Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę kogoś kompetentnego! Brak mocy, turbo dziura!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc w przeanalizowaniu logów mojego silnika 1,9 TDI AJM 115 KM.

Dziś z pomocą użytkownika bialy986 zrobiliśmy logowanie grupy 003 i 011.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Mam nadzieję że poprawnie wykonaliśmy logi.

Poniżej krótki opis problemu:

Samochód przyspiesza dopiero od ok 2300 obr/min, po zmianie biegu na wyższy jest duża turbo dziura.

Brak błedów na kompie. Dodam że przepływomierz jest nowy (oryginalny BOSCH) , turbosprężarka jest po wymianie (zregenerowana).

Co może być przyczyną takiego zachowania auta? Proszę o pomoc!

Opublikowano

daj wiecej logów ,bo te co podałes nie ukazują twojego problemu turbina ładuje juz zadane od 1800 , piszesz ze nowy przepływomierz dobry dobrałeś bo ten ewidentnie zle mierzy od 3200

---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ----------

i od kiedy masz wrażenie że auto starcilo moc

Opublikowano

Tak jak pisal kolega przeplywka "taka sobie". Dawka paliwa troche za duza ale moze dlatego ze niedogrzany a moze pompki juz nie pierwsze mlodosci. Zrob pelna diagnostyke statycznych, BS i dynamicznych.

Opublikowano

podmień przepływomierz i zrób jeszcze raz logi

Opublikowano

Wykonaj komplet logów bo z tego co zamiesciles nic nie wynika....

Opublikowano

Kolego Przemik,ja robiłem chłopakowi logi,a że pierwszy raz to mam brak doświadczenia.Jak możesz to napisz jakie grupy zlogowac statycznie a jakie dynamicznie,to się powtórzy.

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

które bloki powinienem logować żeby był kpl damych?

Jeśli chodzi o moje wrażenie od kiedy to się dzieje to wrażenie powstało kiedy przejechałem się autem z identycznym silnikiem. Tamten ciągnie od samego dołu, miękko pracuje , wkręca się na obroty bardzo "energicznie" i nie ma turbo dziury...

Opublikowano

basic settings: 000, 003, 004,011 logowac ok.50s.

w silnikach z pompowtryskiwaczami nie logujemy 004 w bs.

stat: 000, 001, 003, 004, 007, 013,014, 018, 023

dynam: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

Opublikowano

wirus55 zloguj wg podwiedzonego tematu w dziale diagnostyka.

Auto nie dogrzane ... wymagane min. 80 st.C

Przepływka ... jak na razie nie domaga dynamicznie

Robiąc logi zwróć uwagę na ustawienie rozrządu - generalnie grupa 004.

Opublikowano

Mam do wymiany termostat, podczas jazdy silnik nie łapie 90stopni a podczas nawet krótkiego postoju temp gwałtownie opada nawet przy wyłączonym ogrzewaniu. Dlatego na logach jest nie dogrzany.

Co znaczy że przepływomierz nie domaga dynamicznie?

Opublikowano

Jesli nie zobacze kompletu logów.... wrzucam wątek do kosza.

Opublikowano

Spokojnie, chwilę to potrwa zanim zrobie kpl logów...

Przy temp minus 5 i sniegu po pachy nie będe szalał po drogach.

Do końca tyg wrzucę kpl logów. Z góry dziękuję za pomoc oraz ciepliwość.

Opublikowano

No i git...

Opublikowano

Przemik,to jak zlogowac?-według schematu Witka83 czy tak jak w linku co zapodal Nex?Staram się pomoc Wirusowi a przy okazji sam się nauczyc:D

wysłane za pomocą tapki

Opublikowano

zrób te logi:

basic settings: 000, 003, 011 logowac ok.50s.

stat: 000, 001, 003, 004, 007, 013,014, 018, 023

dynam: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 - 3 bieg 1500-4000obr, pedał gazu na maxa podczas logowania

Opublikowano

Ech

Statyczne - 000,001,003,004,007,013,018 i 023

Statyczne w trybie Basic Settings - 003 i 011

Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Amen

Zamykam i zapraszam do nowego wątku z kompletem z opisanymi linkami i z opisem problemu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...