Perez Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Witam, muszę wymienic tylne amory w mojej A 4 i po wstępnych olędzinach nie bardzo wiem jak dostać sie do górnych mocowań. Prosze o poradę doświadczonych kolegów. Wydaje mi sie ze trzeba wyciągnąc półkę (tapicerkę) tylnej szyby, ale nie jestem pewien.
dark79 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 od strony bagażnika sciągasz tapicerke i wszytko bedziesz miał na widoku, odkręcasz z góry i zdołu amor i masz całą kolumne(sprężyna + amor) na ziemi, a tam sobie spokojnie rozkręcasz
Perez Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Już metodą chybił trafił doszedłem, urywając kilka zatrzasków tylnej półki podszybia, którego jak się okazuje wcale nie trzeba wyciągać. Jak również nie trzeba demontować tapicerki bagażnika (nawet nie trzeba otwierać bagaznika, chyba tylko w celu wyciągnięcia narzedzi). Wystarczy otworzyć tylne drzwi, przewrócić oparcia tylnych siedzeń, zdemontować pozostające boczki oparć przy samych drzwiach i wyciągnąc maskującą gąbke w górnej części zdemontowanych boczków i juz widzimy śrubki mocujęce górną część amortyzatora. A od dołu to sprawa oczywista...
dark79 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 no widzisz ja mam blache za siedzeniami tylnymi to troche trudno by mi było sie przez nią przebijać :mrgreen: a ty masz rozkładane siedzenia to masz lepiej, albo i nie, nieważne, ja u siebie musze sciągnąć boczek tapicerki bagażnika i tam mam te śrubki od amorków.
Artas Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No dobra ale jak zdjąć boczki ? tego nie napisaliście potrzebuję pomocy a nie chce nic połamać. Coś trzeba odkręcać czy te boczki siedza na zatrzaskach ?
Lombardo Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Boczki sa na zatrzaskach ale metalowych, więc ciagniesz w góre zdejmujesz z gornego zatrzasku a pozniej w dól i wychodzi
yaboo Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Do wymiany amorków w B6, nie potrzeba niczego demontować żadnych boczków , zwalasz koło, nadkole i masz dojście do śrub - dwie u góry jedna na dole i po temacie
Artas Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Co Ty gadasz?!?! ehh.... eksperci... :/
Lombardo Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Co Ty gadasz?!?! ehh.... eksperci... :/ No pisałem Ci jak zdjąc boczek sciagasz go oparcie w dól wyjmujesz wyciszenie, odkrecasz 2 sruby bodajże 13 trzecia przy belce i wyjmujesz.
yaboo Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Co Ty gadasz?!?! ehh.... eksperci... :/ wymieniałeś u siebie amortyzatory w B6 czy się mądrzysz ??
jaro4444 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dół przy zwrotnicy odkręcasz śrubę (19 albo coś koło tego), przy wyciszeniu z lewej strony odkręcasz dwa wkręty najbliższe amora (na torx), z prawej takie same wkręty + sruba 13 troche w tył od amora, odchylasz wyciszenie, z góry odkręcasz dwie śruby 13 i masz amor z górnym mocowaniem poza wozem. Tam kluczem 16 (jak dobrze pamiętam) okręcasz górną nakrętkę tłoczyska i masz amor oddzielony od mocowania i odbojnika.
karol14121981 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 to jak mam wyjac te amorki w b6?
bin85 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Tak jak napisał kolega yaboo wystarczy że zdejmiesz koło i zobaczysz dwie śruby mocujące amortyzator
mlodziak22 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ściągnij kolo, u góry amora masz 2 śrubki i jedna na dole, bez problemu go wyciagasz Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
POWER-KRIS Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dokładnie odkrecisz nadkola jak ślepy i odkrecisz poduszkę amora na dwie śruby. Jak wyjmiesz to dopiero od niej odkrecisz amor. Ja nawet klapy nie otwieram bo nie ma po co tam jest podwójna podłoga i zero dostępu do czegokolwiek. Ogarnijcie się bo chłopak cos polamie. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
limal19 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 koledzy czy w b5 jest tak samo ściągasz nadkole i odkręcasz dwie śrubki i jedna nadkole i wychodzi amor czy tez jest inaczej ,pytam bo w sobotę będę brał się za wymianę oboi i osłon:wink:
bin85 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 W b5 jest inaczej mocowanie amora jest wewnątrz samochodu, trzeba wyjąć te boczki przy oparciu tylnej kanapy
limal19 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 dobrze wyjmę boczki i tam jest jedna nakrętka? odkrece ja i amortyzator zejdzie ze sprężyna? czy trzeba najpierw ściągacz ściągnąć sprężynę i dopiero odkręcać?
bin85 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 są dwie jak je odkręcisz to amor wyjedzie ze sprężyną o dopiero na wymontowanym ściągasz sprężynę Foto wszytko wyjaśni
limal19 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 podziękował kolego bin85 w sobotę się zabieram za odboje i osłony ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- jeszcze z tego co widziałem to troszkę kiepski dostęp tam jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się