maly0211 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 witam też mam problem z mocą auta i ciągle te same błędy po otwarciu tej gruszki i dodania mocniej gazu wogóle śię nie rusza przewody ciśnieniowe wymienione na nowe więc niewiem o co kaman jakieś pomysły koledzy
daro84.pl Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Pociągnij powietrze ustami i jak dżwignia się opuści to winny może być zaworek. Mam takowy na zbyciu
maly0211 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cos wiecej kolego jaki zaworek gdzie jest jak sprawdzic
tgrabowski Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu. ZA DOTYCHCZASOWE POSTY DZIEKUJE BARDZO
lukasz_wilga Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu. ZA DOTYCHCZASOWE POSTY DZIEKUJE BARDZO Kolego sprawdz czy nie dostaje sie gdzies lewe powietrze może masz jakąś nieszczelnośc na wężykach czy gruszce.
Misiek1219 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu. Kolego to może być za sprawą LPG, u mnie jest identycznie, jak zakładałem instalację to miałem gruchę pękniętą, teraz gdy ją skleiłem pojadę na pierwszy przegląd po 1000km i koleś zestroi instalację na nowo, na PB ładnie się wkręca od najniższych obrotów Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Misiek1219
black338 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Koledzy ma ktos na zbyciu membrane z tej gruszki? prosze o info na pirv. Koledzy jak ciegienko jest ok i przewody to rozbierzcie ta gruszke, membrana jest dziurawa, jak tak mam jedzilem z klejona 1,5 roku ale juz sie nie da skleic. Pozdrawiam i zycze udanych diagnoz
ananaseq Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Może ktoś odpowiedzieć dlaczego na tym filmiku w VW po dodaniu gazu dźwignia gruchy reaguje od razu (jakby była podpięta pod linkę gazu) bo widać to ewidentnie natomiast przy mojej audicy dźwignia reaguje jak gazowanie jest na poziomie 3-4 tys obr w sensie nie reaguje na gazowanie od razu. Edytowane 23 Maja 2015 przez ananaseq
Dajmon Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Widocznie u Ciebie jest coś nie tak z podciśnienie. Podcisnienie u Ciebie może być za słabe przy niskich obrotach silnika, czyli gdy przepustnicy jest otwarta ni w pełni. Gdy dasz gaz do dechy wówczas przepustnicy bardziej się otwiera i podciśnienie jest wystarczające. Możesz mieć przetarte lub sparciały wężyk podciśnienia przy tej gruszce. Podciśnienie zasysa w pewnych ilościach powietrze zamiast membranę. Przeanalizuj i sprawdź to.
ananaseq Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Możecie powieidzieć czy tą gumową membranę da się w ogóle gdzieś dostań nową/oryginalną ?
mati95115 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 raczej nie mozna tylko kupic jedynie całą gruszkę cena coś ok 50 zł + przesyłka, oczywiście używana
PistoN116 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Podpowie ktoś czy jest jakiś dobry sposób na naprawienie tej dzwigienki? Membrana jest chyba ok bo przy większych obrotach jest ruch.
Dajmon Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Zatopić 2 kawalki drutu stalowego 0.5mm, np. lutownicą.
dymek232 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Hej mam pytanie jak fachowo nazwać tą gruszkę itd bo na necie ciężko znaleźć nowa wraz ze sterownikiem kosztuje 500zł a mam pękniętą tylko membranę :/
Gawel90 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Jesli chodzi o uzywki to musisz szukać calego kolektora ssacego, bo zazwyczaj sprzedaja całośc aczkolwiek mozna dogadac sie o sama gruche. Sam tak kiedys kupowałem. Ponizej przykładowa aukcja: http://allegro.pl/kolektor-ssacy-gruszka-2-0-alt-audi-a4-b6-vw-b5-fl-i5345792365.html
dymek232 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dzięki w sumie postawiłem na nową gruchę bo zamierzam jeszcze trochę pojeździć pozdrawiam
PistoN116 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Dźwignia u mnie się rusza ale dopiero jak obroty wejdą na około 3000 obrotów. Tak być powinno?
tgrabowski Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Panowie, troszkę offtop aleee, na ostatniej wymianie oleju, poszedłem w olej liqui molly z molidenem i ..... jest lepiej Ogolnie samochod odzyskał rezon i kompresje. Pozdrawiam.
DeloKrK Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam Mam pytanie ad. kierownica powietrza 2.0 ALT. czy mozna zakupic nowa kierownice powietrza bez kolektora? moze z innego podobnego silnika np 1.8 20v VW ? jezeli tak to poprosilbym nr. z etki kompatybilnej kierowicy powietrza, ewetualnie z ktorej mozna zrobic swap membrany lub ciegna ? z gory dzieki za info pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się