macjar Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 w ktorym miejscu dokladnie mierzyc cisnienie paliwa ? jakis obrazek bylby pomocny
german81 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 tu masz zdiecie listwy Audi A4 B6 B7 1.8 T Turbo listwa wtryskowa AVJ BFB (2861640108) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ,manometr podłaczasz pod kruciec do mierzenia jest ona pod tym czarnym kapturkiem na koncu listwy przy scianie grodziowej . cisnienie musisz zmierzyc pod obciarzeniem naj lepiej na 3 biegu od 1500-6500 cisnienie powino byc 4 bary
macjar Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 zrobilem logi z zaslepionym WG Log (0 - 002,115,118) a czy jest mozliwosc sprawdzenia Vagiem jakie jest cisnienie paliwa na belce
german81 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 vagiem nie sprawdzisz cisnienia paliwa . cos dziwnie wyglonda ten ostatni log tak jak by czujnik cisnienia doładowania leciał w kulki bo przepływ spada a cisnienie doładowania rosnie .
macjar Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 czekam na N75 do podmiany zobaczymy wówczas jakie logi wyjda
edekxp Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Odpinasz z gruszki i zaslepiasz, tyle wystarczy. I po co zaślepiać przecież gruszka sterowana ciśnieniem Przecież widać po logach że żadnej poprawy nie ma Podmiana N75 nic nie da, masz osiągnięte ciśnienie dopiero ponad 3500obr Skoro wszystko szczelne to albo katalizator zapchany albo coś z turbiną (może WG) ale turbo ładuje ponad 2100 czyli niby ok
edekxp Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 U mnie też nie jest idealnie zadane ciśnienie turbo osiąga przy 2700-2800 obr.u innych 2300, oczywiście po programie.U ciebie jak i u mnie gdyby wrócić do oryg.softu turbo osiągnęło by zadane ciśnienie przy niższych obr. i pewnie nie miał byś błędu. U mnie opanowałem N75 i błędu nie ma z doładowaniem. Katalizatora nie bedę na razie wycinał bo będą problemy z drugą sondą Dla mnie auto i tak idzie jak szalone w porównaniu z A4 B5 1,6 Nie wiem co możesz jeszcze sprawdzić chyba że katalizator, gdyby mieć od kogoś np. taka przelotową rurę to wtedy było by wiadomo. Sam nie myślałem że katalizator może tak blokować wylot spalin, ale kolega miał przypadek że w "renówce" coraz gorzej palił silnik, w końcu w ogóle nie chciał odpalić Zaprowadził do dobrego warsztatu, podejrzewali uszczelkę pod głowicą, ale jednak to był katalizator.Był tak zabity że nie wypuszczał spalin i auto się dusiło.Wymienili chyba za 600zł i chodzi idealnie oraz teraz silnik ma swoją moc Zobacz tu Antex Czstochowa - Naprawa tumikw, wymiana tumikw, katalizatory oraz ukady wydechowe - tumiki Czstochowa i ukady wydechowe Czstochowa tu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM masz log kolegi silnik BFB seryjny soft zadane ciśnienie jest osiągnięte przy 2450 obr. Mimo wszystko u ciebie jest duża turbo dziura Sądząc po logach auto zaczyna jechać powyżej 3000obr czyli jak wolnossący
macjar Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 A gdzie moge znalezc "speców" od przywrocenia org softu, bo te 185 konisi to tak powiem nie widze skoro mam duza turbo dziure wole miec te 163 koisie fabryczne i cieszyc sie z przylozenia niz 185 kucy i jezdzic jak czolg To mam jeszcze jechac do fachowców od wydechów i sprawdzic czy katalizator drozny ?
edekxp Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Moim zdaniem jest to wina wydechu i jakby to doprowadzić do ładu, to soft mógłby zostać Gdybyś powrócił fabryczny soft to w mocy i tak się pewnie nic nie zmieni tylko nie będziesz miał błedu ciśnienia - prawdopodobnie Zadane w nim max jest 0,6bara, więc u ciebie trzeba około 3100obr aby to osiągnąć, a nie tak jak w zdrowej serii około 2300obr u mnie około 2650obr
macjar Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 czyli zaczac, od sprawdzenia wydajnosci katalizatorow ? to znaczy ze jak popraiwe wydech to cisnienie 0.6 bara bede osiagal przy nizszych obrotach ?
wampir Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Wytnij katalizator i najlepiej zaloz jeszcze TIP czyli sztywny dolot od filtra powietrza do turbiny, a bedzie znaczna poprawa. U mnie ponad 0,6 bara jest przy 2100 obr/min. Potem jest też i więcej, ale to sprawka softu. Potem spada do 0,8 bara przy 6000obr
macjar Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Kataliatora nie wytne bo 2 lambda zglupieje, co do TIP-a myslalem nad tym, ale nie wiem jak sie je dobiera soft tez by sie przydalo sprawdzic, czy dobry jest czy jakas kaszana Wracajac do katalizatora, czy jak go sam wyjme bede w stanie okreslic, czy jest drozny czy nie ?
krzysiekml Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 się podepnę pod tamat Grupy: 003,020,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ogólnie co dwa dni pojawia się byk o ubogej mieszance,turbawka póżno wstaje a w grupie 032 wartość 0,4 i 10,2 DV czasem nie pada ? jak odpuszczę gaz to słychać niby,że psiknie ale to bardziej takie pierdzenie,wcześniej tego nie było a i dodam że DV jeszcze ori i przelotu jakieś 231 tyś
grzes1150 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 się podepnę pod tamatGrupy: 003,020,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ogólnie co dwa dni pojawia się byk o ubogej mieszance,turbawka póżno wstaje a w grupie 032 wartość 0,4 i 10,2 DV czasem nie pada ? jak odpuszczę gaz to słychać niby,że psiknie ale to bardziej takie pierdzenie,wcześniej tego nie było a i dodam że DV jeszcze ori i przelotu jakieś 231 tyś No pierwsze to zaglądnij do DVki bo opisany odgłos właśnie może wskazywać na jej końcówkę. Auto masz po lekkim remapie
macjar Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam oto logi po wymianie zaworka N75 Log (0 - 002,115,118) Prosze o konsultacje
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Problem z późnym wstawaniem turbiny nadal jest, oprócz tego chyba jest lepiej bo jak już osiagnie cisnienie to trzyma w miare, a może masz nieseryjny cooler?
macjar Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie, mam seryjny intercoller (brzydki taki)
edekxp Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 mówiłem że zmiana N75 nic nie da.turbo późno wstaje - chyba jednak katalizator
macjar Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 W poniedzialek wstawaim do mechanika na kanal, niech obejrzy ten katalizator. Zobaczymy, aczkolwiek niepokoi mnie ten bulgot oleju jak robilem probe cisnieniowa. Czy wiadomo jest skad ten bulgot sie wydostaje ? Przez ten bulgot nie moglem nabic cisnienia w ukladzie (co nabilem to przez ten bulgot mi uciekalo) ---------- Post dopisany 09-01-2013 at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 22:49 ---------- ok, wyjasnilo sie pare spraw :/ Katalizator drozny. Mechanik zasugerowal podmianke czujnika cisnienia doładowania. Bulgot był spowodowany peknieta rurka na odmie olejowej za Czy można sprawdzic Vagiem czy ten czujnik dziala poprawnie ? fi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się