Rapciuch-R1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Koledzy mam problem od jakiegoś czasu moja furka B5 nie ma mocy tzn. jak sie rozpedzam to max 120km i dalej juz nie idzie nawet nie chce, jaka moze byc przyczyna? jeszcze dodam ze jak dochodzi do 120 to jest takie tzw zamulenie tzn jakby zwolnil i potem 120km i stoi. Prosze o pomoc. Mam audi b5 110km 1.9tdi 1999r po lifcie:)
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Mysle ze :vaglogi:tak to beda gdybania
steryd81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Wpada w tryb awaryjny zapieczone masz kierownice w turbo pewnie
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dlatego napisałem żeby zrobił logi,bez logów to wróżenie z fusów
Rapciuch-R1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Wpada w tryb awaryjny zapieczone masz kierownice w turbo pewnie czyli gdzie mam sie udac? i co zrobic?
wsciekly692 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 na nagrzanym do 120 normalnie się rozpędza??
Mario82A4 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie koniecznie zapieczone kierownice , możliwości może być kilka . Podepnij Vaga zobacz jakie błędy wywala i potem zrób logi
Rapciuch-R1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie koniecznie zapieczone kierownice , możliwości może być kilka . Podepnij Vaga zobacz jakie błędy wywala i potem zrób logi pojade do typa niech podepnie pod kompa bedzie wiadomo. a moze byc przepływomierz powietrza?? a na na rozgrzanym tez to samo tak mi sie wydaje
machina Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie koniecznie zapieczone kierownice , możliwości może być kilka . Podepnij Vaga zobacz jakie błędy wywala i potem zrób logi pojade do typa niech podepnie pod kompa bedzie wiadomo. a moze byc przepływomierz powietrza?? a na na rozgrzanym tez to samo tak mi sie wydaje Samo pojechanie do "typa" może nie przynieść efektu no chyba że zna się na rzeczy zrobi pełną diagnostykę z kompletem logów statycznych i dynamicznych i będzie wiedział jak je odczytać
machina Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Powiem tak, logi może wykonać wiele znających się osób choćby z tego forum albo dobry mechanik o ile taki w Lubartowie jest. Nikt raczej do Ciebie nie przyjedzie, będziesz musiał do kogoś podjechać. Jak po logach okaże się że sprężarka do czyszczenia to i tak wizyta u mechanika nieunikniona no chyba że posiadasz niezbędne narzędzia, warunki i umiejętności.
Rapciuch-R1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Powiem tak, logi może wykonać wiele znających się osób choćby z tego forum albo dobry mechanik o ile taki w Lubartowie jest. Nikt raczej do Ciebie nie przyjedzie, będziesz musiał do kogoś podjechać. Jak po logach okaże się że sprężarka do czyszczenia to i tak wizyta u mechanika nieunikniona no chyba że posiadasz niezbędne narzędzia, warunki i umiejętności. podjade do serwisu tzn do zakladu limba powstal nie dawno moze tam sie znaja na rzeczy
steryd81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Kiedys w passace b5 afn miałem to samo 120 km/h i wiecej nie chciał jechac tracił moc po czyszczeniu turbo jak ręką odioł
Rapciuch-R1 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Kiedys w passace b5 afn miałem to samo 120 km/h i wiecej nie chciał jechac tracił moc po czyszczeniu turbo jak ręką odioł ile cie to kosztowalo??
steryd81 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Wiesz to było z 5 lat temu i znajomy mechanik dałem 200zł za całość wyjecie rozebranie czyszczenie i założenie turbo pewnie teraz wiecej krzyczą za taki zabieg ale tak jak koledzy pisżą zrób logi u mnie ewidetnie cieło sie turbo po 120 zero mocy po zatrzymaniu wył i włączeniu zapłonu wszytsto oki reset miał ale jak znowu rozpedzałem do 120 to znowu go odcinało i był błąd o ciśnieniu doładowania ZRÓB LOGI bo może to n75 u mnie zostały wykluczone najpierw n75 i weżyki itp wiec LOGI i bedziesz wiedział na czym stoisz
?ukasz1988 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dobrym sposobem na sprawdzenie bez vaga czy łopatki są zapieczone jest odkręcenie gruszki turbiny, wtedy od razu wiadomo , trzeba tylko zdjac zabezpieczenie ze sztangi i odkręcić dwie śrubki 10 pod gruszką. Jeżeli bez gruszki bedzie czuć jaki kolwiek opór przy ruszaniu sztanga, to turbina do czyszczenia .
KYZIOR Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Kolego ja mam prawie to co roku , zamuliłeś silnik ,często występuje to zimę ponieważ jadąc masz za małe obroty i powinieneś przegonić trochę silnik. Do biegu powyżej 3000obr. Powinno pomóc zanim zrobisz logi.
DraKio Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 moze zawór n75 walniety ? ja tak mialem ze nie krecil sie wogole ledwo jechał... po wymianie n75 turbo odżyło i do 180 poleci:)
steryd81 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Kurde wypowiadałem sie wyżej wczoraj patrze a tu d*pa 110km/h i tryba awaryjny i tak kilka razy zero mocy po wyłąceniu silnika i ponownym włączeniu było ok do 110km/h dziś zrobiłem numer ze strzykawką i pomogło zapitala jak głupi bez notlaufów :banan:ciekawe na ile czsu to pomoże ale zima nie sprzyja jazdzie na wysokich obrotach szczególnie tak jak ja mam blisko do tyry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się