Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Golf 1380kg wiec silnik ma co napedzac.

Nie zaczynajcie tematu Sagona bo zaraz zalozy inne konto i bedzie filozofowac, nie wiadomo czy z tegoco pisze smiac sie czy plakac. Niech lepiej pisze artykuly do wikipedii :P

Opublikowano

chlopie, sagon ma teraz taką pompe,ze wymiótł by wszystkie 1.9 jakie tylko istnieją. nieogarniczona ilosc paliwa. ale oczywiscie nie powie co zrobil :)

Opublikowano

siemka chcialem zapytac po ci ci ta pompka zewnetrzna?auto slabo palilo?ja mam podobny setup z tym ze wtryski 230mm na razie ze wzgledu na sprzeglo program ograniczony do 170ps ale teraz jade na korekte do Roberta do Gdanska u mnie problem jest z pompa bo na cieplym strasznie ciezko pali 6-7sek,trza pokrecic wtryski nowe cale(z pewnego zrodla)pompa pewna po przebiegu 89tys mil na seryjnych wtryskach palil bez problemu slupek tez z auta po 89tys.mil....tuner mowil ze pompa dawkuje super i trzyma parametry tez ale te zapalanie na cieplym doprowadza mnie do szalu....zimny pali dobrze ale tez nie idealnie...dam jeszcze rozrusznik do regeneracji i zobacze czy na zimnym sie poprawi ale na cieplym mam niesmak......zastanawiam sie tez nad taka pompka myslisz ze moze to cos dac?

Opublikowano
siemka chcialem zapytac po ci ci ta pompka zewnetrzna?a

Pompa nie ma problemow zsasysaniem. Pozatym nie ma ani grama powietrza w paliwie.

Hehe Krzysiek byl niedawno w swidwinie sluzbowo moze bys mial okazje osobiscie porozmawiac/podejrzec :wink:

Opublikowano
chlopie, sagon ma teraz taką pompe,ze wymiótł by wszystkie 1.9 jakie tylko istnieją. nieogarniczona ilosc paliwa. ale oczywiscie nie powie co zrobil :)

sajgonek nic nie pokarze bo sam nic nie umie zrobić

zawsze ktoś ,

zrobimy

przerobimy

nigdy sam bo jedyne co potrafi to krytykować innych prace

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

i miec focha,ze nikt mu nie powiedzial nic :polew: tak jak z wałkiem od roberta :polew:

Opublikowano
siemka chcialem zapytac po ci ci ta pompka zewnetrzna?a

Pompa nie ma problemow zsasysaniem. Pozatym nie ma ani grama powietrza w paliwie.

Hehe Krzysiek byl niedawno w swidwinie sluzbowo moze bys mial okazje osobiscie porozmawiac/podejrzec :wink:

z checia ale ja dopiero na swieta jestem w pl a tak wogole skad jestescie koszalin i okolice?

Opublikowano
siemka chcialem zapytac po ci ci ta pompka zewnetrzna?a

Pompa nie ma problemow zsasysaniem. Pozatym nie ma ani grama powietrza w paliwie.

Hehe Krzysiek byl niedawno w swidwinie sluzbowo moze bys mial okazje osobiscie porozmawiac/podejrzec :wink:

z checia ale ja dopiero na swieta jestem w pl a tak wogole skad jestescie koszalin i okolice?

mazowieckie okolice warszawy:hi:

Opublikowano
ile wazy golf?
Golf 1380kg wiec silnik ma co napedzac.

czyli ponad 100 KG wiecej niz twoje B5 Piotrze:decayed:

Opublikowano
chlopie, sagon ma teraz taką pompe,ze wymiótł by wszystkie 1.9 jakie tylko istnieją. nieogarniczona ilosc paliwa. ale oczywiscie nie powie co zrobil :)

Zapłacisz 500 i Ci taką samą zrobię z Twojej ori naj 11tki.Dla Ciebie specjalny rabacik.Ilość paliwa ograniczona jest do 160cm3,powiem Ci,że można śmiało wlać ponad 200cm3,przypomne tylko,że te najlepsze 11tki z ahh,nawet nówki sztuki wlewają tylko 113cm3:grin:.

