Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz też sprawdzić u siebie zawor N249. Znajdziesz go przy kolektorze ssacym. Wystarczy, że pojdziesz po cienkim wezyku od DV i go znajdziesz :)

W moim przypadku zawor ten powodowal "podciagniecie" tłoczka w DV i dlatego nie było wymaganego cisnienia doladowania. Może to sprawdzic ściągając ten cienki wezyk z DV i zrobić logi. Jeżeli auto będzie miało buta to N249 masz do wymiany.

Opublikowano

Witam, dziekuje za okazana mi przez Was pomoc

a czy mozecie mi pokazac na tym rysunku; gdzie zrobic szczelnosc ukladu, ktory to zawor DV (wydaje mi sie ze nr2)

turbow.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Tak nr 2

Opublikowano

Odgrzewając temacik

Sprawdziłem szczelność nigdzie nie dmuchało, ale czuć było smród spalin.

Po odkręceniu węża po intercoolerze w węża widać było olej, oprócz tego podczas dmuchania podciśnieniem czuć było powiew powietrza z jednej z rur wydechu.

czy mam rozumieć ze turbo jest do regeneracji i stąd te błędy od ciśnienia doładowania ??

Opublikowano

Chyba jak są uszkodzone uszczelnienia w turbo to może tak być.

Opublikowano
Chyba jak są uszkodzone uszczelnienia w turbo to może tak być.

To by mu cały olej poszedł do wydechu

Opublikowano

muszę sprawdzić każde połączenie od wlotu powietrza do turbo, aż do wlotu na silnik (chodzi mi o te duże rury) potem będę szukał na małych połączeniach)

---------- Post dopisany 14-12-2012 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2012 at 19:04 ----------

OK, jestem po sprawdzeniu szczelności układu, wiem gdzie robiłem błąd (nie odpinałem odmy i cale ciśnienie uciekało)

okazało się ze zaworek N75 miał pęknięty przewód dochodzący to turbiny.

po zeskanowaniu pojawił się nowy błąd grrrrrrr

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004

Software Coding: 0011701

Work Shop Code: WSC 63351

1 Faults Found:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

o co znowu chodzi ??

Opublikowano

Sprawdz rurki od pompy wtórnego powietrza SAI może cos rozłaczyłeś jak sprawdałeś szczelność, sama pompa działa?

Opublikowano

Zrób teraz logi 115, zobaczysz czy lepiej się zbiera

a błąd od pompy wtórnego powietrza nie ma nic do doładowania

ona się włącza tylko na zimnym silniku

Opublikowano

@Łukasz13 wszystko jest polaczone, nic nie rozpinalem

@edekxp - logi zrobic samego kanalu 115 ??

Na ktorym kanale mozna sprawdzic stan tej pompy ?

Opublikowano
@Łukasz13 wszystko jest polaczone, nic nie rozpinalem

@edekxp - logi zrobic samego kanalu 115 ??

Na ktorym kanale mozna sprawdzic stan tej pompy ?

możesz jeszcze zlogować kanał 02 i 118, ale po samym 115 będzie widać od jakich obrotów jest osiągnięte ciśnienie doładowania

Opublikowano

Logi zrobię jak nie będzie tak ślisko :)

Mam pytanko jak sprawdzić czy N75 działa, oprócz oporności która wynosi 24 ohm, jak sprawdzić czy kanały są drożne ?

Jak go sprawdzić go pod Vagiem ? chce wyeliminować ten zaworek z podejrzeń :)

Opublikowano

ja sprawdzałem podłączając ciśnienie 1 bar do niego a cewkę do zasilacza 12v i szybkie "cykanie" napięcia

ale to nie daje 100% pewności

vagiem to po logach 118

Turbinę sprawdziłem odłączając przewód od gruszki , laptop na siedzenie i log kanału 115, wtedy wiadomo czy turbina działa poprawnie oraz czy węże szczelne (doładowanie miałem ponad 2000mbar)

Rozbierałem zaworek N75 przeczyściłem ale prawde mówiąc tam nie ma się co zepsuć - chyba że cewka

Miałem często błąd niedoładowania.

Aby nie kupować nowego poprawiłem ten stary - po prostu zmieniłem sprężynkę na słabszą o dziwo działa kilka miesięcy i błędu brak:banan:

Opublikowano

nowe logi, ale one raczej sie niczym nie roznia od poprzednich :/ chyba ze cos mi umknelo

Log (0 - 002,115,118)

Opublikowano

Jest problem nadal ze sterowaniem doładowania bardzo pływa może to wynikać z zle działającego n75 i lub jego połaczeń, albo jakiś inny problem dochodzi wtryski bardzo długie czasy otwarcia i zapętlone może byc za mało paliwa. Najpierw sprawdz to n75 najlepiej do wyjać i podpiąc po aku bez zasilania powinno byc przejście z króćca z obudowy turbiny na gruszkę a po podaniu powinien cyknąc i wtedy przejście na wszystkie trzy odnogi.

Opublikowano

podpinałem wakuometr do N75 żeby sprawdzić jakie podciśnienie będzie szlo na WG, i niestety przy normalnym najeżdżaniu wakuometr nawet nie drgnął, kiedy przegazowalem go gwałtownie na 4000 rpm to pokazało się podciśnienie - 0.5 bara.

Co do sprawdzenia N75 połączenie miedzy obudowa turbiny i WG działa w obie strony, natomiast kiedy podwalem ciśnienie od strony wlotu powietrza na turbo nie było przejścia, kiedy podawałem ciśnienie od strony WG bądź obudowy turbo było słychać "cykniecie" i potem nic się nie działo - nie było przejścia. Wszystko robione oczywiście bez prądu.

Próbowałem mierzyć ciśnienie przed turbina, manometr nie drgnął gdzie zmierzyć jakie ciśnienie idzie na turbo

Opublikowano

wepnij sie w wezyk od DV-ki

Opublikowano

jeszcze 1 spostrzeżenie, kiedy robiłem próbę ciśnieniowa zaślepiałem rurkę od odmy żeby stworzyć nadciśnienie 0.5bara, kiedy odma jest podpięta nie można zrobić nadciśnienia.

@devastation w ten cienki wężyk co idzie do N249, czy w ten przewód przed DV patrząc od strony wlotu powietrza na turbo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...