Tommy Gun Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam, opiszę na szybko co się dzisiaj przydarzyło i poproszę was o poradę. Otóż troszkę temu robiłem komplet logów i w dynamicznym 011 wyszło że turbo strasznie późno wstaje. Kolejna kwestia to fakt iż n75 osiągał wartości wysterowania przy max bucie 54-55%. Zainwestowałem w nowy n75 Pierburga, Made in Germany i dzisiaj go zamontowałem. Podociskałem wszystkie wężyki po czym odpalenie i króciutka przejażdżka - turbo słychać o wiele bardziej. No ale do rzeczy. Ruszyłem w trasę - od razu zauważyłem poprawę dynamiki, turbo ewidentnie wcześniej budzi się do życia. Wszystko fajnie, w pewnym momencie na liczniku 150 i zadyszka.... Mało mnie ch.. jasny nie strzelił. I w ten sympatyczny sposób przejechałem mułem 30 kilometrów, w międzyczasie go zgasiłem ale nie pomogło, ani nie świeciła się kontrolka świec żarowych. Jutro dopiero będę podpinał Vaga, nie mniej mam pewną teorię, czy słuszną sami oceńcie. Nowy n75 rozruszał kierownice na tyle że się zesrały i nie mogą ruszyć... Były już takie przypadki ?? Przed zgaszeniem przygazowałem jeszcze auto ale znajomego syku już nie było...
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Zrób logi ale wygląda że geometria do czyszczenia.
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 na pewno turbo do czyszczenia jeżeli wpada w tryb awaryjny to zazwyczaj przyczyną są kierownice turbawy
Tommy Gun Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 Ok problem rozwiązany. Otóż źle osadziłem jeden wężyk i nieszczęsny zgiął się do tego stopnia że nie było przepływu. Wypiąłem, osadziłem od nowa i od razu pojawił się znajomy odgłos. Niepotrzebnie wpierw osadziłem wężyki a później zamocowałem zaworek. Zafundowałem jeszcze turbince kurację oczyszczającą, na krótkim odcinku autostrady pod Rzeszowem, auto rozpędziło się do 190 i nie chciałem więcej gnieść ze względu na mżawkę. Pięknie wkręca się na obroty i jest znacznie lepiej niż przed wymianą N75. Teraz trzeba szybko robić logi i jechać do ciahciaha na programik
Krzysiekcalibra Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 więcej jak 190km/h to i tak chyba byś nie poleciał bo 1.9 ma blokadę chyba na 190km/h bynajmniej ja mam
OLIVER Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 więcej jak 190km/h to i tak chyba byś nie poleciał bo 1.9 ma blokadę chyba na 190km/h bynajmniej ja mam A to ciekawe z tą blokadą Ma jeszcze ją ktoś? Ja nie mam i spokojnie pojedzie lepiej
Krzysiekcalibra Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 no ja tak mam i mimo że przy 190km/h mam jeszcze zapas pod pedałem gazu to i tak wciskanie go nic nie daje obroty też stoją na niecałe 4tyś i właśnie dlatego gdzieś czytałem że ponoć diesel nie lubi takich wysokich obrotów i dla ochrony turbiny jest komputerowo założona blokada ile w tym prawdy nie wiem wiem tylko że więcej jak 190 nie chciała iść ale sprawdzałęm to rok temu przed czyszczeniem turbiny teraz nie mam możliwości bo autostrada za daleko
machina Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Oryginalnie B5 1,9 tdi żadnej blokady prędkości nie mają, no chyba że ktoś dłubał w sofcie. 110km może już nie mieć mocy by bardziej rozpędzić auto, sprawdzałeś np. z górki nie da rady szybciej pojechać? Ja z 2 na początku nie mam problemów czy to z wiatrem czy pod wiatr:decayed:
Krzysiekcalibra Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja też mam 115 konny diesel AJM więc nie powinno być problemu a jednak nie chciał
machina Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja też mam 115 konny diesel AJM więc nie powinno być problemu a jednak nie chciał To trochę dziwne, zrób logi dynamiczne przynajmniej 003, 008, 011 to może coś się wyjaśni bo nie powinien stawać przy tej prędkości. Jakie masz kapcie?
Krzysiekcalibra Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 jak wtedy próbowałem to miałem serie 195/55 czy 65 R15 ale tak jak mówiłem wtedy turbo nie było czyszczone i po pewnym czasie zaczął mi wpadać w awaryjny i musiałem czyścić turbo a po tym zabiegu nie próbowałem
vauxhall95 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 nie ma zadnej blokady,a sprawny ajm do 220 powinien dobic.
marcinos80 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Teraz trzeba szybko robić logi i jechać do ciahciaha na programik..... Mimo młodego wieku naprawde chłopak zna się na rzeczy,gorąco polecam ciahciaha.Pzdr
xxxSzYbAxxx Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 moj afn też miał takie cudo co go przy 180km/h gasiło mu moc, ale po dłubaniu w sofcie zniknęło i zamyka 220
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się