SowaBezOka Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 W poprzednia zime odpalal od strzala przy mrozach. Teraz, gdy mam ustawiony kat wtrysku na ideal (nie sugeruje, ze to moze byc przyczyna), ale nie odpala najlepiej. Auto postoi kilka godzin przy temperaturze 1st i juz jest lekki problem (za pierwszym przekreceniem czekam, az swiece zgasna,a trwa to dlugo bo przewaznie po przekreceniu kluczyka tylko migna, a teraz gdy mroz przyszedl juz dlugo podgrzewaja). Odpala przy dluzszym kreceniu,a gdy juz odpali to lekko trzesie buda przez jakies dwie chwile. - Kat wtrysku idealny, - Akumulator sprzed roku, wiec mozna powiedziec, ze nowy, - Nowe swiece (rok temu kupione) jeszcze czekaja w domu, Co jeszcze moge zrobic by przy -30stopniach mnie auto nie zaskoczylo i odpalilo od strzlaa
SowaBezOka Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Jaki klucz zeby swiece wykrecic i nowe wkrecic??
arturropa Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 popsikaj najpierw ze 2-3 razy jakimś specyfikiem na rdze i delikatnie z wyczuciem odkręcaj cobyś nie musiał auto fachowcowi odstawić
ziomek0101 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Lepiej zawieź komuś żeby to odkrecił bo jak ukręci swiece to będzie problem.Ja odkreciłem trzy a czwarta sie ukręciła w głowicy...
Tommy Gun Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Co za pieprzenie z tymi świecami, do -10 w miarę sprawny diesel powinien odpalić bez nich. Zweryfikuj układ paliwowy, wtryskiwacze, dawkę rozruchową, w jakim stanie jest pompa, czy nie ma gdzieś nieszczelności.
Illuminator Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Ja bym świece wykluczył tak jak kolega pisze (np. mój AFN przy -10 odpalił przy spalonych wszystkich świecach bez problemu)
bebos Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Sprawdź ciśnienie w cylindrach. To tylko taka sugestia . Tez sprawdzałem wszystko tylko nie to i własnie skończyłem wymieniać silnik.
kamilg.86.86 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 ja w zeszłym roku dopiero przy -20 poczułem ,że mm spalone świece. sprawdziłem na jesień i wszystkie były spalone a że nie było problemu z odpalaniem więc poczekałem do większych mrozów.
pioteros Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 obstawiam cofające się paliwo, sprawdź filtr paliwa najpierw, i pytanie kiedy był wymieniany
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Panowie - filtr paliwa dzisiaj wymieniony i pali znacznie lepiej, (nawet sie nie zapowietrzyl ^^). Tommy Gun, a powiedz mi jak ustawic dawke startowa? Jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem jakis czas temu na ideal (49-51). Jesli o cos innego to opisz procedure @bebos - niedlugo wymieniam rozrzad i w ten czas sprawdze cisnienie, mam nadzieje, ze nie bedzie lipy... Co do nieszczelnosci, to faktycznie moze byc bo zbiera mi sie paliwo (miedzy nastawnikiem a blokiem silnika) no i wlasnie wyglada jakby czasem cos ucieklo z nastawnika...
vauxhall95 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Jezeli masz klopot to pewnie komresji brak ale jezeli chcesz sie przeturlac.To kat wtrysku na 65-68 ustaw dawke paliwa na 3mg i startowa na max.Oczywiscie termika silnika musi byc sprawna czujniki itp.Jak i swiece i prad do nich dochodzacy.
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Vauxhall95 - Dzisiaj na blacie 8.5 stopnia bylo i auto odpalilo od strzala (od zmiany filtra paliwa znacznie lepiej odpala, przy temp. bliskiej zera rowniez prawie od strzala). Tak czy owak dawke startowa postaram sie zaraz ustawic troche wieksza. Teraz powiedzcie mi, grupa 05 wartosc domyslna jest 128, aby zwiekszyc dawke startowa cisnac cyferki do gory? Ustawic 144 na przyklad? Bo przy dawce paliwa na ktorej sie jezdzi trzeba chyba zmniejszyc liczbe, aby realnie podwyzszyc dawke? ---------- Post dopisany at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ---------- Zwiekszylem troche dawki, auto i tak odpala od strzala gdy ustawialem minimalna dawke startowa i gdy ustawialem maksymalna dawke startowa (78 i 178) - z tym, ze po uruchomieniu silnika wchodzac w MS grupe podgladawszy grupe 05 (okienko nr 2) to nic sie nie zmienialo praktycznie caly czas bylo cos w okolicach 22.2-23.8mg/R (po pierwszym odpaleniu bylo 28.2mg/R) Dawke paliwa do jazdy ustawilem na 4.0-4.2
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Czytacie moje posty?
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 speckom Zwiekszylem troche dawki, auto i tak odpala od strzala gdy ustawialem minimalna dawke startowa i gdy ustawialem maksymalna dawke startowa (78 i 178) - z tym, ze po uruchomieniu silnika wchodzac w MS grupe podgladawszy grupe 05 (okienko nr 2) to nic sie nie zmienialo praktycznie caly czas bylo cos w okolicach 22.2-23.8mg/R (po pierwszym odpaleniu bylo 28.2mg/R)Dawke paliwa do jazdy ustawilem na 4.0-4.2
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Jakie cisnienie powinno panowac w cylindrach w moim silniku???? ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Dawka do jazdy 4.0 - 4.4 nie za duza?? i Dawka startowa okolo 22-23 mg/R dobra?
vauxhall95 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Na zimno minimum 24 bar.Ponizej nie bedzie Ci palil ładnie w zime.
SowaBezOka Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Pierwsze odpalenie jak zrobilem to wyskoczylo 28mg/R, pozniej nic nie zmieniajac bylo okolo 22-23, tak powinno byc czy cos zle jest?
SowaBezOka Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Wczoraj lipa byla, z wieczora krecil z 10 sekund zanim odpalil :/ Dzisiaj zmienilem kat wtrysku na taki jak kiedys byl (okolo 98-102). Dam znac jutro czy poprawa jest czy nie. Jesli bedzie palil jak kiedys, tzn idealnie przy kacie wtrysku 98-102 to co to bedzie oznaczac? Silnik w slabej kondycji czy tylko pompa??
Klaudek1993 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 przylaczam sie do pytania u mnie z rana tez dłuzej kreci ale pozniej juz normalnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się