Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To od czego to koła ? RS4 B5?

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Łukasz - felgi są od A6 C5 (RS4 B5 ma przy tej samej szerokości jeszcze mniejsze ET = 20 :decayed:).

Właśnie miałem Wam napisać, że jeśli chodzi o szerokość to jestem pozytywnie zaskoczony... Jeździ się bardziej komfortowo niż na 225.

Opublikowano

f*ck żebym wiedział to też bym polował na takie ET a nie 43 (bo z takim ET kupiłem...)

Opublikowano
f*ck żebym wiedział to też bym polował na takie ET a nie 43 (bo z takim ET kupiłem...)

Dokładnie. Też się zawiodłem - po założeniu ET43, totalne rozczarowanie.

Opublikowano

Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg??

Opublikowano
Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg??

ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest :thumbup1:).

Opublikowano
Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg??

ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest :thumbup1:).

Bartek, Artur82 :wink: ale miło, że pamietasz mój stary nick

Opublikowano
Bartku - kto Ci doradzał wdoborze rozmiaru felg??

ArturB6 dostarczył dane swoich replik. Natomiast Zimny75 zatwierdził ET30 przy 8,5" - wg. moich obliczeń miało delikatnie wystawać... Wg. danych Tomka miało pasować idealnie (i tak też jest :thumbup1:).

Bartek, Artur82 :wink: ale miło, że pamietasz mój stary nick

Heeh, no widzisz - ciągle mi się myli :thumbup1:

Opublikowano

Byku, w jakim sensie jestes pozytywnie zaskoczony felga z tym rozmiarem opony? Nie latasz na koleinach ? Co masz na mysli?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Byku, w jakim sensie jestes pozytywnie zaskoczony felga z tym rozmiarem opony? Nie latasz na koleinach ? Co masz na mysli?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Dokładnie - nie latam w koleinach i nie tłucze mi tak autem (w kontekście zawieszenia, a tego już nie potrafię wyjaśnić - znów efekt placebo?).

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ----------

A zatem - dziś po naprawie wiązki HL zabrałem się za EGR... Tak to wygląda:

egr.JPG

Jeszcze fotka jak to obecnie wygląda na wejściu do kolektora - biorąc pod uwagę to, że olej w dolocie będzie zawsze, nie wiem czy obecny stan jest hmmm... naturalny czy wywalać i czyścić także kolektor.

kolektor.JPG

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 23:43 ----------

...jak widać na powyższych fotkach - EGR poci się na ośce klapy gaszącej no i leci też z dwóch bocznych otworków na samym zaworze = wymiana na nowy (głównie ze względu na ośkę).

Zawór wyczyszczony ale po podłączeniu podciśnienia nie chciał ruszyć tłoczkiem - po zdjęciu górnej pokrywy okazało się, że pęknięta jest guma pod deklem (potwierdzenie potrzeby zakupu nowej sztuki ;). Myślałem nad ori gratem ale z ceną trochę przeginają - poszukam czegoś bezpośrednio od Wahlera.

Opublikowano

Ja kupowalem u Tom77 i juz 2 rok suchutko i pieknie. Polecam wymiane, zamiast likwidacji, choc nie wiem jak jest po "wyciaciu" EGR.

Opublikowano
Ja kupowalem u Tom77 i juz 2 rok suchutko i pieknie. Polecam wymiane, zamiast likwidacji, choc nie wiem jak jest po "wyciaciu" EGR.

Właśnie taki mam plan :wink: Pamiętasz ile kosztował aftermarketowy odpowiednik Wahlera?

Opublikowano

Jesli dobrze pamietam to w granicach 400-450PLN

Opublikowano
Jesli dobrze pamietam to w granicach 400-450PLN

Zawsze to lepiej niż 1000 PLN :decayed: Porównam go jak przyjdzie - zobaczymy czy OEM i after market czymś się różnią...

Opublikowano

Bartek pewnie taka opcja Ciebie nie interesuje ale ze swojej strony moge polecic oil catch tank z lublina lub honkera.

Jest o wiele lepszy niz te allegrowe swiecidelka bo spelnia swoje zadanie.Co jakis czas spuszczam z rurki wode i szlam.

Opublikowano
Bartek pewnie taka opcja Ciebie nie interesuje ale ze swojej strony moge polecic oil catch tank z lublina lub honkera.

Jest o wiele lepszy niz te allegrowe swiecidelka bo spelnia swoje zadanie.Co jakis czas spuszczam z rurki wode i szlam.

Nie wykluczam ale OCT zostawię sobie na moment gdy będzie ściągana głowica i przy okazji czyszczony kolektor dolotowy...

Tom się szybko uwinął więc towar już jest:

newegr.JPG

Nie różni się niczym od "oryginału" - poza wytartym znaczkiem jest identyczny. W ASO trzeba za niego zapłacić 1102zł - aftermarketowy odpowiednik to zależnie od tego jak trafimy wydatek rzędu 360-510zł. W tym konkretnym przypadku nie widzę sensu aby przepłacać :wink:

egrdiff.JPG

Wróćmy jeszcze na chwilę do usterek stwierdzonych przy starym zaworze... Na zdjęciu poniżej widać tłoczek zaaworu EGR, który jest zaciągany do góry siłą podciśnienia. Ten element uległ zużyciu - ma luzy, których nowy zawór nie posiada.

valve1.JPG

Skoro jest luz to mamy także i szczeliny, którymi olej dostaje się pod flanszę zworu EGR - gdzie następnie jest wyrzygiwany bocznymi otworami (najczęściej spotykany problem przy pocących się EGR w AVF/AWX). Poza tym - kolejny wyrobiony element, ośka przestawnika klapy... Tutaj też puszcza uszczelnienie i olej jest wyrzucany na zewnątrz.

damage.JPG

No nic, idę montować nowego grata - po montażu zrobię logi i zobaczymy jak to wygląda od strony czysto diagnostycznej :wink:

Opublikowano
Bartek brałeś go od Tom77?

Tak.

Opublikowano

Dzięki ja też będę musiał się przymierzać do wymiany...raz już go czyściłem ale znowu daje ostro olejem. Daj znać czy wszystko w porządku z nim:wink:

Opublikowano
Dzięki ja też będę musiał się przymierzać do wymiany...raz już go czyściłem ale znowu daje ostro olejem. Daj znać czy wszystko w porządku z nim:wink:

Przy zużyciu elementów, które opisałem czyszczenie nic nie da. Teraz pytanie którędy olej leci u Ciebie... Generalnie jeśli cieknie ośką klapy gaszącej to pozostaje tylko wymiana na nowy (przy pozostałych wyciekach można pokombinować bez potrzeby wymiany zaworu).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...