radoslawbogusla Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 no właśnie K232 karzdy co innego pisze.a temperatura trzyma 99 na kanale 51. węże dolne zimne ogrzewanie ok a nie wirm jak jeszcze miał bym go sprawdzić czy jest zapowietrzony jedna masakra
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Jak dolny ma być cały czas zimny, jak kiedyś termostat musi przekazać płyn do schłodzenia..
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Skoro nie da się zakręcić wirnikiem od termostatu to tu coś chyba nie halo jest
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Skoro nie da się zakręcić wirnikiem od termostatu to tu coś chyba nie halo jest to chyba dobrze że się nie da znaczy że sztywno siedzi. Jesli zdejmę pasek i zakrece kołem pasowym to w srodku dopiero wirnik sie kreci
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 To może pasek za mocno naciągnięty, albo za słabo.. Kup najtańszy termostat, zachowaj ten co masz i sprawdź czy to coś zmieni.
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 To może pasek za mocno naciągnięty, albo za słabo.. Kup najtańszy termostat, zachowaj ten co masz i sprawdź czy to coś zmieni. termostaty siedziały juz 3 różne gates, wahler, behr, więc nie chce mi sie wierzyć aby kolejny coś zmienił
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Tak ktoś na forum pisał Ja w swoim ADR benzyna na 51 kanale mam non stop 90 stopni, a na 49 mi pokazuje tak do 106 max a później już opada i tak 102 trzyma, jak jest 102 na 49 kanale to na vagu pokazuje 99 także czujnik git.
sax0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Dzisiaj rano zastałem taką sytuację..Wrzucam także zdjęcie wsuwki , której nie mam gdzie wpiąć. Temperatura nadal dochodzi do 100 i ani drgnie Podpiąłem komputer i wyskoczyły mi dwa błędy: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-10 - Short Circuit - Intermittent Edytowane 14 Listopada 2016 przez sax0
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 To i tak masz coś za wysoko, jak mi na 49 pokazuje 89 to termostat się otwiera i spada do 85C a na 51 cały czas 90
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Chodzi tu o samo wyeliminowanie winy termostatu
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) z termostatem daj sobie spokój!!! sprawdz kolego wiskoze pompa wody jakiej firmy? kiedyś się spotkałem jeszcze ze auto sie gotowało i winę miał parownik od lpg rozumiem że termostat zamontowany prawidłowo a nie odwrotnie? Najlepsze termostat to wahler a tym wezykiem musi woda isc jak nie to pewnie cos nie tak z pompą wodyWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka a czemu nie behr czy vernet Edytowane 19 Listopada 2016 przez wyzyk83
radoslawbogusla Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 no właśnie koledzy a u mnie caly czas od 95 do 99 na kanale 51 i dolna rura zimna wiec chyba zakupie termostat
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) może masz chłodnice nie drożną? jakby sie termostat nie otwierał do już dawno byś silnik zagotowal! wyjmij całkiem termostat i pojedz w trase bez i zobaczysz czy chlodnica sie zrobi ciepła i jakie beda temp. Edytowane 19 Listopada 2016 przez wyzyk83
MikelA4 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 sprawdz kolego wiskoze to by się grzał w największe upały w korkach
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Langista, czyli co termostat u mnie?
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 sprawdz kolego wiskoze to by się grzał w największe upały w korkach a w zime by sie nie grzał?
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Langista, czyli co termostat u mnie? rozumiem że to żart?
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Dlaczego zart? Z autem nic sie nie dzieje, ciepłem dmucha, chyba ze ta chlodnica faktycznie niedrożna,płukanie chłodnicy kwaskiem czy termostat?
wyzyk83 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Dlaczego zart? Z autem nic sie nie dzieje, ciepłem dmucha, chyba ze ta chlodnica faktycznie niedrożna,płukanie chłodnicy kwaskiem czy termostat? to jak się nic nie dzieje to w czym problem? Edytowane 19 Listopada 2016 przez wyzyk83
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 No bo Langista pisał, ze za wysoka temp. Wiec może faktycznie cos nie tak? Dolny waz ma być ciepły czy gorący czy chłodny czy zimny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się