piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Masz bardo dobry akumulator i rozrusznik On ewidentnie od samego początku łapie, tylko mu brakuje odpowiedniej dawki paliwa . Wepnij mu na noc ten opornik tak jak ci wczoraj napisałem, może nawet z 10 kiloohmów ( ważne żeby temperatura rano widziana przez ECU była niższa od faktycznej o jakieś 15-20 st. C.) Jak zrobisz tak jak napisałem to się jutro mile zdziwisz . Mój golf palił ździebko lepiej, po małej przeróbce pali tak: Co prawda mało widać bo brakowało mi jednej ręki ale słychać
Irvine Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 postaram się to sprawdzić, muszę tylko w sklepie się zaopatrzyć w ten opornik, ale wcześniej zobaczę jakie tam mam wejście oraz postaram się sprawdzić te temperatury (paliwa oraz silnika) bo były podejrzane dla mnie wczoraj
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Wysłałem Ci na PW numer tel. do mnie. Zadzwoń.
SowaBezOka Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 <br /><br /> tak jak prosiliście, podłączyłem komputer pod vaga, ale na innym kablu, bo na poprzednim nie mogłem wejść w grupę 000, wartości mieszczą się w przedziale 52-57 BŁĄD!! A zatem jeszcze raz zrob log i poprawnie go zrob. Zrobiles screen z Measuring blok, a miales zrobic screen z Basic settings (to sa nastawy mechaniczne). Lec szybko do auta i zrob screena z Basic Settings. Ta sama grupa itd. Dawke tez w Basic settings podaj mi tu
MASATO Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 strasznie pali ale widac jak odpali rowno chodzi moim zdaniem powinienes dluzej zagrzac swiece az przekaznik strzeli bo odpalesz odrazu jak swiece gasna a powinienes poczekec az przekeznik strzeli nie wiem takie moje skromne zdanie przy tej temperaturze to powinien nawet bez grzania świec odpalić od kopa. pewnie coś z paliwem albo kąt wtrysku żle ustawiony
dieselmaniac Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ja bym na prawdę skupił się najpierw na tym cisnieniu na wszystkich cylindrach.. A tak poza konkursem, to jeżeli zapali się kontrolka oleju podczas odpalania to oznaka, że trzeba zakończyć proces odpalania i jeszcze raz ponowić(oczywiście gdy nie odpali...)? westchniecie na filmiku mówi wszystko
rookie Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Czy w końcu ustaliłeś, że nie cofa się paliwo? Zdrowy diesel na spalonych świecach pali lepiej, także tu nie leży problem.
dieselmaniac Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zdrowy diesel na spalonych świecach pali lepiej, także tu nie leży problem. dokładnie tak
Irvine Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 A wiec tak Panowie sprawdziłem część z Waszych sugestii, a więc pomysł piotrsob1 ciekawy, ale próba z opornikiem nie zmieniła nic, świece żarowe na pewno sprawne, w najbliższym czasie sprawdzę jeszcze raz kąt wtrysku paliwa na vagu i wrzucę fotke JEDNAKŻE DZIŚ AUTO ODPALIŁO ZA PIERWSZYM RAZEM I TO JUŻ PO 4-5SEK. KRĘCENIA ROZRUSZNIKIEM A PRZYPOMNĘ, ŻE Z RANA BYŁO OK -7 ST. C, DLA ODMIANY PODCZAS KRĘCENIA ROZRUSZNIKIEM WCISKAŁEM NA PRZEMIAN GAZ I SPRZĘGŁO, CZY TO PRZYPADEK, CZY MOŻE TO OZNACZAĆ, ŻE ALBO PROBLEM JEST Z DOCHODZĄCYM PALIWEM ALBO JAK NIE KTÓRZY PISZĄ Z KOMPRESJĄ, JAKIE SĄ SUGESTIE?? POZA TYM DZWONIŁ DO MNIE MECHANIK I CHCIAŁBY SIĘ JESZCZE RAZ ZAJĄĆ MOIM AUTEM, MÓWIŁ ŻE PODEJRZEWA COŚ Z HYDRAULIKĄ I PNEUMATYKĄ, CZY TO MOŻLIWE? ---------- Post dopisany at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- Zaznaczę jeszcze, że autem skończyłem jeździć ok 1w nocy a więc stało pod domem około 7 godzin do rana
SowaBezOka Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 <br /><br /> tak jak prosiliście, podłączyłem komputer pod vaga, ale na innym kablu, bo na poprzednim nie mogłem wejść w grupę 000, wartości mieszczą się w przedziale 52-57 BŁĄD!! A zatem jeszcze raz zrob log i poprawnie go zrob. Zrobiles screen z Measuring blok, a miales zrobic screen z Basic settings (to sa nastawy mechaniczne). Lec szybko do auta i zrob screena z Basic Settings. Ta sama grupa itd. Dawke tez w Basic settings podaj mi tu @Irvine - podaj log z Basic Settings (na tym screenie jest przycisk "Switch to basic settings" - kliknij w to i zloguj grupe 000 jeszcze raz).
