Irvine Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 [/color] [/color]odłączyłem jeden wtrysk i przy rozruchu zauważyłem że paliwo jest dobrze podawane jak na słuch ?? ja odłączyłem wtrysk kluczem bodajże 17 a mój wujek odpalał Tommy, co to jest mixol?
JulianSR Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Sprawdz filtr najpierw a potem szukaj przyczyn po co wam ten mixol.
jasam Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie będę potrzebować, filtr nie jest przyczyną takiego zapalania nie wiem czy już u Ciebie jest ok bo skończyłem czytanie tego wątku na twoim stwierdzeniu. Otóż mój do zeszłego weekendu palił przez kilka dni tak samo. Problem był taki że wymieniając filtr w swoim afn-nie pękła mi rurka w zaworku zwrotnym i zaczął mi się zapowietrzać. Po wymianie zaworka zwrotnego (20) jest tak jak trzeba. Może nie wszystko wiem ale widziałem tylko dwa rodzaje filtra w afn i oba mają zaworki zwrotne.
Irvine Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 dziś z rana zapalił prawie od razu, ponieważ było 2 na plusie, gdyby filtr to miałbym problem pewnie dziś też, czy nie koniecznie, rozmawiałem z mechanikiem, chciałem żeby mi filtr zamienił na taki co piszecie ale mówił że jest ok i nie będzie tego ruszać, w sumie nie wiem jakiej firmy jest ten filtr paliwa
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Michał, u ciebie problem jest z silnikiem, nie z osprzętem , jak chcesz mieć spokój to musisz z nim coś zrobić, albo przeczekać do wiosny . Dolewanie Mixolu ( oleju do dwusuwów ) do napędu na pewno nie ułatwi rozruchu w niskich temperaturach, a wręcz przeciwnie, pogorszy odpalanie. Dodatek Mixolu obniża wartość cetanową napędu ( podwyższa temperaturę potrzebną do wystąpienia samozapłonu )
Irvine Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 silnik miał zrobiony remont, jak wcześniej pisałem u dobrego mechanika, chyba że zostało coś pominięte
Vercetti Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 myślę ze możesz zamienić, mam pytanie, czy to może być objaw niedomagającego rozrusznika, bo ta opcja została pominięta?? U mnie tak było. Mechanik nawet sprawdzał rozrusznik dwa razy! twierdził ze sprawny wymienił jakas tulejke jedna ;/ Upierał sie by Sprawdzac kompresje i Pewnie pierscionki beda do wymiany. Ale pojechałem za miasto do rodziny wyjełem rozrusznik wstawiłem drogi .Nowe swiece i teraz pali idealenie przy najwiekszych mrozach. U mnie W rozruszniku do wymiany wszytko praktycznie po za wirnikiem Bo palił znacznie gorzej niz twoj. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/ciezko-pali-zimnym-a4-tdi-110km-253970/index2.html
Kali S4 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura?
Vercetti Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura? Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny
Tommy Gun Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę.
Irvine Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 [/color] ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura? Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę. oglądałem filmik z Twojego posta i faktycznie słychać, że u Ciebie rozrusznik nie domaga, a widziałeś mój filmik z porannego odpalania? Słychać, że kręci rozrusznikiem a4 1.9 tdi afn -3.5
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak? Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścinków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ? I wrzuć aktualny filmik
Irvine Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura? Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę. Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak?Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścionków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ? I wrzuć aktualny filmik tak, ten sam, wrzuciłem dla kamilonzO, żeby porównał dźwięk, bo wydaje mi się, że u kolegi ewidentnie słychać problem z rozruchem. Naprawa silnika polegała na wymianie 4 pierścieni tłokowych, uszczelki kąta ssącego, kąta wydechu, głowica- obróbka mechanicznych prowadnic, 4x zaworów ssących, 4x uszczelki zaworów, wymiana wałka rozrządu, wymiana oleju na 10W40 opel, filtr oleju i coś jeszcze ale nie mogę rozczytać jakaś uszczelka misy oleju albo coś takiego. Kompresja jest 26-28. Dziś auto odpaliło bez problemu, ale może dlatego, że z rana było 2plus, problem jest gdy jest minusowa temp. i auto stoi dłużej niż 8-10 godz., także na razie filmiku nie nagram, a poza tym nic się nie zmieniło nadal tak samo długo walczę przy minusowych temp. i ten sam dźwięk silnika jest
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Rozumię że wymienili ci cztery komplety pierscieni na wszystkich cylindrach, bo chyba nie cztery sztuki:decayed:,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, a w głowicy wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt) ,zplanowali, dotarli przynajmniej wszystkie zawory i sprawdzili ich szczelność po robocie ?(zakładam że po naprawie nie wystają poniżej płaszczyzny głowicy, jeżeli tak to należy obrobić gniazda i zawory aby nie wystawały !). Jeżeli nawet zrobili tak jak opisałem to tródno to nazwać remontem, piszesz wcześniej że silnik ma przebieg ok. 400kkm, więc nie wierzę że gładzie cylindrów nie wykazują dużego zużycia Cylindry nie były porysowane? , pomierzyli je czujnikem zegarowym (średnicówką)? Jkie pokazała zużycie? Sprawdzili wystawanie tłoków ponad blok w górnym, martwym położeniu i dobrali odpowiednią grubość uszczelki ?( zakładam że tłoki wystają tak samo, bo różnica może świadczyć o przebytej kolizji i skrzywienu korbowodu) Tą kompresję 26-28 to widziałeś na własne oczy , czy wierzysz mechanikom na słowo ? Była ona badana na zimnym czy ciepłym silniku ?
