Bartoszzz Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 możesz szukać, ale takiego jak na pierwszej stronie nie znajdziesz w AFN. taki występuję tylko w benzynach :gwizdanie: , u Ciebie filtrem paliwa będzie, jak piszesz "ten taki duży główny" pod maską
Filemonl Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 to pięknie dzięki wielkie za potwierdzenie moich domysłów
cineksk8 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 mam zamiar wymienić także filtr paliwa, czy to nie ma różnicy czy np bede miał pełny bak zatankowany czy tylko troche, to bez problemów wymienie, paliwo scieknie tylko z filtra ? prosze odp, ponieważ zabardzo się nie znam na tym
Goofer Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Kolego nie ma znaczenia czy masz pełny bak paliwa czy sucho, jak odkręcisz filterek i zdejmiesz przwody to paliwo ścieknie tylko i wyłącznie z wężyków, także bierz nowy filtr do ręki i do roboty
cineksk8 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ok dzieki za pomoc, biorę się do roboty ;]
Gość sikos Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 po wymianie powinien mniej palić wtedy ma swobodny przepsut paliwa
DiAMOND Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 możesz szukać, ale takiego jak na pierwszej stronie nie znajdziesz w AFN. taki występuję tylko w benzynach :gwizdanie: , u Ciebie filtrem paliwa będzie, jak piszesz "ten taki duży główny" pod maską W AFN to chyba ten filtr?
endriuu Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 możesz szukać, ale takiego jak na pierwszej stronie nie znajdziesz w AFN. taki występuję tylko w benzynach :gwizdanie: , u Ciebie filtrem paliwa będzie, jak piszesz "ten taki duży główny" pod maską W AFN to chyba ten filtr? naturalnie
moscic Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 możesz szukać, ale takiego jak na pierwszej stronie nie znajdziesz w AFN. taki występuję tylko w benzynach :gwizdanie: , u Ciebie filtrem paliwa będzie, jak piszesz "ten taki duży główny" pod maską W AFN to chyba ten filtr? A AHU chyba jest cos podobnego. Filtr juz kupilem i teraz tylko musze przybrac sie do wymiany.
slimaczek89rz Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 wymiana filtra w benzynie to pikuś tylko koniecznie trzeba mieć piwo :gwizdanie:
bediks Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 a chłopaki odgrzeje znów troche kotlena, chodzi mi nianowiscie o te opaski zaciskowe co sa na wezykach, ze jestem totalnie zielony czym je zdjac i jak?? i jak zalozyc nowe??
endriuu Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 a chłopaki odgrzeje znów troche kotlena, chodzi mi nianowiscie o te opaski zaciskowe co sa na wezykach, ze jestem totalnie zielony czym je zdjac i jak?? i jak zalozyc nowe?? sciskasz je i przesuwsasz na bok
bediks Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 paluchami normalnie da rade czy kombinerkami?
wild80 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 witam,zająłem się dziś tym filtrem,był starszy niż moje auto normalnie,a benzynka z niego wyleciała taka brudna że szok
landryn86 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ja też dzisiaj jestem po operacji wymiany filtra (metoda z brzeszczotem ). Filtr miał wybitą datę produkcji 2001. więc nie najgorzej. Smoła zamiast benzyny też była Samochodzik chodzi teraz troszkę żwawiej. Pozdrawiam
bediks Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 mój był starszy o kilka miesiecy niz auto, wniosek , na jednym filtrze przejechano ponad 200 tys
Szakal Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Pany potrzebuje pomocy:facepalm: Wymieniłem dziś ten cholerny filterek ale niestety leci mi szczególnie na wężu wejściowym (dolnym) paliwo (mam quattro). Składając to dałem 2 nowe podkładki miedziane - po nabiciu ciśnienia widać że się poci ,po odpaleniu auta kapie paliwo. U góry też się pociło więc postanowiłem założyć stare podkładki (nie wiem z czego są ale napewno nie miedziane) i teraz u góry jakby było dobrze ,niestety na dolnym wejściu jeszcze gorzej niż na nowych podkładkach (tu była tylko jedna ,nie wiem czemu nie dwie). Z powrotem założyłem miedziane podkładki czyszcząc to oczko na końcu węża drobnym papierem ściernym ,ale teraz to już masakra jest ,ciurkiem leci jak odpale auto. Powiedzcie co mam zrobić żeby nie ciekło? Czym uszczelnić? Możliwe żeby pociło się też na tej końcówce przewodu który wchodzi w "oczko"? Ręce mi opadają ,taka prosta czynność a tyle problemu z tym mam
pioteros Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 u mnie tez cieklo, skladalem na starych podkladkach, troche mocniej dokrecilem i przestalo, dowal troche niutonometra przy dokrecaniu i powinno przestac, tylko nie ulam nic z wyczuciem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się