dziadek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Gratulacje, gratulacje. Mi się w poniedziałek dwie urodziły ale wcześniaki i teraz nerwy.
Bart-S Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W imieniu swoim i żonki - podziękować Wszystkim Oby córa Takie mam przeczucie Barcik - Recaro dla Bobasów nie są zbyt polecane w przeciwieństwie do rodziców ...lepiej trzymajmy się oficjalnej wersji. Wszystko dla dziecka PS jakie dokładnie wziąłeś te sprężynki do siebie H&R -35mm - zaraz dzwonię do Vario dogadać detale. Gratulacje, gratulacje. Mi się w poniedziałek dwie urodziły ale wcześniaki i teraz nerwy. Kolejne prawdopodobieństwo jest takie - całkiem możliwe, że też "wyszczelałem" parkę. Moja babcia jest z bliźniaków i Gosi również Dziadek - będzie dobrze, głowa do góry - trzeba pozytywnie myśleć
Madbar Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Bart, gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto.... Pozdrowienia
alvaro Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Sprawdzałem te uchwyty i pasują na otwory
Bart-S Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 brawo Gratuluję Panie Bartku Bart, gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto.... Pozdrowienia gratulacje Dzięki chłopaki Sprawdzałem te uchwyty i pasują na otwory Łukasz - masz mój adres z czasów gdy zamawiałem listwy progowe czy podesłać?
skrab Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 20:37_________________________________________________Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????
H4mm3R Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Bartku moje gratki PS: dam jutro znać jak wrócę z dynosoftu
Bart-S Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat??????????? Ja już emeryt jestem - więc dla mnie tylko automat A tak na serio - cenię sobie komfort, a gdy trzeba przyśpieszyć - jak na moje potrzeby auto sprawuje się bardzo dobrze. Wszystko wskazuje na to, że następne auto też będzie w automacie - tak to już jest, człowiek się przyzwyczaja do wygody i nie chce wracać do "machania" Poza tym multi w przyśpieszeniu nie ustępuje w niczym manualnej skrzyni... To nie tip Bartku moje gratki PS: dam jutro znać jak wrócę z dynosoftu Dzięki Tomku ale... co ja widzę Będzie programik Oczywiście czekam na relację jak już wrócisz...
truckmaniac Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek. THX Cholera jednak nie zdążyłem - dopiero wracam z rezania końcówek. Dobrze, że wracasz w piątek - będę miał jeszcze trochę czasu No problem
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bartek, mozesz jeszcze raz napisac jakie masz obecnie koncowki? Musze swoje pordzewiale wywalic :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Fly - Ulter N1-90RS Na szybko bo lecimy do Pani Ginekolog Gleba już jest - przód poszedł w dół o jakieś 3cm a tył... kurva w górę o 1cm. Po powrocie z Poznania widzę, że na tyłku jeszcze w dół poszło więc może nie będzie tak źle. Jakby co poszukam innych springów. CFG: Przód - Neuspeed -50mm Tył - H&R -35mm Wysokości pomierzę za kilka dni jak już wszystko się ułoży. Dziękuję wszystkim dzisiejszym moim konsultantom - Poziek, Vario, Koval81 i Wentyl
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przód - Neuspeed -50mm Tył - H&R -35mm to masz na aucie mi się po 2 tygodniach uklepało, jak by ci tarło z przodu to wykręć śrubki trzymające nadkole u góry przy krawędzi
variocustoms Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przód - Neuspeed -50mm Tył - H&R -35mm to masz na aucie Yep Startowaliśmy z seryjnymi springami dla komfortowego zawieszenia czyli BE. Pomiary przed zmianą springów: Lewy Przód: 668mm // Prawy Przód: 663mm Lewy Tył: 658mm // Prawy Tył: 653mm Zaraz po zmianie: Lewy Przód: 635mm // Prawy Przód: 638mm Lewy Tył: 670mm // Prawy Tył: 665mm Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dzięki Adaś - mnie też się widzi. W końcu zderzak siedzi na takiej wysokości jak powinien Oczywiście IMO
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej to moje weitec były dłuższe a siedzą niżej Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie od razu mówiłem - 50 :gwizdanie: trze ci na dołkach odpisz na pw jak możesz
Rekomendowane odpowiedzi