Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1,8T 2,0TFSI czy inny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krótko i na temat: bierz 1.8T, czy manual czy tip to jeden kij, zależy co lubisz, jak się trafi to bierz napęd na 4 koła...za coś takiego, z małym przebiegiem trzeba dać około 45 tyś zł :wink:

Opublikowano

Kazik123 powoli przeglądam różne działy, w dziale kupie, sprzedam i zamienię też już byłam :)

Od początku byłam za 1,8T a po Waszych wypowiedziach potwierdziło się moje zdanie. Mąż coś mówił o 2.0t, ale stanęło na 1,8T.

w góry fakt czasem jeżdżę a na pewno przynajmniej 2 razy do roku na wypady. Wiem jak ciężko potrafi się jeździć w tych okolicach albo poza miasto do znajomych.

Zobaczymy co się trafi. Modlę się jedynie o jak najmniej wad fabrycznych bo takowych mam już dość w swojej reni.

Mam jeszcze mozliwośc zakupienia BMW e60 w dobrych pieniądzach od kumpla kuzyna. POdoba mi się to auto strasznie, ale konkretnie mnie przeraziły informacje o wadliwości tych samochodów. Wolę jednak kombi a jak kombi to tylko audi.

Opublikowano

koleżanko BMW to napęd ma pewnie na tył a w zimie to jest zgroza z tylnym napędem

Opublikowano

hmm, po naszej krótkiej rozmowie polecam szukac b6 a nie b7 bo nie znajdziesz, a jesli to golas ewentualnie zajechane

Opublikowano
Automat więcej pali.

Brednie.

Poza tym wolałbym wydać na doposażoną B6 :wink:

Opublikowano

wielkiej różnicy pomiędzy B6 i B7 nie ma

i lepiej wybrac full B6 od golasa B7

1.8T + q i będziesz zadowolona

1.8T podatna na mody

Opublikowano

Adus już nastawiłam się, że mniej jak 40 tys nie wyjdzie. Golasa może nie chcę, ale napakowanego elektroniką po same brzegi też nie bardzo.

Będę szukać czegoś, jeśli znajdę to się pochwalę. Na szczęście mam czas :)

BMW już jeździłam. Jazda zwłaszcza po śniegu całkiem inna. Coś o tym wiem bo wpadłam w niezły poślizg, na szczęście droga była pusta bo inaczej mogłoby to się źle skończyć. Wolałabym jednak audi.

Opublikowano
Adus już nastawiłam się, że mniej jak 40 tys nie wyjdzie. Golasa może nie chcę, ale napakowanego elektroniką po same brzegi też nie bardzo.

Będę szukać czegoś, jeśli znajdę to się pochwalę. Na szczęście mam czas :)

BMW już jeździłam. Jazda zwłaszcza po śniegu całkiem inna. Coś o tym wiem bo wpadłam w niezły poślizg, na szczęście droga była pusta bo inaczej mogłoby to się źle skończyć. Wolałabym jednak audi.

no widzisz, jednak w wiadomosci prv sie mylilas co do kwoty, ale jak Ci sie uda to polecam 4x4, moze troszke wiecej pali ale nie ma zadnych problemów z jazda w zimie czy na mokrym, a taj zimy juz kilka razy targałem busy, lawete itp :)

Opublikowano

1.8T znacznie tańszy w utrzymaniu ale za to 2.0tfsi po programie wymiata :wink: Poluj na jakieś quattro. BMW odpuść... części i koszty napraw kosmos.

