Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratulacje, gratulacje. Mi się w poniedziałek dwie urodziły ale wcześniaki i teraz nerwy.

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W imieniu swoim i żonki - podziękować Wszystkim :good:

Oby córa :wink4:

Takie mam przeczucie :decayed:

Barcik - Recaro dla Bobasów nie są zbyt polecane :thumbdown: w przeciwieństwie do rodziców :decayed:

...lepiej trzymajmy się oficjalnej wersji. Wszystko dla dziecka :decayed::polew:

PS jakie dokładnie wziąłeś te sprężynki do siebie

H&R -35mm - zaraz dzwonię do Vario dogadać detale.

Gratulacje, gratulacje. Mi się w poniedziałek dwie urodziły ale wcześniaki i teraz nerwy.

Kolejne prawdopodobieństwo jest takie - całkiem możliwe, że też "wyszczelałem" parkę. Moja babcia jest z bliźniaków i Gosi również :decayed:Dziadek - będzie dobrze, głowa do góry - trzeba pozytywnie myśleć :good:

Opublikowano

brawo Gratuluję Panie Bartku

Opublikowano

Bart,

gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto....

Pozdrowienia

Opublikowano

gratulacje :naughty:

Opublikowano

Sprawdzałem te uchwyty i pasują na otwory :wink4:

Opublikowano

brawo Gratuluję Panie Bartku

Bart,

gratulacje dla Was obojga od Bartasa. TEN MOD jest ważniejszy od wszystkich innych i ten dopiero będzie zabierał ci mnóstwo czasu.( tzn teraz niby chwilka, albo kilka, ale potem...... lata ). Ale warto....

Pozdrowienia

gratulacje :naughty:

Dzięki chłopaki :good:

Sprawdzałem te uchwyty i pasują na otwory :wink4:

Łukasz - masz mój adres z czasów gdy zamawiałem listwy progowe czy podesłać?

Opublikowano

Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 20:37_________________________________________________Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????

Opublikowano

Bartku moje gratki :wink4:

PS: dam jutro znać jak wrócę z dynosoftu :decayed::naughty:

Opublikowano

Witam widać że dbasz o audike chyba wszystkie oszczędności idą na furę ful wypas tylko dlaczego automat???????????

Ja już emeryt jestem - więc dla mnie tylko automat :wink4: A tak na serio - cenię sobie komfort, a gdy trzeba przyśpieszyć - jak na moje potrzeby auto sprawuje się bardzo dobrze. Wszystko wskazuje na to, że następne auto też będzie w automacie - tak to już jest, człowiek się przyzwyczaja do wygody i nie chce wracać do "machania" :decayed: Poza tym multi w przyśpieszeniu nie ustępuje w niczym manualnej skrzyni... To nie tip :polew:

Bartku moje gratki :wink4:

PS: dam jutro znać jak wrócę z dynosoftu :decayed::naughty:

Dzięki Tomku ale... co ja widzę :decayed: Będzie programik :good: Oczywiście czekam na relację jak już wrócisz...

Opublikowano

Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę ;)

Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek.

THX :good:

Cholera jednak nie zdążyłem - dopiero wracam z rezania końcówek. Dobrze, że wracasz w piątek - będę miał jeszcze trochę czasu ;)

No problem ;)
Opublikowano

Bartek, mozesz jeszcze raz napisac jakie masz obecnie koncowki? :embarrassed:

Musze swoje pordzewiale wywalic :gwizdanie:

Opublikowano

Fly - Ulter N1-90RS

Na szybko bo lecimy do Pani Ginekolog :decayed: Gleba już jest - przód poszedł w dół o jakieś 3cm a tył... kurva w górę o 1cm. Po powrocie z Poznania widzę, że na tyłku jeszcze w dół poszło więc może nie będzie tak źle. Jakby co poszukam innych springów.

gleba.JPG

CFG:

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

Wysokości pomierzę za kilka dni jak już wszystko się ułoży.

Dziękuję wszystkim dzisiejszym moim konsultantom - Poziek, Vario, Koval81 i Wentyl :good:

Opublikowano

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

to masz na aucie :mysli:

mi się po 2 tygodniach uklepało, jak by ci tarło z przodu to wykręć śrubki trzymające nadkole u góry przy krawędzi :wink4:

Opublikowano

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Opublikowano

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

to masz na aucie :mysli:

Yep :good:

Startowaliśmy z seryjnymi springami dla komfortowego zawieszenia czyli BE. Pomiary przed zmianą springów:

Lewy Przód: 668mm // Prawy Przód: 663mm

Lewy Tył: 658mm // Prawy Tył: 653mm

Zaraz po zmianie:

Lewy Przód: 635mm // Prawy Przód: 638mm

Lewy Tył: 670mm // Prawy Tył: 665mm

Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej :disgust:

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie :good:

Opublikowano

kurcze Bartek kosa :good:

Opublikowano

Dzięki Adaś - mnie też się widzi. W końcu zderzak siedzi na takiej wysokości jak powinien :decayed: Oczywiście IMO :wink4:

Opublikowano

Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej :disgust:

to moje weitec były dłuższe a siedzą niżej :tongue4:

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie :good:

od razu mówiłem - 50 :gwizdanie: :naughty:

trze ci na dołkach :mysli:

odpisz na pw jak możesz :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...