Bielun22 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego.... im większa moc rezystora tym lepiej... zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!! od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!!
laguna Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Kupuje się rezystor o odpowiedniej wartości, rezystor z radiatorem, przykręcasz do metalowej części samochodu i temat załatwiony. I te dzienne za 50zł nie zakłócają CB????? Załamka Daj jakieś fotki jak to wyszło, jak wygląda w ori obudowie halogenu
GreGoriO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego.... im większa moc rezystora tym lepiej... zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!! od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!! gdybyś czytał wątki o LED wiedziałbyś, że rozmawiamy tutaj o grzaniu się opornika a nie oporności która jest potrzebna ja mam 50 om/10wat zresztą matematyka ci powie jaka rezystancja jest ci potrzebna.
Bielun22 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego.... im większa moc rezystora tym lepiej... zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!! od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!! gdybyś czytał wątki o LED wiedziałbyś, że rozmawiamy tutaj o grzaniu się opornika a nie oporności która jest potrzebna ja mam 50 om/10wat zresztą matematyka ci powie jaka rezystancja jest ci potrzebna. chciałes powiedziec 50W/10ohm ??? ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- Kupuje się rezystor o odpowiedniej wartości, rezystor z radiatorem, przykręcasz do metalowej części samochodu i temat załatwiony.I te dzienne za 50zł nie zakłócają CB????? Załamka Daj jakieś fotki jak to wyszło, jak wygląda w ori obudowie halogenu juz wiem...potrzeba filter can-bus Filtr LED CAN BUS H1 H3 H4 H7 P21W Py21W W21W DRL (2850633011) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.. czy zakłóca radio cb to nie wiem:whistling:. jutro postaram sie powklejac jakies foto.pozdro
fahur Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 od kiedy jednostką rezystora jest wat? Podstawowym parametrem rezystora jest oczywiście oporność, jednak, od zawsze, oprócz tej ostatniej (i innych parametrów), opornik ma taki parametr jak moc znamionowa, cytując Wikipedię, jest to "moc jaką opornik może przez dłuższy czas wydzielać w postaci ciepła bez wpływu na jego parametry; przekroczenie tej wartości może prowadzić do zmian innych parametrów rezystora (np. rezystancji) lub jego uszkodzenia". W przypadku świateł taki opornik musi wziąć sporo prądu na siebie, bo musi zasymulować żarówkę H11 o mocy 55W. Nie wiem, ile mają te diody, ale jest to do obliczenia.
Bielun22 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 od kiedy jednostką rezystora jest wat? Podstawowym parametrem rezystora jest oczywiście oporność, jednak, od zawsze, oprócz tej ostatniej (i innych parametrów), opornik ma taki parametr jak moc znamionowa, cytując Wikipedię, jest to "moc jaką opornik może przez dłuższy czas wydzielać w postaci ciepła bez wpływu na jego parametry; przekroczenie tej wartości może prowadzić do zmian innych parametrów rezystora (np. rezystancji) lub jego uszkodzenia". W przypadku świateł taki opornik musi wziąć sporo prądu na siebie, bo musi zasymulować żarówkę H11 o mocy 55W. Nie wiem, ile mają te diody, ale jest to do obliczenia. cały moduł czyli 4 diody ma aż 1 W .... 55W+/- jakas tolerancja jest napewno:whistling:
kris-krzysztof Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jarek nie wiem co sie stało ale nie parują. Może otworki pomogły lub temperatura jaka panuje teraz. Będe obserwował i napisze jakby coś sie zmieniło.
