Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny (notlauf)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

000_basic_see.jpg

<br /><br />

004_basic_settings.jpg

<br /><br />

001_dyn.jpg

<br /><br />

003_dyn.jpg

<br /><br />

004_dyn.jpg

<br /><br />

008_dyn.jpg

<br /><br />

010_dyn.jpg

<br /><br />

011_dyn.jpg

<br /><br />

000_dyn.jpg

<br /><br />

Opublikowano

Ciśnienie doładowania faluje i to w sporym zakresie - stąd też błąd czujnika G71 bo zapewne turbo w czasie dynamicznej jazdy osiąga niejednokrotnie wartość 2570 mbar. Albo to będzie wina zmiennej geometrii albo N75 albo jednego i drugiego jednocześnie.

Opublikowano

Długo na tym programie jeździsz ? Wgraj serię i zrób logi ponownie.

Opublikowano

Raczej geometria nie stoi, n75 jest na poziomie 60%, sprobowal bym na poczatek podmienic z n18.

---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

Długo na tym programie jeździsz ? Wgraj serię i zrób logi ponownie.

A co to jest za rozwiazanie?

Opublikowano

Program w moim rozumieniu felerny, jest powodem lub przyczyną.

Opublikowano
Program w moim rozumieniu felerny, jest powodem lub przyczyną.

To zaden konkret, potwierdz to czyms wyczytanym z logow :wink:

Opublikowano

danielom miałeś coś wspólnego z tym programem ? ;) do poprawy ograniczniki (008) i patrząc po napięciu nastawnika auto dosyć bogato podlane ... co potrafi zabić sadzą geometrię.

Opublikowano

Nie mialem, dlatego pytam Ciebie :)

Tak czy inaczej, uwazam ze geometria nie jest zabita.

Opublikowano

Modyfikacja całkiem ładna.Nie czepiajcie sie programu

Opublikowano

No na programie rok w sumie to od zmiany rozrządu, czyli od miesiąca się dzieje ale to pewnie nie powód no mi właśnie też ta zmienna geometria nie pasuje bo chodzi lekko i czasem w ogóle nie łapie, ale najczęściej na zimnym. Zaworek już od roku podmieniony ale zamienię z powrotem bo wcześniej czyściłem ten zaworek i wiecie jak to jest z tą aluminiową koronką, ale jak egr nie świruję to podmienię. próbowałem przegonić wszystko gra do zgaszenia.

Opublikowano

to jest geometria i sztanga bedzie chodziła lekko ale to tylko na oko.

Sprobuj przepalic porzadnie fure.i zrob z 5 logow 011 dynamicznych

Opublikowano

podmienię te zaworki i wtedy dam mu popalić właściwie to go pałuję jak tylko 90 na budziku już od tygodnia. notlauf trafia się za pierwszym a potem jak np startuję i szybko 3 bieg wcisnę i tak od 1200 obrotów musi iść to się czasem trafi ale to nie jest reguła. 1,5 roku temu regeneracja była turbiny ale nie wykluczam tej geometrii, logi zrobię ale najwcześniej w niedzielę będę miał trasę i pełną obsadę to dostanie w palnik jeszcze naleje gnoju lepszego vpower :) Dzięki za info

---------- Post dopisany 30-12-2012 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2012 at 22:41 ----------

no i chyba to jest to po podmianie zaworków auto już nie wpada w tryb awaryjny. nie robiłem logów ale próbowałem wszelkimi znanymi mi sposobami które wcześniej się udawały, tamten oczywiście wyczyściłem i założyłem na egr i w pracy obu nie zauważyłem problemów. Jeszcze raz dzięki za naprowadzenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...