Rozumiem,że niektórzy już puchną z zazdrości,prawidłowo.Nie każdy może i umie tak dłubać w pompie,jak sajgonek.

Opublikowano

Rozumiem,że niektórzy już puchną z zazdrości,prawidłowo.

:mysli: no nie każdy potrafi takie głupoty wypisywać:grin:

Opublikowano
chlopie, sagon ma teraz taką pompe,ze wymiótł by wszystkie 1.9 jakie tylko istnieją. nieogarniczona ilosc paliwa. ale oczywiscie nie powie co zrobil :)

Zapłacisz 500 i Ci taką samą zrobię z Twojej ori naj 11tki.Dla Ciebie specjalny rabacik.Ilość paliwa ograniczona jest do 160cm3,powiem Ci,że można śmiało wlać ponad 200cm3,przypomne tylko,że te najlepsze 11tki z ahh,nawet nówki sztuki wlewają tylko 113cm3:grin:.

Rozumiem,że niektórzy już puchną z zazdrości,prawidłowo.Nie każdy może i umie tak dłubać w pompie,jak sajgonek.

Twoje patenty z nastawnikiem to nie jest zadna tajemnica.

Opublikowano

heheheh. miszcz TUN powrócił:decayed:

Opublikowano

Krzysiu,ja naprawdę nie chciałem się udzielać w Twoim temacie,ale skoro zostałem wywołany do tablicy,to nie mogłem inaczej.

Byłem na 100% pewny,że odniesiesz się akurat do tych słów,puchnij dalej:wink:.

O ile pamiętam,zaproponowałem Ci opisanie tego genialnego wyniku na forum paska,popierając go wykresami i logami.Jakoś od tamtej pory przepadłeś.Postanowiłeś się rozumiem przenieś tutaj.

Jeżeli chcesz,możemy przenieś tę dyskusję na ten grunt.Uzmysłowię co niektórym to,o czym pisał spanky.Mało kto tutaj ma pojęcie czytać wykresy.Mało kto umie zwrócić uwagę na pewne drobne szczegóły,które przesądzają o ostatecznym wyniku.

Pokazałem Ci z 10 wykresów z hamowni DP.Nadal chcesz do tego wracać?

Ja już Ci pisałem,że na 11/230 przy tym napięciu(4.44v) nie uzyska się takiej mocy.Ale jak się wpisuje wagę auta 1600kg:grin:,to czemu się tutaj dziwić.Jak hamownia DP rysuje straty 40tu koni przy 4000,podczas,gdy wszystkie inne Hamownie DP średnio 25/4000,to jak nie będzie takich kresek.

Wrzucasz mi logi 011 na 3cim biegu już z dużym przeładowaniem,to nic dziwnego,że na DP na 4tym wyszło,jak wyszło.Napiszę,że te hamownie są bardzo czułe na wszelkie przeładowania i rysują wówczas przepiękne kreski.Tak mi napisał gość,który też ma hamownię DP.

Ja kolejny raz gratuluję wyniku,cieszę się,że jako 1wszemu udało Ci się tyle wykrzesać na 11/216.Inne biedne istoty z 230tkami tego zrobić nie mogą.I to przy dużo wyższych napięciach.

Teraz rozumiem,dlaczego spuchłeś jako 1wszy.Mając taką pompę,jak ja,z umiejętnościami spanky-ego w obsłudze dynometu wykrzesalibyście ze 230koni,rzecz jasna na tych 216tkach.

fusse,to grzeb w nastawniku,skoro wiesz,co namodziłem,powodzenia życzę.Od razu Ci napiszę,że startowe nie było w ogóle ruszane,co za tym idzie palec rsw na swoim miejscu.

Raz jeszcze powodzenia.Swoją drogą,zastanawiam się,po co piszesz,że nie chcę zdradzić tajemnicy,skoro już ją odkryłeś:naughty:.

Grzebiąc w nastawniku,nie zapomnij o odpowiedniej KALIBRACJI DAWKI BIEGU JAŁOWEGO,jeżeli rozumiesz,co mam na myśli.Nie mam na myśli dawki na suw regulowanej położeniem nastawnika.Good luck.

f*cker ma do sprzedania 260tki:wink:,po przebiegu 8kkm,ceni je około 1400.

