Kowi87 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 w osce moze conajwyzej z przodu, z tyłu na belce nie ma regulacji kątów
slavko87 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Dziwne że Ci tak zjada, w ośce nie ma tego problemu przynajmniej u mnie, opony po 20 tys. równo zużyte a gleba była na 56.5 cm Aaaa zbieżności jeszcze nigdy nie robiłem bo nigdzie nie dali rady ustawić szafa dokładnie mam to samo, zglebilem ale nie ustawialem zbieżności i opony są ok, sezon wcześniej ustawiłem zbieżność po obniżeniu i co wyciello opony
wesz82 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Zacny wynik wyszedl. A powiedz jak sprzeglo to znosi w Q? Edytowane 18 Września 2014 przez wesz82
Kowi87 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 póki co jest ok, a pare razy juz sobie strzeliłem ze sprzęgła
krzysiek23 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) kowi to na nastepny oem mozemy stawac na kresce,mamy te same setupy oprocz skrzyni i sprzegla...ja dopiero bede mial korekte w grudniu bo w wakacje sie niestety nie udal9o Edytowane 18 Września 2014 przez krzysiek23
Kowi87 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Nie będziemy sie pierdzielić w półśrodki(używane pompy). Dzisiaj odebrałem nówke fabryczna piersburga pompe vacum W miedzyczasie przyszedł ori termostat BBT, jeszcze zostało mi kupic tylko czujnik temp płynu chłodniczego, noi wracamy na korekte softu
Kowi87 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Chyba Chińczyk jak pierSburg hahahah faktycznie
Wajsik86 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ori jednak czepiam sie bo Ci niutkow zazdroszczę
fanthomas18 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Wrzuć jakiś filmik jak to się odpycha
Kowi87 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Bez katowania jedynki powtarzalne ok 8s do setki póki co mam taki filmik, start jest słaby z 8s, setke łapie przy 16ej, kwestia dobrego wystartowania z jedynki(przewaznie wyskakuje wtedy poziom płynu hamulcowego) Na filmiku d*py nie urywa bo skopałem start, ale w rzeczywistości bardzo dobrze sie zbiera jak wymienie vacum bedzie korekta wiec dół sie powinien poprawić
Armi Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Fajnie jedzie Przykład jak trudno jest ruszyć ciężkie Q. Moje B6 jedzie podobnie. A3 po chipie jechała identycznie, jak nie lepiej ale miała 20KM/200-300kg mniej.
pioteros Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Kurcze powiem szczerze ze myślałem ze diesel z takim momentem będzie się nieco lepiej zbierał... Ale oczywiście jest i tak fajnie
xBladex Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 i jak ładnie turbo słychać..fajnie sie zbiera..
Kowi87 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Musialbym cos zamontowac na stale by nagrywalo, bo strzal ze sprzegla zalatwia wszystko naprawde, ale to tylko na spontanie dobrze wychodzi, pod kamere zawsze cos sie za dlugo przeciagnie i lipa
Wajsik86 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Cieżko jest nagrać dobry filmik wiem cos o tym ja próbowałem pod żaglówek wcisnąć wtedy było stabilnie.
lapek85 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 po filmie widać że Q potrzebuje więcej mocy by przyśpieszać jak ośka, co nie zmienia faktu, że i tak jest mega zaje.....
Kowi87 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Ale za to spalanie jest na dobrym poziomie, za 100zl robie prawie 300km tak wiec jest lepiej niz na poprzednim secie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się