Irvine Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 http://s20.postimage.org/cege52tft/grupa_000.jpg<br /><br /> tak jak prosiliście, podłączyłem komputer pod vaga, ale na innym kablu, bo na poprzednim nie mogłem wejść w grupę 000, wartości mieszczą się w przedziale 52-57 BŁĄD!! A zatem jeszcze raz zrob log i poprawnie go zrob. Zrobiles screen z Measuring blok, a miales zrobic screen z Basic settings (to sa nastawy mechaniczne). Lec szybko do auta i zrob screena z Basic Settings. Ta sama grupa itd. Dawke tez w Basic settings podaj mi tu @Irvine - podaj log z Basic Settings (na tym screenie jest przycisk "Switch to basic settings" - kliknij w to i zloguj grupe 000 jeszcze raz). nie mogę dostać się do basic setting, ponieważ wywala mi błąd, coś, o braku aktualizacji, spróbuje jutro cracka ściągnąć, może pomoże, zrobię też próbę i postawie auto na stromej górce przodem do dołu, aby wyeliminować próbę zapowietrzania się
Kali S4 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 musisz mieć pełną wersję żeby zrobić BS
sasza Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Na jasny uj bawić się w jakieś podmiany sterowników.. zrób test z butelką który opisałem na poprzedniej stronie, i będziesz wiedział czy problemem jest paliwo czy co innego.
Irvine Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 <br /><br /> ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Sunday,13,January,2013,212402 038 906 018 S ,, 1.9l R4 EDC 31SG 1621, ,Group A,'000,,,,,,,,,,Group B, Not Running,,,,Group C, Not Running ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,040,054,000,018,098,204,079,181,086,135,,,,,,,,,, ,0.61,040,051,000,016,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,1.23,040,054,000,017,098,204,079,181,086,130,,,,,,,,,, ,1.71,040,052,000,017,098,204,079,181,086,131,,,,,,,,,, ,2.17,040,053,000,017,098,204,079,181,086,131,,,,,,,,,, ,2.73,040,053,000,017,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,3.30,040,052,000,017,098,204,079,181,086,132,,,,,,,,,, ,3.81,040,054,000,017,098,204,079,181,086,129,,,,,,,,,, ,4.31,040,055,000,017,098,204,079,181,086,132,,,,,,,,,, ,4.83,040,054,000,018,098,204,079,181,086,130,,,,,,,,,, ,5.44,040,052,000,017,098,204,079,181,086,129,,,,,,,,,, ,6.05,040,053,000,017,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,6.56,040,053,000,017,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,7.05,040,054,000,018,098,204,079,181,086,132,,,,,,,,,, ,7.61,040,054,000,017,098,204,079,181,086,131,,,,,,,,,, ,8.22,040,051,000,017,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,8.84,040,054,000,017,098,204,079,181,086,134,,,,,,,,,, ,9.38,040,052,000,017,098,204,079,181,086,131,,,,,,,,,, ,9.88,040,053,000,017,098,204,079,181,086,133,,,,,,,,,, ,10.39,040,052,000,017,098,204,079,181,086,132,,,,,,,,,, ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Oto logi z grupy basic setting, oraz wykres
Irvine Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 a czujnik temperatury paliwa, jakie powinien mieć wartości? Chce sprawdzić, czy paliwo ma dobrą temp.? Oraz martwi mnie to, że autem trzęsie przy dodawaniu gazu, zarówno na biegu jak i na jałowym, mechanik mówi, że to dwumas. Dziwny zbieg okoliczności, bo gdy odebrałem auto od pierwszego mechanika i jechałem do drugiego zauważyłem ten problem, może oni mi coś źle poustawiali z paliwem
lukjar7 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 odczytaj rsw, czyli 3 poz z 001 na wlaczonym zaplonie(silnik off)
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Michał, czytałeś wiadomość, którą Ci wysłałem wczoraj na PW?
Irvine Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Auto pozostawiłem na stromej górce na noc, bez zmian, moje spostrzeżenia są następujące, gdy jest temperatura dodatnia auto odpala znacznie lepiej, potrzebuje kilka sekund oraz jedną próbę na rozruszniku, gdy jest temp. minusowa auto gdy stoi 1-2 godz. odpala bez problemu, gdy nie jeżdżę 4-6 godz auto potrzebuje więcej czasu na rozruch, a po 10 godz. i więcej, w tym po nocy to tragedia z odpalaniem, tak jak na filmiku regeneracja pompy polegała na wymianie uszczelek, wymianie nastawnika,bo ciekł oraz był niby uszkodzony sterownik pompy
piotrsob1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Michał, kiedy robiłeś tą pompę, po naprawie było O.K ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się