Opublikowano

w 2.0 tfsi musisz uwazac na napinacz łańcucha łatwiej trafic na zadbany utrzymany egzemplarz, 1,8 turbo prawie nie ma w b7! zaledwie grastka ale jak pisza poprzednicy silnik mało awaryjny , mi sie udało kupić 1,8 t w quattro, owszem byl uderzony ale nie groznie, auto wyszlo 43 tys zł 2005 rok ale jest w pelnej opcji - już :) przebieg zaledwie 140tys

Opublikowano

B7 różni się tym grillem i trochę karoserią

Słyszałem że w B7 jest mniej miejsca - nie wiem nie jeździłem

Mam B6 z Q i wyposażeniem jako takim + LPG dojeżdżam do pracy 5km, czasem żona do pracy 15km ale auto kupiłem z myślą o wakacjach i dalszych trasach.

quattro to jest super sprawa zimą a nawet latem :thumbup1:

Częściej jeżdżę do pracy drugim autem (żony) A3

Opublikowano

Mam B6 z Q i wyposażeniem jako takim + LPG dojeżdżam do pracy 5km, czasem żona do pracy 15km ale auto kupiłem z myślą o wakacjach i dalszych trasach.

quattro to jest super sprawa zimą a nawet latem :thumbup1:

Częściej jeżdżę do pracy drugim autem (żony) A3

to ja się podłączę do rozmowy zwłaszcza do ciebie ze wzgl na lpg.

Jeżdzę obecnie A3 i mam w planach zmienić i właśnie być może na A4 bo więcej silników do wyboru a w A3 8P masz tylko 2.0 tdi z pękającymi głowicami i 1.9 tdi które bez ingerencji nie jedzie (a myślę o przedziale 2004-5, wiadomo $$$)

Jak kupowałem swoją nie znałem dobrze tematu i kupiłem 1.8 samo z obawy na lpg - bzdura spokojnie 1.8 T albo S3 są zagazowane i śmigają.

Więc też pomyślałem o silniku 1.8 T , około 163 lub 170 km (róznie piszą a ja tego modelu znawcą nie jestem) quattro jak by się udało , raczej w sedamie , i do tego chciałbym inst.Lpg.

Raczej troszkę jeżdze bo swoją zrobiłem w 3,8 lata 80 tys. km ( z tąd lpg, a to już moje drugie zagazowane)

Czy dobrze myślę co do wyboru. pozdrawiam

Opublikowano

szwagier ma b6, ja mam b7 nie zauwazylem zeby sie kolosalnie roznil wielkoscia

Opublikowano
w 2.0 tfsi musisz uwazac na napinacz łańcucha

Tak wtrącę, bo nie przejrzałem jeszcze zbyt wielu tematów na forum, czy gdzieś jest wątek o tym problemie, bo z tego co słyszałem, to są jakieś problemy z napinaczami w silnikach 1,8 i 2,0 TFSI (TSI), jeśli jest inaczej to proszę mnie wyprowadzić z błędu

Opublikowano
w 2.0 tfsi musisz uwazac na napinacz łańcucha

Tak wtrącę, bo nie przejrzałem jeszcze zbyt wielu tematów na forum, czy gdzieś jest wątek o tym problemie, bo z tego co słyszałem, to są jakieś problemy z napinaczami w silnikach 1,8 i 2,0 TFSI (TSI), jeśli jest inaczej to proszę mnie wyprowadzić z błędu

Dobrze słyszałeś :naughty: W 1.8t jak i w 2.0tfsi może paść napinacz a twedy trzeba troszkę kasy wydać.

Opublikowano

jak ten z pierwszego linku pali 8 litrow to moj pali 3,5l w porywach do 4,5 po miescie

Opublikowano

B6 i B7 to taka sama buda (na tej samej płycie podłogowej), także raczej tyle samo miejsca w środku. Latam B6 1.8T w Quattro, dorzuciłem do tego LPG i uważam ,że jest całkiem fajnie. Praktycznie samo miasto i nie wychodzi tak strasznie drogo jazda (35 zł/100km LPG). Co do awaryjności (na razie odpukać) nie ma problemów z silnikiem. Gaz znosi rewelacyjnie, pod warunkiem, że dobre podzespoły instalacji. POLECAM 1.8T QUATTRO, sama przyjemność z jazdy!

Opublikowano

W tej pierwszej RNS dokładany i przycięty klimatronik 1DIN

Opublikowano

Dokładnie... Wnętrze w b6 i b7 jest idwntyczne. Jak dla mne b7 ty tylko b6 po lifcie z szerszą gamą silników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...