Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najmniejsze Audi - Audi A1


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motoryzacja powraca widać do czasów gdy najwięksi producęci produkowali najmniejsze saochody tak jak kiedyś BMW aby przetrwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies czytalem ostatnio, ze albo zaczyna sie moda na takie auta, albo firmy najlepiej zarabiaja na takich autach.. nie pamietam.

"Zmaże niesmak po A4 - tyle samo miejsca co w A3 z

dodanym tyłkiem..." a jaki komentarz :evil:

164280c28a76962beaec33be4422792e_1.jpg888a50fc25ebfb6a008a000f3fca9876_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.germancarblog.com/2006/02/audi-a1-more-info.html

Autobild goes on to rumours about possible gasoline engines, all twin-chargers: 1.2 TSI 16V, 110 hp/160 Nm; 1,4 TSI 16V in three power-steps (140 hp/200 Nm, 170 hp/240 Nm, 190 hp/250 Nm). As for diesel engines, in 2010 the conversion from pompe-duse (PD) to the common-rail injection system is likely to be in full swing, so the A1 could mount the current 1.4, 1.9 and 2.0 TDI, or new, currently unkown, engines.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tych silniczkach i tej wadze to bedzie to taki maly przecinak. Ale jak dla mnie to prawie jak maluszek i nog nie mialbym gdzie wsadzic. Dla Kobiet to tez trochu za maly bagaznik bo zakupy nie wejda :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.germancarblog.com/2006/02/audi-a1-more-info.html
Autobild goes on to rumours about possible gasoline engines, all twin-chargers: 1.2 TSI 16V, 110 hp/160 Nm; 1,4 TSI 16V in three power-steps (140 hp/200 Nm, 170 hp/240 Nm, 190 hp/250 Nm). As for diesel engines, in 2010 the conversion from pompe-duse (PD) to the common-rail injection system is likely to be in full swing, so the A1 could mount the current 1.4, 1.9 and 2.0 TDI, or new, currently unkown, engines.

jak na taki mały, to osiągi dość ciekawe, ale i tak nie porywa mnie wyglądem :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wole wiekszy samochod a co za tym idzie wiekszy silnik i wiecej mocy (zeby to jakos jezdzilo). moze takie auto jest o kilka setnych sekundy wolniejsze i wiecej pali ale przynajmniej przy wypadku jest bezpieczniejszy z racji gabarytow. A1 calkiem ladne ale przod nie za bardzo mi sie podoba (ten ze zdjec od pre_pl )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wsadzą tam 1,2TDI jak w Lupo i bedzie paić 2,5/100, nisko schodzą :P

Ale autko takie sobie.. ani pozytywne ani negatywne reakcje nie zaistniały u mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...