Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


akita

Rekomendowane odpowiedzi

mój bierze olej, ale na szczęście nie muszę dolewać - od wymiany do wymiany starcza. w czwartek za tydzień kolejna wizyta w ASO na wymianę oleju i rozrządu. 133 tys niedługo puknie, a ja nie wierzę w żywotność rozrządu do 180 tys :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 bez problemu zrobisz, u mnie po wymianie przy 180 mechanik stwierdził " pasek i rolki w stanie bdb, ale pompa wody zaczęła minimalnie puszczać". Ja bym czekał do 180tyś, a co do oleju to nie mam miarki i opieram się na wskazaniu kompa, już 2 raz zeszło do mimimum, dolałem 100ml i nagle ponad pół miarki. Dolewki co 5 tyś. Wyjdzie niecałe 0,5 litra co wymianę(15tyś) czyli dramatu nie ma. Chociąz wolałbym nie dolewać.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd już jest, wizyta umówiona. ja wolę zmienić.. strzeżonego Pan Bóg strzeże :decayed: tym bardziej, że w piątek kierunek Bukowina! a poza tym to ja nie mam żadnych zastrzeżeń do auta i samego silnika - 2.0TDI CAHA.. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej że wymiana rozrządu jest również określona czasowo a nie tylko kilomterowowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AHA!! Zapomniałem dopisać! :) Co 10tys km litr dolewki oleju , ponoć norma, chociaż w moich poprzednich autach żaden nie brał...

nie jest to norma w tym silniku.. na przestrzeniu okolo 105 tys jakie byly mi dane zrobic dolalem olej raz po 28tys przebiegu od wymiany... przy wymianach typu "co 15 tys" zuzycie jest niezauwazalne

EDIT

w serwisie lali o ile pamietam shella a ja juz "prywatnie" millersa??? (kurcze pewnosci 100% nie mam) .. w obu przypadkach 5w30 z norma na ll i fltr cz stalych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AHA!! Zapomniałem dopisać! :) Co 10tys km litr dolewki oleju , ponoć norma, chociaż w moich poprzednich autach żaden nie brał...

nie jest to norma w tym silniku.. na przestrzeniu okolo 105 tys jakie byly mi dane zrobic dolalem olej raz po 28tys przebiegu od wymiany... przy wymianach typu "co 15 tys" zuzycie jest niezauwazalne

a jaki olej zalewasz? i co ile wymiana? jak mogę dokładnie wiedzieć, musze na coś wymienić czytałem wątek o olejach:)i jeszcze nie wiem czy mi bierze olej. Przedtem był co 30tyś wymieniany może dlatego coś padło z turbiną? Bo była u mnie wymieniania rok temu przez byłego właściciela tam były tylko długie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik CAGA 120tys. Jak na razie padło łożysko w jednym z przednich kół, silniczek od klapki wlewu paliwa, czujnik różnicowy (podobno normalka). Mam program na 188kucy więc czekam kiedy dwumas poleci. Jeżdżę raczej normalnie i nie "katuje" autka więc liczę, że może trochę jeszcze pochodzi bezawaryjnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem powazny dzisiaj moje audi b8 2,0 tdi 143 ps 2008 rok. Odmówiło posłuszenstwa i wrocilem do domu lawetą..... Po przejechaniu ok 50 km przy przekraczaniu powyzej 2000 obr/min dochodzily mnie dziwne stuki przy przyspieszaniu na kazdym biegu. Po czym samochod stał godzine i odpaliłem i na biegu jałowym przy wyższych predkościach obrotowych również słyszałem takie stukanie. Ruszyłem i po przejechaniu ok 2 km silnik zaczął mieć duże drgania, nie równo pracować i strasznie szarpać zjechałem na pas i laweta... Mechanik rozłozył ręce podejrzenia są na koło dwumasowe ale... ma ktoś jakieś sugestie pozdrawiam ( przebieg 148 tys. kupiłem jakieś 30 tys km temu i do tej pory mogłem chwalić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przebieg 195tyś.

Przy 185tyś wymienione kpl koło dwumasowe.

Ponadto była jedna naprawa serwisowa "silniczka" regulującego kąt otwarcia (chyba przepustnicy).

Świecił się DPF i nie chciał się wypalić finalnie DPF był sprawny tylko komputer źle dawkował powietrze. Po wymianie nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma kogoś kto zrobił tym autem z 200 tyś , a nie sami co zrobili po 10-20 tys jeden co zrobił60 tys

Co to za porównanie? bez sensu

100 tys czy 150 to zrobi bez awari każdy lump

Kolego mam 190tyś, właśnie zaczęło mi łożysko hałasować, a szykuje mi się wyjazd 1200km jutro po południu i spróbuję na szybkiego zrobić. Ogólnie silnik jak i cała reszta bezawaryjnie, domyślam się że 2mas poleci i sprzęgło będzie niedługo do wymiany, ale coś musie się zepsuć(serwis musi na czymś zarobić). Będzie ciężko znaleźć kogoś kto ma nalatane bliżej 300tyś. Młode auto do tego drogi mamy jakie mamy, chyba że ktoś lata non stop poznań-wrocław-katowice-łódź albo poza krajem.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma kogoś kto zrobił tym autem z 200 tyś , a nie sami co zrobili po 10-20 tys jeden co zrobił60 tys

