Bart-S Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Łukasz - felgi są od A6 C5 (RS4 B5 ma przy tej samej szerokości jeszcze mniejsze ET = 20 ). Właśnie miałem Wam napisać, że jeśli chodzi o szerokość to jestem pozytywnie zaskoczony... Jeździ się bardziej komfortowo niż na 225.
alvaro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 f*ck żebym wiedział to też bym polował na takie ET a nie 43 (bo z takim ET kupiłem...)
Bart-S Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 f*ck żebym wiedział to też bym polował na takie ET a nie 43 (bo z takim ET kupiłem...) Dokładnie. Też się zawiodłem - po założeniu ET43, totalne rozczarowanie.
barrowiec1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg??
Bart-S Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg?? ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest ).
Artur82 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg?? ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest ). Bartek, Artur82 ale miło, że pamietasz mój stary nick
Bart-S Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg?? ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest ). Bartek, Artur82 ale miło, że pamietasz mój stary nick Heeh, no widzisz - ciągle mi się myli
niestandardowy Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Byku, w jakim sensie jestes pozytywnie zaskoczony felga z tym rozmiarem opony? Nie latasz na koleinach ? Co masz na mysli? Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Bart-S Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Byku, w jakim sensie jestes pozytywnie zaskoczony felga z tym rozmiarem opony? Nie latasz na koleinach ? Co masz na mysli?Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Dokładnie - nie latam w koleinach i nie tłucze mi tak autem (w kontekście zawieszenia, a tego już nie potrafię wyjaśnić - znów efekt placebo?). ---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- A zatem - dziś po naprawie wiązki HL zabrałem się za EGR... Tak to wygląda: Jeszcze fotka jak to obecnie wygląda na wejściu do kolektora - biorąc pod uwagę to, że olej w dolocie będzie zawsze, nie wiem czy obecny stan jest hmmm... naturalny czy wywalać i czyścić także kolektor. ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 23:43 ---------- ...jak widać na powyższych fotkach - EGR poci się na ośce klapy gaszącej no i leci też z dwóch bocznych otworków na samym zaworze = wymiana na nowy (głównie ze względu na ośkę). Zawór wyczyszczony ale po podłączeniu podciśnienia nie chciał ruszyć tłoczkiem - po zdjęciu górnej pokrywy okazało się, że pęknięta jest guma pod deklem (potwierdzenie potrzeby zakupu nowej sztuki . Myślałem nad ori gratem ale z ceną trochę przeginają - poszukam czegoś bezpośrednio od Wahlera.
letallec Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ja kupowalem u Tom77 i juz 2 rok suchutko i pieknie. Polecam wymiane, zamiast likwidacji, choc nie wiem jak jest po "wyciaciu" EGR.
Bart-S Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ja kupowalem u Tom77 i juz 2 rok suchutko i pieknie. Polecam wymiane, zamiast likwidacji, choc nie wiem jak jest po "wyciaciu" EGR. Właśnie taki mam plan Pamiętasz ile kosztował aftermarketowy odpowiednik Wahlera?
letallec Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jesli dobrze pamietam to w granicach 400-450PLN
Bart-S Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jesli dobrze pamietam to w granicach 400-450PLN Zawsze to lepiej niż 1000 PLN Porównam go jak przyjdzie - zobaczymy czy OEM i after market czymś się różnią...
HiRide Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Bartek pewnie taka opcja Ciebie nie interesuje ale ze swojej strony moge polecic oil catch tank z lublina lub honkera. Jest o wiele lepszy niz te allegrowe swiecidelka bo spelnia swoje zadanie.Co jakis czas spuszczam z rurki wode i szlam.
Bart-S Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Bartek pewnie taka opcja Ciebie nie interesuje ale ze swojej strony moge polecic oil catch tank z lublina lub honkera.Jest o wiele lepszy niz te allegrowe swiecidelka bo spelnia swoje zadanie.Co jakis czas spuszczam z rurki wode i szlam. Nie wykluczam ale OCT zostawię sobie na moment gdy będzie ściągana głowica i przy okazji czyszczony kolektor dolotowy... Tom się szybko uwinął więc towar już jest: Nie różni się niczym od "oryginału" - poza wytartym znaczkiem jest identyczny. W ASO trzeba za niego zapłacić 1102zł - aftermarketowy odpowiednik to zależnie od tego jak trafimy wydatek rzędu 360-510zł. W tym konkretnym przypadku nie widzę sensu aby przepłacać Wróćmy jeszcze na chwilę do usterek stwierdzonych przy starym zaworze... Na zdjęciu poniżej widać tłoczek zaaworu EGR, który jest zaciągany do góry siłą podciśnienia. Ten element uległ zużyciu - ma luzy, których nowy zawór nie posiada. Skoro jest luz to mamy także i szczeliny, którymi olej dostaje się pod flanszę zworu EGR - gdzie następnie jest wyrzygiwany bocznymi otworami (najczęściej spotykany problem przy pocących się EGR w AVF/AWX). Poza tym - kolejny wyrobiony element, ośka przestawnika klapy... Tutaj też puszcza uszczelnienie i olej jest wyrzucany na zewnątrz. No nic, idę montować nowego grata - po montażu zrobię logi i zobaczymy jak to wygląda od strony czysto diagnostycznej
Bart-S Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Bartek brałeś go od Tom77? Tak.
wladi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dzięki ja też będę musiał się przymierzać do wymiany...raz już go czyściłem ale znowu daje ostro olejem. Daj znać czy wszystko w porządku z nim:wink:
Bart-S Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dzięki ja też będę musiał się przymierzać do wymiany...raz już go czyściłem ale znowu daje ostro olejem. Daj znać czy wszystko w porządku z nim:wink: Przy zużyciu elementów, które opisałem czyszczenie nic nie da. Teraz pytanie którędy olej leci u Ciebie... Generalnie jeśli cieknie ośką klapy gaszącej to pozostaje tylko wymiana na nowy (przy pozostałych wyciekach można pokombinować bez potrzeby wymiany zaworu).
Rekomendowane odpowiedzi