Irvine Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 ale czy dla rozrusznika by miała znaczenie temperatura? Pewnie ze tak ja z takim padłym rozrusznikiem miałem problemy tylko przy pierwszym odpaleniu. Po minutie mogłem go zgasic odpalił Na dotyk. Oczywiście dopóki znów nie był zimny Do rozrusznika bardzo często dostają się wszelakiej maści syfy, brud, kurz, wilgoć itp. Wspominałem wcześniej żeby do niego zajrzeć. Może ktoś przed Tobą wsadził jakieś gówno, są mechanicy którzy nie lubią przepłacać i ładują najtańszą chińszczyznę. Ten filmik to ten sam co wrzuciłeś wcześniej, tak?Napisz na czym dokładnie polegała ostatnia naprawa silnika, bo z tego co pisałeś wywnioskowałem tylko tyle, że mechanik stwierdził winę pierścinków tłokowych, i jak z kompresją na garach po naprawie ? I wrzuć aktualny filmik Rozumię że wymienili ci cztery komplety pierscieni na wszystkich cylindrach, bo chyba nie cztery sztuki:decayed:,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, a w głowicy wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt) ,zplanowali, dotarli przynajmniej wszystkie zawory i sprawdzili ich szczelność po robocie ?Jeżeli nawet zrobili tak jak opisałem to tródno to nazwać remontem, piszesz wcześniej że silnik ma przebieg ok. 400kkm, więc nie wierzę że gładzie cylindrów nie wykazują dużego zużycia Cylindry nie były porysowane? , pomierzyli je czujnikem zegarowym (średnicówką)? Jkie pokazała zużycie? Sprawdzili wystawanie tłoków ponad blok w górnym, martwym położeniu i dobrali odpowiednią grubość uszczelki ?( zakładam że tłoki wystają tak samo, bo różnica może świadczyć o przebytej kolizji i skrzywienu korbowodu) Tą kompresję 26-28 to widziałeś na własne oczy , czy wierzysz mechanikom na słowo ? Była ona badana na zimnym czy ciepłym silniku ? A więc wymienili wszystkie prowadnice i uszczelnia trzonków zaworowych (8 szt), cztery komplety pierścieni na wszystkich cylindrach,uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, głowica planowana, dobrali odpowiednią grubość uszczelki, co do reszty to nie jestem pewny, ale raczej nie było robione kompresję przekazano mi telefonicznie, wierze mechanikowi na słowo z powodu długotrwałej znajomości, nie mogłem być przy tym obecny bo zakład mieści się 35 km stąd w jedną stronę, ale dziwie się, że nie ma żadnej różnicy w odpalaniu
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zacznij od sprawdzenia kompresji u niezależnego od poprzednich mechanika,bąź przy pomiarze żebyś był pewny wyników, nie mów mu że w silniku było coś grzebane, jak kompresja wyjdzie licho to niech zrobi próbę olejową. Mam podejżenia, (oby się nie sprawdziły) że ta ostatnia naprawapomogła Twojej motorowni pomogła jak umarłemu kadzidło
Vercetti Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 U mnie wyraznie to słychac bo Bendx był zjechany, a do tego szczotki i inne drobiazgi a u Ciebie Pisałeś ze Bendix Wymieniałeś niedawno. Skoro masz silnik po remacie Rozrusznik, swiece akumulator w swietnym stanie Z kompem wszystko dobrze Napiecie na swiece dochodzi To nie ma opcji by nie palił idealnie Przecie to Audi! Ps Moj filmik był nagrywany przy - 15 przy cieplejszczej pogodzie było podobnie jak u ciebie . Posłuchaj jaki swist wydaje 100 % sprawny rozrusznik, Ma tak samo byc przy pierwszym odpaleniu. U mnie teraz jest tak samo Sprawdzić rozrusznik nie zaszkodzi 30 minut roboty
lukaseq1 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 tak apropo jaka ma byc mniej wiecej kompresja w tych silnikach ?
stachu8914 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 właśnie bo ja mam 25 24 22 22 bary i mechanik mi powiedział ze musze remont silnika robic
sebek969.86 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Przy próbie pomiaru ciśnienia ważny jest stan naładowania akumulatora i sprawność rozrusznika jak te warunki nie będą spełnione pomiar nie będzie wiarygodny a ciśnienie pomiędzy pierwszą próba a ostatnią będzie się różniło. Próba olejowa pokaże czy to pierścienie czy zawory są zużyte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się