laguna Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 No kurcze - w końcu dobre wieści. Ja otwierałem, czyściłem , przeglądałem i też przez chwilkę jakby nie parowało, ale zaczęło Dawaj znaka. Sądzę, że jak temp. na zewnątrz będzie +20 nie będzie problemu - ale tylko wtedy
fahur Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 A może sobie posmarujcie takim szuwaxem przeciw parowaniu, np. do okularów pływackich. Tam się to sprawdza, więc może i tutaj pomoże
laguna Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 wiesz, że już miałem taką ochotę? Nie za bardzo mam warunki - w garage motocykle a audi pod wiatą a trochę zimno
kris-krzysztof Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Też miałem taki pomysł jak kolega napisał. Jak zaczną to kupie preparat i zobaczymy
laguna Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 i co cały czas nie parują?, ale pamiętaj, czasami zaczynają parować dopiero po 15-20min pracy
kris-krzysztof Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Teraz częściej jeżdżę na bi-xen niż na led (główie w nocy jeżdze) Mniej sie po prostu tym przejmuje... Szkoda nerwów które już straciłem na bi i led. ---------- Post dopisany 14-01-2013 at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 21:05 ---------- Jarek pochwaliłem za wcześnie. 2 diody nie świeca czemu ? pojecia nie mam jutro bedzie rozbieranie
laguna Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 ale jazda czekam na odpowiedź z Hella Polska, a wysłałem: Witam. Piszę w imieniu własnym oraz użytkowników forum Audi A4. Jako, że Państwa produkt - światła dzienne LED okrągłe stosowane w Skodach m.in. Fabia RS o nr produktu Skoda 5J0941067 i 5J0941068 można zaadoptować do A4 B6 i nietylko, na forum powstał o tym wątek. Kilka osób zamówiło te produkty - m.in. ja. Praktycznie u wszystkich poza 1 osobą te lampy strasznie parują - dzieje się to po włączeniu na tzw. pełną moc po ok 10min. pracy, zaparowanie poowoli znika po wyłączeniu lub po załączeniu świateł mijania, gdzie dzienne przechodzą na ok. 20% swojej mocy. Co z tym zrobić? Bo to wielka tragedia jak na taką firmę, pojawiło się sporo wpisów, ludzie pokupowali na allegro 10 x tańsze produkty i one nie parują. Dodatkowo u jednego z użytkowników przestały świecić już 2 z 4 ledów w jednej z lamp. Dodam, że lampy są zamontowane przy zastosowaniu oryginalnych wtyków w wszystkimi gumkami. Temat dostępny pod linkiem: http://a4-klub.pl/stylizacja-tuning-optyczny-19/dzienne-okragle-4led-halogeny-250972/index5.html Proszę o pomoc, bo wszyscy jesteśmy zadziwieni obecną jakością firmy Hella. Dodatkowo jeszcze w moim przypadku po zamontowaniu tych lamp okazało się że świecą różnym kolorem - tzn. różną barwą światła, ale to zostało reklamowane i wymienione. Gdyby te lampy pasowały idealnie w zderzak A4 nie byłoby problemu, bo natychmiast zwróciłbym je i nie tylko ja w ASO Skody. Do montażu w A4 potrzebne było skrócenie jednego z uchwytów oprawy - oczywiście nie ma to najmniejszego znaczenia i wpływu na szczelność lampy. Bardzo proszę o pilne ustosunkowanie się do tematu. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 16-01-2013 at 00:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2013 at 23:01 ---------- dostałem dzisiaj odpowiedź - oczywiście nas olano: Chętnie bym Wam pomógł ( kiedyś tez należałem do A4 forum ) niestety produkty oferowane tylko do serwisów nie sa dostepne w Naszej ofercie oraz nie otrzymam w związku z tym żadnych informacji, dlatego też nie mogę się wypowiadać odnośnie ich "parowania" Wiem że jest to produkt Hella jednak nie mam możliwości uzyskania informacji na ich temat. Proponuje udać się do serwisu Skody tak gdzie zostały zakupione Marcin S. Specjalista / Specialist Centrum Techniczne / Technical Center
kkam Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A jak to wygląda na skodach? też parują? bo jeżeli tak to może za jakiś czas będzie u nich akcja korekcyjna,
laguna Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 No trochę dziwne, bo w tej co wiedziałem - nie parują. Przyjechał do mnie kolega Fabią RS i dokładnie oglądałem - zero zaparowania - nic nie czaję! Przyjdzie wiosna, trzeba będzie Hellę wyrzucić do kosza i założyć Allegro
kris-krzysztof Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Przyjdzie wiosna, trzeba będzie Hellę wyrzucić do kosza i założyć Allegro Chyba nawet przed wiosną
kkam Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Może być inna cyrkulacja powietrza, ale troche to dziwne zeby inny układ wlotów powietrza robił taką różnicę.
kris-krzysztof Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nasze ledy zostały przerobione wiec nie sądzę że gwarancja ewentualnie (jeśli będzie) akcja serwisowa będą się kwalifikowały do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się