Pawel_M Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zakupiłem sobie hamulce tylne z S4 wentylowane i mam cały kpl oprócz osłon. Czy osłony podejdą standardowe z quattro pod te większe tarcze z S4 ?? bez obaw, podchodzą, na styk A są jakieś ale które przemawiają za tym żeby jednak założyć blachy typowe pod te hamulce ?? Czy po prostu jak się mieszczą na styk to nie zawracać sobie głowy i w poniedziałek mieć hebel wentylowany założony na aucie ??
Dev Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 nic za tym nie przemawia zakładaj i nie pytaj
Pawel_M Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 nic za tym nie przemawia zakładaj i nie pytaj Dzięki za info
Arturoo Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zakupiłem sobie hamulce tylne z S4 wentylowane i mam cały kpl oprócz osłon. Czy osłony podejdą standardowe z quattro pod te większe tarcze z S4 ?? bez obaw, podchodzą, na styk A są jakieś ale które przemawiają za tym żeby jednak założyć blachy typowe pod te hamulce ?? Czy po prostu jak się mieszczą na styk to nie zawracać sobie głowy i w poniedziałek mieć hebel wentylowany założony na aucie ?? tak mam założone i śmigam już 2'gi rok ....zakładaj bez obaw
booster70 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 a chcac zmienic caly komplet hamulców na 321mm musze zmieniac zwrotnice? czy tylko zaciski i tarcze z klockami ?
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 zwrotnice, dolny prosty wahacz, przeguby z półosiami zabawy jest w ...uj.
Arturoo Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 efekty lepsze na 321 ..........zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ...
GregorX Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 efekty lepsze na 321 ..........zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ... Efekt minimalny...czyli co, nie warto się bawić w zamianę 288->312?
Arturoo Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 efekty lepsze na 321 ..........zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ... Efekt minimalny...czyli co, nie warto się bawić w zamianę 288->312? z dobrym klockiem tak....ja dałem ciała i niestety to był błąd ....a devastation tłumaczył jak krowie na rowie ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- ale w przypadku mojego ciężkiego hebla lepiej się spisują moim zdaniem hebelki 321/256
booster70 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 czyli jak bedzie 312 i dobre klocki to jednak warto ?
GregorX Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 czyli jakiej firmy tarcze i klocki są najlepszym rozwiązaniem do 312??
Dev Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 praktycznie każde, ale unikaj tarcz Ate i tanich klocków zwykle marki podzespołów sa zależne od głębokosci kieszeni
Ekard Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Podpytam doświadczonych userów. Jakie są rozmiary tarcz w B5 sedan 2,8 30V quattro? Oraz jakie są w S4 B5 sedan? Bo mógłbym mieć komplet hamulców z takiej S4 właśnie i nie wiem czy opłacalna byłaby tak zamiana.
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 musialbys zmienic do tego kompletne zwrotnice z lozyskami zeby zaadaptowac heble z S4 do V6 B5 w A4 B5 max to byly tarcze 288x25 przod, i 245x10 (w ośce) tył, w Q byly i takie i 256x22mm w S4 byly 321x30 i tył j.w.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się