siwek58 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 jestem po, Audi po lifcie 2012 silnik 2.0 TDI 143KM CJCA po modyfikacji 180KM 400Nm. Rożnica w jezdzie bezcenna. G-Performance sieradz łódzkie polecam.
maris666 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Witam Posiadam a4 b8 avant w quattro z seryjnego 190km, 400Nm (189km 392Nm) CNHA przez poprzedniego właściciela podniesione zostało w Genowefa Garage niedaleko Łodzi na 219km i (tylko?) 442Nm poprzez zmianę mapy.. No i... Brakuje mi... bo te auto stracznie ma dużą nadwagę Pytanie do Was co można najbezpieczniej w tym silniku zmienić aby racjonalnie podnieść moc w okolice 250+km co dla mnie najważniejsze aby nie kopcił jak lokomotywa bo na chwile obecną ani dymka nie puszcza - o wycinaniu DPF , wył ERG chyba już zapominamy bo jak słysze o tym coraz wiekszym nacisku na kontrole spalin samochodów przez policje, na stacjach przegladu itp itd to nie ma co sie w dzisiejszych czasach chyba? pakowac w wycinanie i późniejsze problemy z tym zwiazane... PS: Z góry mówię ze jestem laikiem w tym temacie ale proszę rzeczowo i na temat co najlepiej zmienić mechanicznie/[programowo, jakie koszty itp Edytowane 18 Listopada 2019 przez maris666 dodany wykres
mamnadzieje Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Witam Mam pytanko odnosnie mojego silnika W tej chwili mam orginalny 140KW/190KM chcialbym go troszeczke podkrecic. Myslalem o mocy kolo 240KM nie wiem czy nie bedzie za duzo,silnik CNHA Moze mi ktos podpowie ile mozna byloby podkrecic ale zeby bylo tak bezpiecznie dla silnika
Krzy0 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 14:37, mamnadzieje napisał: Witam Mam pytanko odnosnie mojego silnika W tej chwili mam orginalny 140KW/190KM chcialbym go troszeczke podkrecic. Myslalem o mocy kolo 240KM nie wiem czy nie bedzie za duzo,silnik CNHA Moze mi ktos podpowie ile mozna byloby podkrecic ale zeby bylo tak bezpiecznie dla silnika http://gregor10.pl/audi-q5-2-0tdi-cnha-190km-stage-1-217km-445nm/
mamnadzieje Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Krzy0 napisał: http://gregor10.pl/audi-q5-2-0tdi-cnha-190km-stage-1-217km-445nm/ Dziekuje @Krzy0
DarekS4 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Maris666 - W tym wypadku modyfikacja dolotu na 100%. Przynajmniej hybryda lub inne turbo + częściowa modyfikacja wydechu o sam DP. Co do ekologi to jest tak że im więcej blokad w postaci DPF itp ustrojstw masz problem z EGT. Jeżeli widzisz koksa diesla który kopci jak lokomotywa to nie dlatego ze ktoś go kiepsko wystroił tylko dlatego że ucieka sie z EGT. To jest tylko przykład nie mówię że twój ma kopcić nie mniej jednak gdyby zmienił turbo uciekałbym od DPF żeby odetkać wydech jak najbardziej. To jest tylko + dla twojego silnika.
byku136 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Witam Posiadam a4 b8 2.0tdi cr cagb 136km. Mam pytanie jaka jest bezpieczna granica podniesienia mocy bez żadnych przeróbek?
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 2 godziny temu, byku136 napisał: Witam Posiadam a4 b8 2.0tdi cr cagb 136km. Mam pytanie jaka jest bezpieczna granica podniesienia mocy bez żadnych przeróbek? 170/400
Sensor77 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Czołem Dla silnika CJCD 150KM (2014r) ile można bezpiecznie wycisnąć przy oryginalnych gratach?
Galetto Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 W dniu 6.01.2020 o 14:12, byku136 napisał: Witam Posiadam a4 b8 2.0tdi cr cagb 136km. Mam pytanie jaka jest bezpieczna granica podniesienia mocy bez żadnych przeróbek? To nie cyfry mocy i momentu są wyznacznikiem bezpiecznego programu dla danego auta i silnika!!! Prawidłowy chiptuning to przede wszystkim diagnostyka. Ustawienie bezpiecznych nastaw dla doładowania, paliwa, EGT, DPF itp... Wszystko to dopracowane pod diagnostykę w następstwie generuje bezpieczne parametry mocy i momentu dla danego auta... Tak jak różny jest stan i przebieg aut, tak różna będzie bezpieczna moc. W jednym będzie wyższy wynik w innym będzie niższy wynik. Takie są realia...
