Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy N75 i nowy problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, opiszę na szybko co się dzisiaj przydarzyło i poproszę was o poradę.

Otóż troszkę temu robiłem komplet logów i w dynamicznym 011 wyszło że turbo strasznie późno wstaje. Kolejna kwestia to fakt iż n75 osiągał wartości wysterowania przy max bucie 54-55%.

Zainwestowałem w nowy n75 Pierburga, Made in Germany i dzisiaj go zamontowałem. Podociskałem wszystkie wężyki po czym odpalenie i króciutka przejażdżka - turbo słychać o wiele bardziej. No ale do rzeczy.

Ruszyłem w trasę - od razu zauważyłem poprawę dynamiki, turbo ewidentnie wcześniej budzi się do życia. Wszystko fajnie, w pewnym momencie na liczniku 150 i zadyszka.... Mało mnie ch.. jasny nie strzelił.

I w ten sympatyczny sposób przejechałem mułem 30 kilometrów, w międzyczasie go zgasiłem ale nie pomogło, ani nie świeciła się kontrolka świec żarowych.

Jutro dopiero będę podpinał Vaga, nie mniej mam pewną teorię, czy słuszną sami oceńcie. Nowy n75 rozruszał kierownice na tyle że się zesrały i nie mogą ruszyć... Były już takie przypadki ?? Przed zgaszeniem przygazowałem jeszcze auto ale znajomego syku już nie było...

Opublikowano

Zrób logi ale wygląda że geometria do czyszczenia.

Opublikowano

Ok problem rozwiązany. Otóż źle osadziłem jeden wężyk i nieszczęsny zgiął się do tego stopnia że nie było przepływu. Wypiąłem, osadziłem od nowa i od razu pojawił się znajomy odgłos. Niepotrzebnie wpierw osadziłem wężyki a później zamocowałem zaworek.

Zafundowałem jeszcze turbince kurację oczyszczającą, na krótkim odcinku autostrady pod Rzeszowem, auto rozpędziło się do 190 i nie chciałem więcej gnieść ze względu na mżawkę. Pięknie wkręca się na obroty i jest znacznie lepiej niż przed wymianą N75.

Teraz trzeba szybko robić logi i jechać do ciahciaha na programik :wink:

Opublikowano
więcej jak 190km/h to i tak chyba byś nie poleciał bo 1.9 ma blokadę chyba na 190km/h bynajmniej ja mam

A to ciekawe z tą blokadą :eusathink: Ma jeszcze ją ktoś?

Ja nie mam i spokojnie pojedzie lepiej

Opublikowano

no ja tak mam i mimo że przy 190km/h mam jeszcze zapas pod pedałem gazu to i tak wciskanie go nic nie daje obroty też stoją na niecałe 4tyś i właśnie dlatego gdzieś czytałem że ponoć diesel nie lubi takich wysokich obrotów i dla ochrony turbiny jest komputerowo założona blokada ile w tym prawdy nie wiem wiem tylko że więcej jak 190 nie chciała iść ale sprawdzałęm to rok temu przed czyszczeniem turbiny teraz nie mam możliwości bo autostrada za daleko :(

Opublikowano

Oryginalnie B5 1,9 tdi żadnej blokady prędkości nie mają, no chyba że ktoś dłubał w sofcie. 110km może już nie mieć mocy by bardziej rozpędzić auto, sprawdzałeś np. z górki nie da rady szybciej pojechać?

Ja z 2 na początku nie mam problemów czy to z wiatrem czy pod wiatr:decayed::grin:

Opublikowano
ja też mam 115 konny diesel AJM więc nie powinno być problemu a jednak nie chciał

To trochę dziwne, zrób logi dynamiczne przynajmniej 003, 008, 011 to może coś się wyjaśni bo nie powinien stawać przy tej prędkości.

Jakie masz kapcie?

Opublikowano

jak wtedy próbowałem to miałem serie 195/55 czy 65 R15 ale tak jak mówiłem wtedy turbo nie było czyszczone i po pewnym czasie zaczął mi wpadać w awaryjny i musiałem czyścić turbo a po tym zabiegu nie próbowałem

Opublikowano

nie ma zadnej blokady,a sprawny ajm do 220 powinien dobic.

Opublikowano

Teraz trzeba szybko robić logi i jechać do ciahciaha na programik.....

Mimo młodego wieku naprawde chłopak zna się na rzeczy,gorąco polecam ciahciaha.Pzdr

Opublikowano

moj afn też miał takie cudo co go przy 180km/h gasiło mu moc, ale po dłubaniu w sofcie zniknęło i zamyka 220 ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...