Marko42 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Postanowione Remont silnika ... Będą fotki l....| jak skończysz zabawę to podaj ile wyszło tak dla orientacji w razie czego na przyszłość w razie co
waskivw Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 kurde duzo za robote bierze u mnie 350 zł za kapitalny remont silnika wział. No i potem musiałeś sprzedać auto
xXPiotrekXx19 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 koledzy dołączę się mam podobny problem w swojej niuni 1.6 i bierze olej ale to tam wychodzi z 0,5 l na 1000km w ksiazce producent tez tak przewiduje nawet troche wiecej ale chodzi mi o to bo kolega nie miał cisnienia na 2 cylindrach a co by było do zrobienia jak np. ja bede mierzył to cisnienie i wyjdzie ze wszystko jest dobrze a mnie tylko wkurza w tym ze bierze olej to ze zarzuca mi świece i przestaje wtedy chodzic na jednym cylindrze bo to tylko zarzuca mi na 3 cylindrze a reszta chodzi 1,2 i 4 cylinder normalnie smiga z autem nic wiecej sie nie dzieje chodzi jak ulal proszę o pomoc
Grzelo Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Napraw i bedzię jak w zegarku szwajcarskim, będziesz wiedział co masz! Kupisz nowy silnik i dalej problem...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 a nie wiesz moze czy jak by cisnienie bylo w porzadku to czy uszczelniacze zaworowe wystarcza
mar_92 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 jak byś robił uszczelniacze to musiał byś wymienić, uszczelkę pod głowicą i planowanie robić
djzak Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 a co sie dzialo jeszcze ...bo mowisz ze pobieral olej inne objawy byly?,,,moja mama ma adr z lpg przebieg ori 350tys..i tez pobiera olej ..no wsumie nie pobiera ale wywala przepustnica...po czyszczeniu przepustnicy po 2 dnich widac znowu ze przez nia wywala i leci podnia blokiem nizej..po filtrze oleju itd..i tam dolewam oleju i smiga dalej..a u Ciebie co jeszcze bylo ? bo umnie ubytkow mocy niema zadne zeczy sie nie dzieja..tylko olej wywala kij wie czemu..w plynie chlodniczym oleju niema..spalin tez..
waskivw Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Spr. kompresje i wtedy się pomyśli:wink: ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- Da się wymienić bez demontażu głowicy , ale ta wyższa szkoła jazdy.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 no mam szfagra mechanika ktory mowi ze bez zdejmowania glowicy da rade spokojnie zrobic. a mi sie dzieje tylko to ze zarzuca mi jedna swiece olejem i jeden cylinder wypada z pracy i wtedy wymiana swiecy wchodzi w grę a takto to nic nie stracil na mocy ani nic wiecej sie nie dzieje
bouzuki Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Te 216 tys przebiegu to potwierdzone,czy na liczniku???? Mój ADR przejechał na gazie 340 tys km i rozkraczył się przy 460 tys. Nie za bardzo chce mi się wierzyć w ten przebieg. Witam Oddałem Samochód Audi A4 B5 1.8 ADR + LPG do Mechanika. Pobierał olej . Stwierdzono że w silniku nie ma na dwóch cylindrach ciśnienia i głowica do wymiany (renowacji ) pierścienie olejowe .Czy wymienić silnik ?? Przebieg 216 tyś (samochód zagazowany) 5 lat. Proszę o pomoc ...
DeeJay_Kill Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Panowie, nie wiem, skąd Wy bierzecie tych mechaników - z całym szacunkiem, ale 350-500 za remont silnika, czyli wymianę pierścieni, zdjęcie głowicy, zrobienie dwóch prowadnic, wymiana uszczelniaczy, etc? Nie znam nikogo, kto zrobi za takie pieniądze;/ Najgorsze jest to, że potem właśnie ktoś powie "500 to drogo", bo kompletnie nie zna cen:facepalm: Teraz merytorycznie - używka ADR - 600-1000zł. Pierścienie, uszczelniacze, uszczelki pod głowicę, kolektory, etc - ok 500zł. Do tego nowy olej, może być potrzebne planowanie głowicy. Generalnie rzecz biorąc - ok 1000-1500zł realnie powinno to kosztować. Moim zdaniem - warto remontować, jeżeli chce się tym autem jeździć. Co do uszczelniaczy - faktycznie można to zrobić bez zdejmowania głowicy, ustawiając tłoki w górze.
rafal9119 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie o to chodzi ze dalem dla mechanika 350 zł i musialem auto odrazu sprzedac poprostu juz mi sie nie podobalo tak jak kiedys. a ode mnie kupil go kumpel i jak sprzedawalem to bylo na szafie 230 tys. a wczoraj jak jechalem z nim to prawie 300 tys. czyli 70 tys po remoncie nim nalatal i nic w silniku sie nie stalo. a te 500 to naprawde duzo
xXPiotrekXx19 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA
EmilAudi_LLE Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Ja 1.8 i to Adra bym nie robił... Wolalbym dołozyc i 1.8 turbo wstawic
xXPiotrekXx19 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 ja tam wole do swojego dołożyć i zrobić to co bedzie trzeba bo mi wystarcz 1.6
waskivw Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA Chodzi o ciś sprężania , czy oleju?
rafal9119 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA sprezanie powyzej 12 a cisnienie oleju bo u mnie było na wolnych 5 bar a na 3 tys 8bar
waskivw Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Spr. pompę oleju, szczególnie zawór nadmiarowy, na wolnych nie mniej jak 2, a max 5 bar.
rafal9119 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 a to musialem cos pomieszac z tym cisnieniem oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się