Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek. W 2,5 TDI jest też alternator 140A, a teraz mam aku 100Ah, 830A i daje radę ;)

Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah :evil:

Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....

Chyba Ci się trochę parametry pomieszały Andy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki Grześ :notworthy: Zaraz poczytam :good:

Bartek. W 2,5 TDI jest też alternator 140A, a teraz mam aku 100Ah, 830A i daje radę ;)

Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah :evil:

Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....

Chyba Ci się trochę parametry pomieszały Andy ;)

Andy podawał pewnie prąd rozruchowy w normie EN ;) Mu operujemy w DIN ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grześ :notworthy: Zaraz poczytam :good:

Bartek. W 2,5 TDI jest też alternator 140A, a teraz mam aku 100Ah, 830A i daje radę ;)

Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah :evil:

Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....

Chyba Ci się trochę parametry pomieszały Andy ;)

Andy podawał pewnie prąd rozruchowy w normie EN ;) Mu operujemy w DIN ;)

Raczej o te podkreślone elementy mi chodziło. Chyba na odwrót powinno być :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grześ :notworthy: Zaraz poczytam :good:

Bartek. W 2,5 TDI jest też alternator 140A, a teraz mam aku 100Ah, 830A i daje radę ;)

Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah :evil:

Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....

Chyba Ci się trochę parametry pomieszały Andy ;)

Andy podawał pewnie prąd rozruchowy w normie EN ;) Mu operujemy w DIN ;)

Raczej o te podkreślone elementy mi chodziło. Chyba na odwrót powinno być :naughty:

Fakt :good:

Artur - podeślij mi linka do ostatnich logów Twojej skrzyni. Nie mogę znaleźć a chciałbym coś sprawdzić. Dasz radę zrobić nowe ale bez robienia adaptacji? Na odpalonym ale zimnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukam i wyślę na maila. Co do nowych, to chwilowo mam kompletny deficyt czasu. właśnie remontuję łazienkę, a łatwo nie jest, jak masz do dyspozycji tylko sobotę i niedzielę.

Postaram się może jutro zrobić. Rano odstawiam trucka do serwisu, to może mi się uda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabelek od mojego sterownika ? ? dobrze zrozumiałem ? wszystko ok :mysli:

Tak. Kabelek naprawiony - ale nadal nie mogę odpalić grzania (możliwe, że to już aku - chociaż prąd niby jest OK). Dziś wyjazd więc potestuję dopiero w przyszłym tygodniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabelek od mojego sterownika ? ? dobrze zrozumiałem ? wszystko ok :mysli:

Tak. Kabelek naprawiony - ale nadal nie mogę odpalić grzania (możliwe, że to już aku - chociaż prąd niby jest OK). Dziś wyjazd więc potestuję dopiero w przyszłym tygodniu...

ups nie wiedziałem jak coś kasa do zwrotu -przepraszam za kłopot :embarrassed:

nie sprawdzałem nie miałem jak-było zamontowane i nie używane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku co to jest Dozor Wnetrza 45 A4 B6 :mysli:

Alvaro dobrze podpowiada - adres 45 (Inter. Monitor) to czujnik ruchu w panelu podsufitki. Miały go auta wyposażone w pełną opcję alarmu (7AL).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...