wampir Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Ma wiekszy potencjal 2.7, nikt tego nie neguje tylko zeby wykorzystać dobrze chociażby upgrade na k04 to trzeba juz zaczac przy silniku grzebac itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Na tą chwilę wiem że załoze FMICa, wydech i zrobie korekte. Myśle że na jakiś czas starczy Ciekaw jestem sam na jak długo. Wiem jedno ze nie bardzo usmiecha mi sie dłubać przy motorze:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro51 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zalezy co komu potrzeba. Dla mnie seria 2.7 + soft do zwyklego przemieszczania sie z punktu a do punktu b wystarcza az nadto. Do scigania sie takie auto nie sluzy, a spinanie sie by miec auto codziennego uzytku i najszybsze zawsze na drodze bez sensu bo zawsze sie trafi ktos szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 bo zawsze sie trafi ktos szybszy. Racja!! To będę ja w mojej skodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opróżnij skrzynkę ---------- Post dopisany 16-06-2014 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:09 ---------- Znowu pełna skrzynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Działaj jasiu dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ogolnie nic nie idzie. Cały czas pod górke na ta chwile muszę zrezygnować z ostrowa. W planach na najbliższe 2 miesiace sa koła z x5 19' przod 9" i tył 10" air ride, rozrzad wydech, FMIC, strojenie, itd:wink:. Zablokowałem sobie budrzet kupując s4 b5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ale,plan! f*ck i jeszcze esa ekstra. Hiszpan jedziesz z koxem stojąc w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Stoje bo i auto stoi w PL . W De nie mam miejscówki do dłubania. Zabieram ja do siebie jak pomaluje zderzak i progi. Reszte zeczy ogarne moze jakos na parkingu OBI:facepalm: Macinie chyba zaraziłem sie trochę od ciebie tym lenistwem, pamietam jak Ty gromadziłem kupę gratów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 oby nie U mnie więcej leżało na,półkach niż w,aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ogolnie nic nie idzie. Cały czas pod górke na ta chwile muszę zrezygnować z ostrowa. W planach na najbliższe 2 miesiace sa koła z x5 19' przod 9" i tył 10" air ride, rozrzad wydech, FMIC, strojenie, itd:wink:. Zablokowałem sobie budrzet kupując s4 b5. Na bogato Jak ogarniesz temat doboru opon do 9" i 10" przy quattro, tak żeby zaraz napęd nie siadł, to chętnie przejmę te informacje od Ciebie - bo ze względu na strach o napęd ciągle rozglądam się za felgami z taką samą szerokością - a fajnie by było mieć 9,5" lub 10" z tyłu Bo jakoś nie chcę mi się wierzyć w to 3% tolerancji - ciekawe jak się ma teoria do praktyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 W USA niby latają na różnych szerokościach... ale nie wiem co na to dyfer na dłuższą metę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 W USA niby latają na różnych szerokościach... ale nie wiem co na to dyfer na dłuższą metę. No właśnie strach zaryzykować i zaraz się coś wysra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Bez paniki, szerokość felgi może być różna, za to opona musi mieć te same parametry, wiadomo, na tyle będzie spory naciąg ale coś za coś Śmigam już tak od marca, jakieś 15tyś zrobiłem i nic się nie dzieje:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Na 9" zaloże 215.25 na 10" 225.35 bedzie tylko 1% różnicy. Zdam relacje jak ogarne felgi opodny dystane i air chyba że założę bycze jaja bo 10" na glebie będzie bankowo ostro podniosło temperature nadkoli:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Bez paniki, szerokość felgi może być różna, za to opona musi mieć te same parametry, wiadomo, na tyle będzie spory naciąg ale coś za coś No właśnie, ja wolałbym jednak szerszy kapeć na takich 10" niż mega naciąg Z drugiej strony, czy nie ważniejszy jest jednak obwód koła od jego szerokości? Ten można dobrać dając szerszą opone na niższych profilu niż na drugiej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Bez paniki, szerokość felgi może być różna, za to opona musi mieć te same parametry, wiadomo, na tyle będzie spory naciąg ale coś za coś No właśnie, ja wolałbym jednak szerszy kapeć na takich 10" niż mega naciąg Z drugiej strony, czy nie ważniejszy jest jednak obwód koła od jego szerokości? Ten można dobrać dając szerszą opone na niższych profilu niż na drugiej osi. Dokładnie, jakoś nie chcę mi się wierzyć w to że opona o tych samych parametrach na 9" i 10" będzie miała ten sam obwód przy większym naciągu z tyłu.. jedynie nadrabiać szerokością.. gdzieś widziałem taki kalkulator na necie będzie trzeba dogłębnie prześledzić temat i będę obserwował co się dzieje u kolegi Hiszpana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 właśnie takim kalkulatorem obliczane. Różnica wynosi 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Bez paniki, szerokość felgi może być różna, za to opona musi mieć te same parametry, wiadomo, na tyle będzie spory naciąg ale coś za coś No właśnie, ja wolałbym jednak szerszy kapeć na takich 10" niż mega naciąg Z drugiej strony, czy nie ważniejszy jest jednak obwód koła od jego szerokości? Ten można dobrać dając szerszą opone na niższych profilu niż na drugiej osi. miedzy calem szerokosci różnicy na felgach z ta sama oponą obwód zmienia sie ledwo o 1 centymetr mierzone przy 8,5 i 9,5 z 215/35, jak zarzucicie 225 na tył róznica jest wieksza ---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- a według kalkulatora róznica 0% jest przy róznych szerokosciach a tych samych oponach, tak przewaznie jeżdzą w USA:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi