Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie pali po nocy i dłuższym postoju POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[/color]

[/color]odłączyłem jeden wtrysk i przy rozruchu zauważyłem że paliwo jest dobrze podawane

jak na słuch ??

ja odłączyłem wtrysk kluczem bodajże 17 a mój wujek odpalał

Tommy, co to jest mixol?

Opublikowano
nie będę potrzebować, filtr nie jest przyczyną takiego zapalania

nie wiem czy już u Ciebie jest ok bo skończyłem czytanie tego wątku na twoim stwierdzeniu.

Otóż mój do zeszłego weekendu palił przez kilka dni tak samo. Problem był taki że wymieniając filtr w swoim afn-nie pękła mi rurka w zaworku zwrotnym i zaczął mi się zapowietrzać. Po wymianie zaworka zwrotnego (20) jest tak jak trzeba. Może nie wszystko wiem ale widziałem tylko dwa rodzaje filtra w afn i oba mają zaworki zwrotne.

Opublikowano

dziś z rana zapalił prawie od razu, ponieważ było 2 na plusie, gdyby filtr to miałbym problem pewnie dziś też, czy nie koniecznie, rozmawiałem z mechanikiem, chciałem żeby mi filtr zamienił na taki co piszecie ale mówił że jest ok i nie będzie tego ruszać, w sumie nie wiem jakiej firmy jest ten filtr paliwa

Opublikowano

Michał, u ciebie problem jest z silnikiem, nie z osprzętem , jak chcesz mieć spokój to musisz z nim coś zrobić, albo przeczekać do wiosny :whistling: .

Dolewanie Mixolu ( oleju do dwusuwów ) do napędu na pewno nie ułatwi rozruchu w niskich temperaturach, a wręcz przeciwnie, pogorszy odpalanie.

Dodatek Mixolu obniża wartość cetanową napędu ( podwyższa temperaturę potrzebną do wystąpienia samozapłonu ):decayed:

Opublikowano

silnik miał zrobiony remont, jak wcześniej pisałem u dobrego mechanika, chyba że zostało coś pominięte

Opublikowano
myślę ze możesz zamienić, mam pytanie, czy to może być objaw niedomagającego rozrusznika, bo ta opcja została pominięta??

U mnie tak było. Mechanik nawet sprawdzał rozrusznik dwa razy! twierdził ze sprawny wymienił jakas tulejke jedna ;/ Upierał sie by Sprawdzac kompresje i Pewnie pierscionki beda do wymiany. Ale pojechałem za miasto do rodziny wyjełem rozrusznik wstawiłem drogi .Nowe swiece i teraz pali idealenie przy najwiekszych mrozach.

U mnie W rozruszniku do wymiany wszytko praktycznie po za wirnikiem Bo palił znacznie gorzej niz twoj.

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/ciezko-pali-zimnym-a4-tdi-110km-253970/index2.html

Opublikowano

ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?

Opublikowano
ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?

Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny :)

Opublikowano

Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę.

Opublikowano

[/color]

ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?

Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny :)

Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę.

oglądałem filmik z Twojego posta i faktycznie słychać, że u Ciebie rozrusznik nie domaga, a widziałeś mój filmik z porannego odpalania? Słychać, że kręci rozrusznikiem

a4 1.9 tdi afn -3.5
Opublikowano

Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak?

Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścinków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ?

I wrzuć aktualny filmik :decayed:

Opublikowano
ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?

Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny :)

Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę.
Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak?

Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścionków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ?

I wrzuć aktualny filmik :decayed:

tak, ten sam, wrzuciłem dla kamilonzO, żeby porównał dźwięk, bo wydaje mi się, że u kolegi ewidentnie słychać problem z rozruchem. Naprawa silnika polegała na wymianie 4 pierścieni tłokowych, uszczelki kąta ssącego, kąta wydechu, głowica- obróbka mechanicznych prowadnic, 4x zaworów ssących, 4x uszczelki zaworów, wymiana wałka rozrządu, wymiana oleju na 10W40 opel, filtr oleju i coś jeszcze ale nie mogę rozczytać jakaś uszczelka misy oleju albo coś takiego. Kompresja jest 26-28.

Dziś auto odpaliło bez problemu, ale może dlatego, że z rana było 2plus, problem jest gdy jest minusowa temp. i auto stoi dłużej niż 8-10 godz., także na razie filmiku nie nagram, a poza tym nic się nie zmieniło nadal tak samo długo walczę przy minusowych temp. i ten sam dźwięk silnika jest

Opublikowano

Rozumię że wymienili ci cztery komplety pierscieni na wszystkich cylindrach, bo chyba nie cztery sztuki:decayed:,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, a w głowicy wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt) ,zplanowali, dotarli przynajmniej wszystkie zawory i sprawdzili ich szczelność po robocie ?(zakładam że po naprawie nie wystają poniżej płaszczyzny głowicy, jeżeli tak to należy obrobić gniazda i zawory aby nie wystawały !).

Jeżeli nawet zrobili tak jak opisałem to tródno to nazwać remontem, piszesz wcześniej że silnik ma przebieg ok. 400kkm, więc nie wierzę że gładzie cylindrów nie wykazują dużego zużycia :facepalm:

Cylindry nie były porysowane? , pomierzyli je czujnikem zegarowym (średnicówką)?

Jkie pokazała zużycie?

Sprawdzili wystawanie tłoków ponad blok w górnym, martwym położeniu i dobrali odpowiednią grubość uszczelki ?( zakładam że tłoki wystają tak samo, bo różnica może świadczyć o przebytej kolizji i skrzywienu korbowodu)

Tą kompresję 26-28 to widziałeś na własne oczy , czy wierzysz mechanikom na słowo ?

Była ona badana na zimnym czy ciepłym silniku ?

Opublikowano
ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?

Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny :)

Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę.
Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak?

Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścinków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ?

I wrzuć aktualny filmik :decayed:

Rozumię że wymienili ci cztery komplety pierscieni na wszystkich cylindrach, bo chyba nie cztery sztuki:decayed:,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, a w głowicy wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt) ,zplanowali, dotarli przynajmniej wszystkie zawory i sprawdzili ich szczelność po robocie ?

Jeżeli nawet zrobili tak jak opisałem to tródno to nazwać remontem, piszesz wcześniej że silnik ma przebieg ok. 400kkm, więc nie wierzę że gładzie cylindrów nie wykazują dużego zużycia :facepalm:

Cylindry nie były porysowane? , pomierzyli je czujnikem zegarowym (średnicówką)?

Jkie pokazała zużycie?

Sprawdzili wystawanie tłoków ponad blok w górnym, martwym położeniu i dobrali odpowiednią grubość uszczelki ?( zakładam że tłoki wystają tak samo, bo różnica może świadczyć o przebytej kolizji i skrzywienu korbowodu)

Tą kompresję 26-28 to widziałeś na własne oczy , czy wierzysz mechanikom na słowo ?

Była ona badana na zimnym czy ciepłym silniku ?

A więc wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt), cztery komplety pierścieni na wszystkich cylindrach,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, głowica planowana, dobrali odpowiednią grubość uszczelki, co do reszty to nie jestem pewny, ale raczej nie było robione kompresję przekazano mi telefonicznie, wierze mechanikowi na słowo z powodu długotrwałej znajomości, nie mogłem być przy tym obecny bo zakład mieści się 35 km stąd w jedną stronę, ale dziwie się, że nie ma żadnej różnicy w odpalaniu

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia kompresji u niezależnego od poprzednich mechanika,bąź przy pomiarze żebyś był pewny wyników, nie mów mu że w silniku było coś grzebane, jak kompresja wyjdzie licho to niech zrobi próbę olejową.

Mam podejżenia, (oby się nie sprawdziły) że ta ostatnia naprawapomogła Twojej motorowni pomogła jak umarłemu kadzidło :whistling:

Opublikowano

U mnie wyraznie to słychac bo Bendx był zjechany, a do tego szczotki i inne drobiazgi a u Ciebie Pisałeś ze Bendix Wymieniałeś niedawno.

Skoro masz silnik po remacie

Rozrusznik, swiece akumulator w swietnym stanie

Z kompem wszystko dobrze

Napiecie na swiece dochodzi

To nie ma opcji by nie palił idealnie Przecie to Audi!

Ps Moj filmik był nagrywany przy - 15 przy cieplejszczej pogodzie było podobnie jak u ciebie .

Posłuchaj jaki swist wydaje 100 % sprawny rozrusznik, Ma tak samo byc przy pierwszym odpaleniu.

U mnie teraz jest tak samo

Sprawdzić rozrusznik nie zaszkodzi 30 minut roboty

Opublikowano

tak apropo jaka ma byc mniej wiecej kompresja w tych silnikach ?

Opublikowano

Przy próbie pomiaru ciśnienia ważny jest stan naładowania akumulatora i sprawność rozrusznika jak te warunki nie będą spełnione pomiar nie będzie wiarygodny a ciśnienie pomiędzy pierwszą próba a ostatnią będzie się różniło. Próba olejowa pokaże czy to pierścienie czy zawory są zużyte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...