Berserker Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 (edytowane) Posiadam Audi A4 B8 TDI Quattro Avant 177KM CGLC 2012r. Auto ma 183tyś km przejechane. Czy zwiększenie tak do max. 210 KM tylko przez mapowanie będzie bezpieczne dla sprzęgła, silnika, DPFu, turbiny czy innych podzespołów? Już się wstępnie umówiłem na taki zabieg i trochę się obawiam żeby coś nie zaczęło mi się później psuć. Czy testy na hamowni dają po tyłku silnikowi? Może być tak że wjadę na hamownię i wyjdzie mi tylko 150 KM lub jeszcze mniej? Edytowane 6 Maja 2020 przez Berserker
Ardius Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 Wymieniam właśnie dwumasę i sprzęgło w CAGA na CGLC. W przyszłym miesiącu planuję też podnieść moc. Podstawa to 143KM i 320Nm. Co z tego można bezpiecznie wyciągnąć? Bez szaleństw, sam program.
vitkovskyyy Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Bez turbo to 180KM i 380 Nm spokojnie Edytowane 5 Maja 2020 przez vitkovskyyy
Ardius Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 Na co szczególnie zwrócić uwagę przy takim zabiegu? Czego unikać?
vitkovskyyy Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 (edytowane) Żeby skok Nm nie był zbyt gwałtowny. Edytowane 5 Maja 2020 przez vitkovskyyy
Ardius Opublikowano 6 Maja 2020 Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) W dniu 4.05.2020 o 22:01, vitkovskyyy napisał: Bez turbo to 180KM i 380 Nm spokojnie A więc tak, nie zakładałem jednak zestawu od CGLC. Założony został zestaw odpowiedni do CAGA firmy SACHS nr. 2289 000 298, łożysko Sachs 3189 600 062 i nowa pompa sprzęgła bo przeciekała Sachs 6284 605 072. Dlaczego zestaw dedykowany do CAGA? Z kilku powodów. 1) z korektą mapy nie chciałem przeginać, żeby jednak auto trochę pojeździło jeszcze bezawaryjnie. Może już za stary jestem i czasy zapierdalania mam za sobą hehe choć nie jeżdżę wcale powoli. 2) mechanik sam podzwonił po znajomych, no i dowiedział się, niby wchodzi zestaw od cglc, ale bardzo ciężko to zrobić i może nie zawsze się udać (tak mi powiedział, choć to dla mnie trochę dziwne, może nie chciało mu się z tym męczyć, nie wiem, bo to by wtedy świadczyło o nim) 3) późniejszy ewentualny problem z gwarancją takiej dwumasy gdyby coś się działo. Przy roszczeniach reklamacyjnych trzeba podawać nr VIN auta w jakim był montowany zestaw. No a jak wiadomo, od CGLC nie jest dedykowany do CAGA, więc gwarancja z automatu jest odrzucana. Po sprawdzeniu nr katalogowych i danych silników Audi wyczytałem kilka możliwości późniejszego progu podnoszenia mocy i momentu. Są to dane aut do których pasuje taki zestaw jaki zamontowałem u siebie. Wg tego co udało mi się ustalić wygląda to tak: KM/Nm--typ silnika-- model auta 163/380 CAHB, CGLD A4 B8 170/350 CAHA A4 B8 211/350 CDNC Q5 180/320 CDNB, CNCB Q5 225/350 CNDC Q5 230/350 CNCE Q5 Osobiście będę się skłaniał w kierunku silnika CAHA lub CAHB, lub kompromis po przeliczeniu takim na szybko na 166 KM/365 Nm. Więc tak to wygląda. Co o tym sądzicie panowie? Jakieś sugestie? Edytowane 9 Maja 2020 przez Ardius
Berserker Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) No i po mapowaniu wyszło 208KM i 440 Nm. Widać różnicę. Na hamowni przed mapowaniem wyszło 178KM i 374 Nm. Gregor10 stwierdził, że motor, sprzęgło, turbina, dpf w świetnym stanie. Edytowane 16 Maja 2020 przez Berserker
KOMORNIK78 Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 W dniu 6.01.2020 o 16:14, Dev napisał: 170/400 a ile mozna podniesc po wymianie inercoolera i turbiny ??????
KOMORNIK78 Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 W dniu 29.09.2018 o 01:55, mkrex napisał: W moim polifcie CJCC turbo od CGLC plug and play. Wymiana 3 godziny na spokojnie. Potrzebna druga para rąk: mi wymieniał szwagier a mnie potrzebował do polewania ? Zadzwoń do Aligatora to Ci podpowie jakie turbo Po wymianie i modzie u Aliego ze 125 KM na 207 KM 440 NM 207 km 440 nm tak bym chcial musze zadzwonic do Wojtka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się