pavol1986 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
Sztomel Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ciśnienie doładowania faluje i to w sporym zakresie - stąd też błąd czujnika G71 bo zapewne turbo w czasie dynamicznej jazdy osiąga niejednokrotnie wartość 2570 mbar. Albo to będzie wina zmiennej geometrii albo N75 albo jednego i drugiego jednocześnie.
wasand Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Długo na tym programie jeździsz ? Wgraj serię i zrób logi ponownie.
danielom Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Raczej geometria nie stoi, n75 jest na poziomie 60%, sprobowal bym na poczatek podmienic z n18. ---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- Długo na tym programie jeździsz ? Wgraj serię i zrób logi ponownie. A co to jest za rozwiazanie?
wasand Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Program w moim rozumieniu felerny, jest powodem lub przyczyną.
danielom Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Program w moim rozumieniu felerny, jest powodem lub przyczyną. To zaden konkret, potwierdz to czyms wyczytanym z logow
wasand Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 danielom miałeś coś wspólnego z tym programem ? do poprawy ograniczniki (008) i patrząc po napięciu nastawnika auto dosyć bogato podlane ... co potrafi zabić sadzą geometrię.
danielom Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Nie mialem, dlatego pytam Ciebie Tak czy inaczej, uwazam ze geometria nie jest zabita.
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Modyfikacja całkiem ładna.Nie czepiajcie sie programu
pavol1986 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 No na programie rok w sumie to od zmiany rozrządu, czyli od miesiąca się dzieje ale to pewnie nie powód no mi właśnie też ta zmienna geometria nie pasuje bo chodzi lekko i czasem w ogóle nie łapie, ale najczęściej na zimnym. Zaworek już od roku podmieniony ale zamienię z powrotem bo wcześniej czyściłem ten zaworek i wiecie jak to jest z tą aluminiową koronką, ale jak egr nie świruję to podmienię. próbowałem przegonić wszystko gra do zgaszenia.
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 to jest geometria i sztanga bedzie chodziła lekko ale to tylko na oko. Sprobuj przepalic porzadnie fure.i zrob z 5 logow 011 dynamicznych
pavol1986 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 podmienię te zaworki i wtedy dam mu popalić właściwie to go pałuję jak tylko 90 na budziku już od tygodnia. notlauf trafia się za pierwszym a potem jak np startuję i szybko 3 bieg wcisnę i tak od 1200 obrotów musi iść to się czasem trafi ale to nie jest reguła. 1,5 roku temu regeneracja była turbiny ale nie wykluczam tej geometrii, logi zrobię ale najwcześniej w niedzielę będę miał trasę i pełną obsadę to dostanie w palnik jeszcze naleje gnoju lepszego vpower Dzięki za info ---------- Post dopisany 30-12-2012 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2012 at 22:41 ---------- no i chyba to jest to po podmianie zaworków auto już nie wpada w tryb awaryjny. nie robiłem logów ale próbowałem wszelkimi znanymi mi sposobami które wcześniej się udawały, tamten oczywiście wyczyściłem i założyłem na egr i w pracy obu nie zauważyłem problemów. Jeszcze raz dzięki za naprowadzenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się