wampir Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Możesz też sprawdzić u siebie zawor N249. Znajdziesz go przy kolektorze ssacym. Wystarczy, że pojdziesz po cienkim wezyku od DV i go znajdziesz W moim przypadku zawor ten powodowal "podciagniecie" tłoczka w DV i dlatego nie było wymaganego cisnienia doladowania. Może to sprawdzic ściągając ten cienki wezyk z DV i zrobić logi. Jeżeli auto będzie miało buta to N249 masz do wymiany.
macjar Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam, dziekuje za okazana mi przez Was pomoc a czy mozecie mi pokazac na tym rysunku; gdzie zrobic szczelnosc ukladu, ktory to zawor DV (wydaje mi sie ze nr2) Uploaded with ImageShack.us
Dev Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 http://forums.audiworld.com/picture.php?albumid=5604&pictureid=15959
macjar Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Odgrzewając temacik Sprawdziłem szczelność nigdzie nie dmuchało, ale czuć było smród spalin. Po odkręceniu węża po intercoolerze w węża widać było olej, oprócz tego podczas dmuchania podciśnieniem czuć było powiew powietrza z jednej z rur wydechu. czy mam rozumieć ze turbo jest do regeneracji i stąd te błędy od ciśnienia doładowania ??
edekxp Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 jakim cudem z części ssąsej idzie w wydech powietrze? Przez turbo? Jak? Jak działa turbodoładowanie - Magazyn Motoryzacyjny Może pierścienie nie trzymają albo zawory Niech się ktoś bardziej kumaty wypowie
Łukasz13 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Chyba jak są uszkodzone uszczelnienia w turbo to może tak być.
edekxp Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Chyba jak są uszkodzone uszczelnienia w turbo to może tak być. To by mu cały olej poszedł do wydechu
macjar Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 muszę sprawdzić każde połączenie od wlotu powietrza do turbo, aż do wlotu na silnik (chodzi mi o te duże rury) potem będę szukał na małych połączeniach) ---------- Post dopisany 14-12-2012 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2012 at 19:04 ---------- OK, jestem po sprawdzeniu szczelności układu, wiem gdzie robiłem błąd (nie odpinałem odmy i cale ciśnienie uciekało) okazało się ze zaworek N75 miał pęknięty przewód dochodzący to turbiny. po zeskanowaniu pojawił się nowy błąd grrrrrrr VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 1 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded o co znowu chodzi ??
Łukasz13 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Sprawdz rurki od pompy wtórnego powietrza SAI może cos rozłaczyłeś jak sprawdałeś szczelność, sama pompa działa?
edekxp Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zrób teraz logi 115, zobaczysz czy lepiej się zbiera a błąd od pompy wtórnego powietrza nie ma nic do doładowania ona się włącza tylko na zimnym silniku
macjar Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 @Łukasz13 wszystko jest polaczone, nic nie rozpinalem @edekxp - logi zrobic samego kanalu 115 ?? Na ktorym kanale mozna sprawdzic stan tej pompy ?
edekxp Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 @Łukasz13 wszystko jest polaczone, nic nie rozpinalem@edekxp - logi zrobic samego kanalu 115 ?? Na ktorym kanale mozna sprawdzic stan tej pompy ? możesz jeszcze zlogować kanał 02 i 118, ale po samym 115 będzie widać od jakich obrotów jest osiągnięte ciśnienie doładowania
macjar Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Logi zrobię jak nie będzie tak ślisko Mam pytanko jak sprawdzić czy N75 działa, oprócz oporności która wynosi 24 ohm, jak sprawdzić czy kanały są drożne ? Jak go sprawdzić go pod Vagiem ? chce wyeliminować ten zaworek z podejrzeń
edekxp Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 ja sprawdzałem podłączając ciśnienie 1 bar do niego a cewkę do zasilacza 12v i szybkie "cykanie" napięcia ale to nie daje 100% pewności vagiem to po logach 118 Turbinę sprawdziłem odłączając przewód od gruszki , laptop na siedzenie i log kanału 115, wtedy wiadomo czy turbina działa poprawnie oraz czy węże szczelne (doładowanie miałem ponad 2000mbar) Rozbierałem zaworek N75 przeczyściłem ale prawde mówiąc tam nie ma się co zepsuć - chyba że cewka Miałem często błąd niedoładowania. Aby nie kupować nowego poprawiłem ten stary - po prostu zmieniłem sprężynkę na słabszą o dziwo działa kilka miesięcy i błędu brak:banan:
macjar Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 nowe logi, ale one raczej sie niczym nie roznia od poprzednich :/ chyba ze cos mi umknelo Log (0 - 002,115,118)
Łukasz13 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Jest problem nadal ze sterowaniem doładowania bardzo pływa może to wynikać z zle działającego n75 i lub jego połaczeń, albo jakiś inny problem dochodzi wtryski bardzo długie czasy otwarcia i zapętlone może byc za mało paliwa. Najpierw sprawdz to n75 najlepiej do wyjać i podpiąc po aku bez zasilania powinno byc przejście z króćca z obudowy turbiny na gruszkę a po podaniu powinien cyknąc i wtedy przejście na wszystkie trzy odnogi.
macjar Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 podpinałem wakuometr do N75 żeby sprawdzić jakie podciśnienie będzie szlo na WG, i niestety przy normalnym najeżdżaniu wakuometr nawet nie drgnął, kiedy przegazowalem go gwałtownie na 4000 rpm to pokazało się podciśnienie - 0.5 bara. Co do sprawdzenia N75 połączenie miedzy obudowa turbiny i WG działa w obie strony, natomiast kiedy podwalem ciśnienie od strony wlotu powietrza na turbo nie było przejścia, kiedy podawałem ciśnienie od strony WG bądź obudowy turbo było słychać "cykniecie" i potem nic się nie działo - nie było przejścia. Wszystko robione oczywiście bez prądu. Próbowałem mierzyć ciśnienie przed turbina, manometr nie drgnął gdzie zmierzyć jakie ciśnienie idzie na turbo
macjar Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 jeszcze 1 spostrzeżenie, kiedy robiłem próbę ciśnieniowa zaślepiałem rurkę od odmy żeby stworzyć nadciśnienie 0.5bara, kiedy odma jest podpięta nie można zrobić nadciśnienia. @devastation w ten cienki wężyk co idzie do N249, czy w ten przewód przed DV patrząc od strony wlotu powietrza na turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się