Co to za porównanie? bez sensu

100 tys czy 150 to zrobi bez awari każdy lump

Kolego mam 190tyś, właśnie zaczęło mi łożysko hałasować, a szykuje mi się wyjazd 1200km jutro po południu i spróbuję na szybkiego zrobić. Ogólnie silnik jak i cała reszta bezawaryjnie, domyślam się że 2mas poleci i sprzęgło będzie niedługo do wymiany, ale coś musie się zepsuć(serwis musi na czymś zarobić). Będzie ciężko znaleźć kogoś kto ma nalatane bliżej 300tyś. Młode auto do tego drogi mamy jakie mamy, chyba że ktoś lata non stop poznań-wrocław-katowice-łódź albo poza krajem.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Ja pytam sie o kogoś kto nalatał 100-200 tys, a nie że MA

to, że masz licznikowe 190 tys nic nie znaczy jak zrobiłe 5-10-20 tys!

Chłopie ja jeżdżę tylko po śląsku i robie 60-70 tys km rocznie i ni robie w/w tras co napisałeś

Nie jestem taxi itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma kogoś kto zrobił tym autem z 200 tyś , a nie sami co zrobili po 10-20 tys jeden co zrobił60 tys

Co to za porównanie? bez sensu

100 tys czy 150 to zrobi bez awari każdy lump

Kolego mam 190tyś, właśnie zaczęło mi łożysko hałasować, a szykuje mi się wyjazd 1200km jutro po południu i spróbuję na szybkiego zrobić. Ogólnie silnik jak i cała reszta bezawaryjnie, domyślam się że 2mas poleci i sprzęgło będzie niedługo do wymiany, ale coś musie się zepsuć(serwis musi na czymś zarobić). Będzie ciężko znaleźć kogoś kto ma nalatane bliżej 300tyś. Młode auto do tego drogi mamy jakie mamy, chyba że ktoś lata non stop poznań-wrocław-katowice-łódź albo poza krajem.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Ja pytam sie o kogoś kto nalatał 100-200 tys, a nie że MA

to, że masz licznikowe 190 tys nic nie znaczy jak zrobiłe 5-10-20 tys!

Chłopie ja jeżdżę tylko po śląsku i robie 60-70 tys km rocznie i ni robie w/w tras co napisałeś

Nie jestem taxi itp

Widzę że kolega uszczypliwy, więc na jakiej podstawie wnioskujesz że jeżdżę tym autem 5-10 tyś, po drugie 60-70tyś rocznie to jest w chu.. kilometrów dla auta, wychodzi ponad 170km dziennie, a jak odliczyć 2 dni wolne w tygodniu to wyjdzie prawie 280km dziennie!!! Jeżeli faktycznie nie robisz tras i nie latasz A1,A4,DTŚ, tylko latasz lokalnymi to powodzenia. To są przebiegi które nie jedną taxi zadziwią.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy robił już ktoś u siebie napęd pompy oleju? bo podobno do września 2009 montowany był jeszcze taki jak w B7? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. DPF- wypalenie na trasie oraz z kompa nie powidło się, czyszczenie również, pozostała wycinka mechaniczna + programowa, przy okazji chip na 179km. Najgorsza usterka z tych którą miałem, auto w trybie awaryjnym, kopcenie jeżdżenie, dzwonienie, rozkminy cuda-wianki ;) Pozostałość po wycince kata i dpfu+chip jest taka, że występuje kopcenie przy mocnym depnięciu (turbo, przepływki, szczelność w dolocie, korekcje wtrysków itd wszystko sprawdzone i ok)

Przy tym jak zobaczyłem wczoraj na zimnym płyn chłodniczy na minimum, a z tego co pamiętam to pół roku temu miałem mniej więcej 3/4 w zakresie min-max przypomniałem sobie, że wraz z wycinką DPFa wymieniałem chłodnicę EGR gdyż puszczała wodę.

Nie wiem co może być przyczyną "wyparowania " płynu, że jest na minimum, jakieś sugestie? (na szczęście z dnia na dzień to się nie stało). NA full ciepłym silniku płyn jest w połowie, rano na zimnym na minimum,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega uszczypliwy, więc na jakiej podstawie wnioskujesz że jeżdżę tym autem 5-10 tyś, po drugie 60-70tyś rocznie to jest w chu.. kilometrów dla auta, wychodzi ponad 170km dziennie, a jak odliczyć 2 dni wolne w tygodniu to wyjdzie prawie 280km dziennie!!! Jeżeli faktycznie nie robisz tras i nie latasz A1,A4,DTŚ, tylko latasz lokalnymi to powodzenia. To są przebiegi które nie jedną taxi zadziwią.

Ale zrobiłeś te 190 tys km ty czy jak?

Jak pisałem latam po Śląsku a tu mamy sieć dróg najlepsza w Polsce DTS A1 A4 DK1 obwodnice itp

Dziś katowice gliwice i nazat 70km

kat czestochowa 120km = 190km, średnio dziennie wychodzi tyle około 200-180 km dziennie,

Mam firme bud i w róznych częśchiach sląska mam ekipy a musze doglądać.

W audi mam juz 600 tyś km nalatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2008 rok 149 tys km najechane( przebieg oryginalny) , wyleciała panewka na wale korbowym na 4 tłoku audi.....

od nowości masz to A4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...