POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Dajcie już na luz. A ja powiem tylko Behr i nigdy nie było awarii reklamacji i innego rozwolnienia w żadnym aucie. Zadyma jak w olejach a wystarczy kupić termostat Behr i te wasze do kosza. Nigdy nie siadł nie reklamowałem nie poprawiałem. Wkładasz i jeździsz do sprzedaży. ;-) Behr to właśnie ori Aso na pierwszy montaż. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Co do wahlera zawsze bylo ze made in germany.Nie mialem z francji. Teraz chyba zapodam tego behra. Zobaczymy. Pozdro
Śliwek Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 kurde az sie przyjrze we wtorek wahlerowi (80 % sprzedajemy verneta). wiem ze do wczesniejszego peugeota mialem NA PEWNO france i mial sie dobrze przez 5 lat az sprzedalem auto. co do behra ok - ale nie robi do wszystkich aut.b dodatkowo 90 % spolecznosci chce tanszy termostat ktory spelni zadanie. i tak jest. Motul czy valvoline sprzedaje sie w stosunku 2 do 10 castrola egda. coz taka juz mentalnosc. to jezdzi i to jezdzi. a z jakim efektem na dluzsza mete? kazdy robi co chce. EOT
LUKAS9 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Wahler Made in Germany :thumbup1: i 90st. na blacie.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Wahler Made in Germany :thumbup1: i 90st. na blacie. No wlasnie. 5 razy ze zrobione z szkopach i najdłużej wytrymal 3 tygodnie 1. Ten ostatni otwiera tuz przed 90 i spada na 80. Rece opadaja. Pozdro
Marynarz____ Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja mam założonego Wahlera, na pudełku jest Made in Germany i jak na razie wszystko ok
Gość harry19-19 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 mam założony Wahler i jest wszystko w porządku a jak grzeje aż miło
Qnie Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 U mnie w ciągu roku był: 2x Wahler i 1x ori ASO i wszystko o d*pę potłuc.... Kupiłem przypadkiem Verneta i teraz silnik ładnie trzyma temp.
bongod Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Pany wymieniłem termostat na ori behr a temp nadal skacze od 80 do 90 może być trafiony czujnik a nie pokazywać błędu? ?
Yassu Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 A teraz tak trochę z innej beczki... Po jakim czasie nagrzewa Wam się silnik 1.9 AVF do licznikowych 90°C przy obecnych porannych temperaturach (-1°; 0°; +1°C) oraz po pracy czyli w godzinach 15-17 kiedy temp. jest wyższa ok.5°÷6°C, jaki dystans musicie przejechać? Biorąc pod uwagę praktycznie brak miasta, świateł i korków i jadąc mniej więcej 80km/h czyli bez szaleństw. Mam wrażenie, że dość długo osiąga właściwą temperaturę. Proszę o odpowiedź tylko użytkowników diesla 1.9 130KM (AVF; AWX)
sokal Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Pany wymieniłem termostat na ori behr a temp nadal skacze od 80 do 90 może być trafiony czujnik a nie pokazywać błędu? ? Może.
Śliwek Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 A teraz tak trochę z innej beczki... Po jakim czasie nagrzewa Wam się silnik 1.9 AVF do licznikowych 90°C przy obecnych porannych temperaturach (-1°; 0°; +1°C) oraz po pracy czyli w godzinach 15-17 kiedy temp. jest wyższa ok.5°÷6°C, jaki dystans musicie przejechać? Biorąc pod uwagę praktycznie brak miasta, świateł i korków i jadąc mniej więcej 80km/h czyli bez szaleństw. Mam wrażenie, że dość długo osiąga właściwą temperaturę. Proszę o odpowiedź tylko użytkowników diesla 1.9 130KM (AVF; AWX) avf w A6 C5 - faktycznie zauwazylem ze dosc dlugo - okolo 15 km trzeba przejechac zeby osiagnac 90 st.
turzol Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 A teraz tak trochę z innej beczki... Po jakim czasie nagrzewa Wam się silnik 1.9 AVF do licznikowych 90°C przy obecnych porannych temperaturach (-1°; 0°; +1°C) oraz po pracy czyli w godzinach 15-17 kiedy temp. jest wyższa ok.5°÷6°C, jaki dystans musicie przejechać? Biorąc pod uwagę praktycznie brak miasta, świateł i korków i jadąc mniej więcej 80km/h czyli bez szaleństw. Mam wrażenie, że dość długo osiąga właściwą temperaturę. Proszę o odpowiedź tylko użytkowników diesla 1.9 130KM (AVF; AWX) Akurat dzisiaj sprawdzałem szybkość nagrzewania gdy wracałem z pracy. Temp na FIS -2st C, trasa tempomat na ok 90km/h V bieg, siła nadmuchu 2 kreski, 20st na klimatronicu. Po dokładnie 8km na wskaźniku wskazówka osiągnęła 90st. Natomiast przy dojazdach do świateł i oczekiwaniu na ich zmianę wskazówka opada, ale to akurat naturalne dla tego silnika. Z tym że u mnie w aucie poniżej 5st C załącza się dogrzewanie z fabrycznego piecyka Webasto.
Biszczan Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Temp. -1C na FIS, 18C na klimatroniku a siła nadmuchu na I stopień - 5km i 90C na vagu ( 2km po drodze szybkiego ruchu 5.bieg ok. 100km/h, pozostałe 3km różnie jak to po mieście). Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Sitek77 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 U nas na warsztacie masowo montujemy wahlery i nigdy z żadnym nie ma problemów. U mnie w audi jeździ już ponad rok w fieście 3 lata i też jest ok. Temperaturę płynu sprawdzajcie vagiem, nie sugerujcie się wskazówką na liczniku, nie zawsze wskazują idealnie. Dobrze odrazu zalać świeży płyn. Potwierdzam, też mam wahlera i działa bez zarzutu, temperatury sprawdzone Vagiem. Trzyma ładnie wskazówkę na środku podczas jazdy.
fireman82 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Chłopaki ile uszczelek jest przy termostacie Wahlera do AFN? Zamówiłem takowy, przyszedł i jest w pudełku tylko jedna uszczelka, taki większy gumowy oring, czy jeszcze jakieś będę potrzebował przy wymianie?
fireman82 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Na moje oko komplet ;-) A ile to jest komplet?
pepik Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Chłopaki ile uszczelek jest przy termostacie Wahlera do AFN? Zamówiłem takowy, przyszedł i jest w pudełku tylko jedna uszczelka, taki większy gumowy oring, czy jeszcze jakieś będę potrzebował przy wymianie? Ma być jedna uszczelka a dokładnie ten oring o którym piszesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się