i świeci mi się kontrolka silnika. Ale do dzisiaj, jadę właśnie wymienić katalizator.
klakiersss Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Nie katalizator dobry, a po tym skasowaniu zrobiłem juz ponad 2 tys. i sie juz niezapala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się