Jako nielubianemu koledze coś Ci doradzę,kup sobie końcówki 230tki,daj wtryski do ustawienia dwóch ciśnień na eps-ie 200 i za 1100 masz takie 230tki,jakich nigdzie nie kupisz,za te pieniądze rzecz jasna.Wyślij mi pompę i do wykrzesania 240koni nie będziesz potrzebował żadnych 260tek.

Aaa,jak mogę jeszcze coś poradzić,niech Ci ustawią 220/350,wtedy docenisz zaletę takiej regulacji.Ja mam 220/340 i polecam takie ciśnienia,polecam nawet wyższe,zwłaszcza drugie.

Gdybyś chciał,to mogę Ci dać namiary na gościa,który robi to za 300 zeta,czyli ustawia takie ciśnienia.Choć możesz to zrobić w Nadarzynie za podobną kasę.

Nie będę więcej koledze bruździł w temacie,niech się cieszy chwilą,bo jak każda,ta też ulotną będzie.

Opublikowano
Mało kto tutaj ma pojęcie czytać wykresy.Mało kto umie zwrócić uwagę na pewne drobne szczegóły,które przesądzają o ostatecznym wyniku.

Pokazałem Ci z 10 wykresów z hamowni DP.Nadal chcesz do tego wracać?

Ja znalazlem fajny wykres :decayed: chociaz c**j*wy to robi wrazenie.

Nie jestem znawca ale postaram sie go odczytac.... auto jedzie od samego dołu mimo że nie trzyma mocy do konca to kreski sa jak od linijki, na moje oko setup na jakiejs mocnej hybrydowej pompie :D

http://zapodaj.net/images/c35aca2cce4fc.jpg

A tak na powaznie gratuluje wiedzy teoretycznej :shock3: Moze zamiast bawic sie w mechanika/tunera idz na studia i dalej rozwijaj sie w tym kierunku tworzac inne ciekawe teorie dajace wiele do myslenia a inni niech zajma sie praktyka czyli skladaniem wszystkiego do kupy tak zeby auta jezdzily jak nalezy :naughty:

Opublikowano

na wykresie widac ze ewidentnie napinacz nie trzyma

Opublikowano
Mało kto tutaj ma pojęcie czytać wykresy.Mało kto umie zwrócić uwagę na pewne drobne szczegóły,które przesądzają o ostatecznym wyniku.

Pokazałem Ci z 10 wykresów z hamowni DP.Nadal chcesz do tego wracać?

Ja znalazlem fajny wykres :decayed: chociaz c**j*wy to robi wrazenie.

Nie jestem znawca ale postaram sie go odczytac.... auto jedzie od samego dołu mimo że nie trzyma mocy do konca to kreski sa jak od linijki, na moje oko setup na jakiejs mocnej hybrydowej pompie :D

http://zapodaj.net/images/7555c39c07950.jpg

A tak na powaznie gratuluje wiedzy teoretycznej :shock3: Moze zamiast bawic sie w mechanika/tunera idz na studia i dalej rozwijaj sie w tym kierunku tworzac inne ciekawe teorie dajace wiele do myslenia a inni niech zajma sie praktyka czyli skladaniem wszystkiego do kupy tak zeby auta jezdzily jak nalezy :naughty:

piękny wykres ciekawe co mistrz sagon z niego wyczyta:jerk:

Opublikowano
na wykresie widac ze ewidentnie napinacz nie trzyma

Hahahahahahahaha :D o jak mnie rozbawiłeś :D

Ile ta gtb22 pompuje w tym golfie?

Opublikowano

To nie zadna GTB, to turbo piz...dka awx/arl. Pewnie dlatego ma problem z nietrzymaniem mocy na gorze :suicide_anim:

Opublikowano
To nie zadna GTB, to turbo piz...dka awx/arl. Pewnie dlatego ma problem z nietrzymaniem mocy na gorze :suicide_anim:

Ja pytałem o tą gtb17 (jak doczytałem) autora wątku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...