zizel Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 witam zauważylem ze klocek w przednim prawym hamulcu nie hamuje na calej powierzchni tarczy, od wewnetrznej strony tarczy zostaje jakis 1 centymetr zardzewiały. co ciekawe po wymianie tarcz i klockow wszystko bylo w porzadku, dopiero od nie dawno zauważyłem ten problem.
kicker Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Mogą być wybite prowadnice w zacisku do sprawdzenia też druty, na próbę można je podgiąć i sprawdzić czy się poprawi, jak się poprawi to wymiana na nowe, oryginalne.
audiomaniak Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Możliwe, że tarcze złom. Ciężko ocenić na odległość
ziomek0101 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja tez tak miałem.. dopiero jak zeszlifowałem rant tarczy od srodka to pomogło...
igla Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja wymienilem prowadnice i drut zaciskowy i wszystko cacy
GregorX Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Spróbuj zmierzyć grubość tarcz tak bardziej przy zewnętrznej krawędzi tarczy(ale czasami nie na rancie) i tak bardziej w środku
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Spróbuj zmierzyć grubość tarcz tak bardziej przy zewnętrznej krawędzi tarczy(ale czasami nie na rancie) i tak bardziej w środku i co to da ? przyczyna usterki są prowadnice gumowe i spręzyny w zaciskach tyle w temacie
zizel Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 jaki ma byc smar do prowadnic gumowych?
OLIVER Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 jaki ma byc smar do prowadnic gumowych? Ja taki stosuje......... BOSCH smar SUPERFIT do hamulców i zacisków (2837460069) - motoAllegro
elpiotrek Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ja wymienilem prowadnice i drut zaciskowy i wszystko cacy mozesz pokazac jakis link lub fote tego? drut to tem, ktory trzyma kloce [zabezpieczenie], a prowadnice to dokladnie ktore.... ?
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 przeciez zawsze zostaje kawałek tarczy nie zjechany od zewnatrz i od wewnatrz
novwy Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 przeciez zawsze zostaje kawałek tarczy nie zjechany od zewnatrz i od wewnatrz ale nie centymetr jak kolega pisze w pierwszym poście czytamy od początku do końca łatwa sprawa do zdiagnozowania jak chwycisz za zacisk i będziesz nim szarpać wyczujesz luz to znaczy że prowadnice wyrobione i jak było wyżej napisane do wymiany, sprawdź też czy nie masz na tarczach za dużych rantów od zewnątrz i wewnątrz bo widziałem już nowe klocki zakładane na tarcze z takimi rantami że nie wiem jak to miało hamować
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 no ok, nie doczytałem, a jak sie sprawa ma do zamienników, nie zawsze sa takich samych wymiarów jak oryginal
zizel Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 prowadniczki nasmarowane, i drucik wymieniony na nowy i poprawa jest ale jeszcze nie dociera ok 0,5 cm. klocki i tarcze byly razem wymieniane więc nie ma mowy o zadnych rantach. myslicie więc żeby wymienić te gumowe prowadnice?
bawół1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ja walczę z tym zjawiskiem od 4 lat . Tarcze 3 komplety , klocki , jarzma, zaciski , prowadnice 2 x druty , eh no po prostu wszystko. Efekt taki , że niby klocek bierze po całości ,ale rdza potrafi włazić na tarczę przy rantach . Zapewne niewiele jeździsz ? W żadnym innym aucie nie widziałem tego problemu nawet po długim postoju , mam na myśli inne marki aut z praktycznie identycznym systemem ATE .
RS Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie mam takich problemow- czesci tylko ASO.
bawół1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie mam takich problemow- czesci tylko ASO. Masz dużo młodsze auto . Dwa lata temu założono mi tarcze z ASO Klocki ATE , do tego jak pisałem kupa innych rzeczy praktycznie cały przód co się dało. Problemu nie było przez 9 miesięcy , jak przyszła zima problem powrócił i tarcze Ori zaczęły obrastać.
ziomek0101 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ja kiedys przełozyłem z gory do dołu i z dołu do góry te prowadnice gumowe i klocek bierze jzu po całosci... tez miałem taki problem... zobacze jak dalej czy bedzie juz ok czy za jakis czas znowu rant zacznie robic
zizel Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie mam takich problemow- czesci tylko ASO. nie masz problemów i lubisz przepłacać
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie mam takich problemow- czesci tylko ASO. nie masz problemów i lubisz przepłacać a może lubi wiedziec za co płaci i mieć pewność że wytrzyma swoje czego nie mozna powiedziec o zamiennikach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się