McGiver Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Po letnim stestowaniu zestawu 360mm mogę napisać tylko jedno: KOTWICA Na zimę preferuje coś "słabszego", 321mm całkowicie wystarcza i mieści się w 16" 360mm jest masakrycznie mocne i nie do zmeczenia w tej budzie i przy tej masie (1710kg). Po przejechaniu na nich około 5000km stwierdzam, tarcze się wreszcie dotarły a klocka ubyło około 1mm na sztuce. LATO vs. ZIMA
Dev Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 ale masz tam cudaka na jakim klocku to jezdzi ? ori ?
karbonek Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 na zimę z kołami zmieniasz klocki i tarcze ?
lukwas1992 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 na zimę z kołami zmieniasz klocki i tarcze ? no ja u siebie w b7 tak myślełem ze tak bede robił tylko ze ja mam 322 (lato alu 17) i blaszanka 16 nie chciała wejść i zakupiłem alu tez 16:)
Rabbi Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 360mm od jakiego auta ten zestaw?
kuba84 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 tarcze 360 i klocki z jakiego masz auta ew. prosiłbym nr katalogowy tarczy i klocka
Dev Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 :polew::polew::polew: i na pewno chcesz aby Ci to zamontować ?????
McGiver Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 ale masz tam cudaka Na jakim klocku to jezdzi ? Ori ? bosch ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- na zimę z kołami zmieniasz klocki i tarcze ? nom ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- 360mm od jakiego auta ten zestaw? Audi A8 4E 4,2 litra ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- tarcze 360 i klocki z jakiego masz auta ew. prosiłbym nr katalogowy tarczy i klocka Powiem ci tak, przerobienie i zamontowanie tego układu hamulcowego to już wyższa szkoła magii to nie jest zestaw p&p, on jest zrobiony pod konkretne felgi ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- ja p......... ale heble Ten zestaw może pójdzie na sprzedaż, ale tylko jak znajde jakieś fajne 19", bo jest zestaw o rozmiar większy - 385mm chociaż ten ma zapas około 60-70% na tą masę i 300KM
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Wyższa szkoła magii ????? :polew::polew::polew: Mc Giver przecudowałeś temat piasta od C6 załatwia wszystko
McGiver Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Wyższa szkoła magii ?????:polew::polew::polew: Mc Giver przecudowałeś temat piasta od C6 załatwia wszystko to załóz potem na nią seryjny hamulec :polew::polew::polew: a to jest na seryjnej piaście i mogę se robić dowolne konfiguracje, tylko trza troszkę pomyśleć.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: robie to codziennie tarcza od C6 z piastą, zacisk od A6, A8 albo innego pajtona bez żadnego druciarstwa i kombinacji
McGiver Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:robie to codziennie tarcza od C6 z piastą, zacisk od A6, A8 albo innego pajtona bez żadnego druciarstwa i kombinacji pytam się po raz kolejny, założysz na to seryjny hebel po założeniu piasty od C6? A tak przy okazji, widzisz gdzieś tam na fotce druciarstwo i kombinacje???????
pioteros Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 wyluzujta tarcza 360mm byla tez w rs4 i zacisk podchodzi plug n play do b6 juz w ogole bez kombinacji, tylko nie wiem jak sie ma zacisk dwutloczkowy do takiego nowszego aluminiowego jedno-wielko-tlokowego
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 wyluzujta tarcza 360mm byla tez w rs4 i zacisk podchodzi plug n play do b6 juz w ogole bez kombinacji, tylko nie wiem jak sie ma zacisk dwutloczkowy do takiego nowszego aluminiowego jedno-wielko-tlokowego Nie no, podchodzic podchodzi , tylko jakie są koszta samej nowej tarczy do RS4 B5, nie wspominając o zaciskach i klockach Te zaciski od A8 są dwutłoczkowe też i pompa od b6 je ogarnia, a koszt złozenia NOWEGO takiego setup-u tarcze+klocki jest sporo niższy od RS4 a hamowanie takie samo. Jedyny różnica to masa tarczy (360/34mm monolit vs. 360/32mm dual), przez co inne momenty wirujące i dynamika mas.
pioteros Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ostatecznie zimermanny można dostać za sporo mniejsza kasę, a jak ktoś ma zniżki to w ogóle Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ostatecznie zimermanny można dostać za sporo mniejsza kasę, a jak ktoś ma zniżki to w ogóleWysłane z mojego HTC EVO 3D X515m jedna sztuka gładka po rabacie ponad 900 do RS4 B5 z zimmermana, perforowana jeszcze bogaciej, a te moje 360 z nacieciem i klockami kosztowały spoooooooro mniej niż ta jedna gładka do RS4
pioteros Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 to w sumie porownujac te dwie tarcze, do rs'ki wystarczy dac te od a8 plus niewielki dystans miedzy tarcze a piaste + dluzsze sruby, kwestia tylko czy 34mm tarcza weszla by w zacisk rs'ki
Dev Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:robie to codziennie tarcza od C6 z piastą, zacisk od A6, A8 albo innego pajtona bez żadnego druciarstwa i kombinacji pytam się po raz kolejny, założysz na to seryjny hebel po założeniu piasty od C6? A tak przy okazji, widzisz gdzieś tam na fotce druciarstwo i kombinacje??????? a ja Ci poraz kolejny pisze że wystarczy wymienic tylko piastę
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 to w sumie porownujac te dwie tarcze, do rs'ki wystarczy dac te od a8 plus niewielki dystans miedzy tarcze a piaste + dluzsze sruby, kwestia tylko czy 34mm tarcza weszla by w zacisk rs'ki No i tu zaczynają się schody, bo robiąc mały dystans tracisz mozliwość wycentrowania tarczy na piascie. Z tego co pamiętam jest to 12,5 albo 13,5mm przy moim setupie. I tu jest ta cała magia ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:robie to codziennie tarcza od C6 z piastą, zacisk od A6, A8 albo innego pajtona bez żadnego druciarstwa i kombinacji pytam się po raz kolejny, założysz na to seryjny hebel po założeniu piasty od C6? A tak przy okazji, widzisz gdzieś tam na fotce druciarstwo i kombinacje??????? a ja Ci poraz kolejny pisze że wystarczy wymienic tylko piastę tylko, czy aż? to raz, a dwa to seryjnego hebla na to potem nie założysz bez druciarstwa i kombinacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się