edekxp Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Zawór możesz sprawdzić zanim wymienisz. Wyczyścić odme zalecane tym bardziej że idzie zima i może ten osad z wodą zamarznąć, po dłuższym postoju
pasiasty86 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Witam panowie, jestem swiezym posiadaczem 1.8 t bfb. Po zakupie smierdzialo mi palonym olejem a mianowicie kapalo z pokrywy bo lewej gornej stronie stojac przed autem.Wymienilem wiec uszczelke i dalej mi z tamtad leci i smierdzi. Ezektor sprawdzalem jest sprawny bo mialem nowy dla porownania. Obroty zarowno na zimnym i cieplym nie faluja jest ok. Korek nie jest zassany ale dla odmiany dmucha z niego ,jak go odkrece i zostawie to tanczy :)Jeszcze gdy nie bylo mrozow to tez dmuchalo. Gdy go przegonie na trasie to slysze siedzac w srodku jakby jakies tykanie. Co to moze byc zawor nr 20? czy zalepiona odma , teraz jak jest mroz przy wiekszych obrotach silnik jakby glosniej pracowal. Na korku zbiera sie maslo bo jak wyczytalem prawdopodobnie temu ze robie krotkie trasy.Prosze o pomoc bo rowniez wyczytalem ze mozna posadzic uszczelniacze. Dodam jeszcze ze w okolicach obudowy filtra powietrza slychac jakies bulgotanie ale nie wiem dokladnie co to moze byc i czy tak ma byc. dziekuje za ewntualne podpowiedzi Edytowane 29 Grudnia 2014 przez pasiasty86
DarePB Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 To, że po odkręceniu korka wlewu na odpalonym i on "tańczy" to normalna rzecz, nie stresuj się. A to, że kapie Ci olej na kata to zapewne wina uszczelki napinacza łańcuszka. Poszukaj, w jednym temacie było to opisywane, a poza tym nową uszczelkę kapy zaworów dawałeś na sucho czy na silikon ?
pasiasty86 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) To, że po odkręceniu korka wlewu na odpalonym i on "tańczy" to normalna rzecz, nie stresuj się. A to, że kapie Ci olej na kata to zapewne wina uszczelki napinacza łańcuszka. Poszukaj, w jednym temacie było to opisywane, a poza tym nową uszczelkę kapy zaworów dawałeś na sucho czy na silikon ? Mechanik jak mi wymienial to nie uzywal silikonu i dalej z tego miejsca lecialo. Po jakims czasie jak zobaczylem ze leci to zdjal pokrywe, uszczelke i w tym miejscu tj. caly lewy gorny rog potraktowal silikonem, skrecil wszystko ale to tez nie pomoglo. Wyczytalem o tescie kartki ze ma lezec na wlewie przy odpalonym a nie ja wywiewac juz sam nie wiem czy to nie przez to. Ostatnio mialem a6 c5 2.4 v6 po wymianie odmy i ezektora kartka lezala spokojnie i nic nie dmuchalo ani nie lecialo, moze w 1.8t o co innego chodzi nie wiem... jedynie co to sprobuje z ta uszczelka pod napinaczem. Dzieki za podpowiedz Edytowane 30 Grudnia 2014 przez pasiasty86
ShatyMK Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) To, że po odkręceniu korka wlewu na odpalonym i on "tańczy" to normalna rzecz, nie stresuj się. A to, że kapie Ci olej na kata to zapewne wina uszczelki napinacza łańcuszka. Poszukaj, w jednym temacie było to opisywane, a poza tym nową uszczelkę kapy zaworów dawałeś na sucho czy na silikon ? Mechanik jak mi wymienial to nie uzywal silikonu i dalej z tego miejsca lecialo. Po jakims czasie jak zobaczylem ze leci to zdjal pokrywe, uszczelke i w tym miejscu tj. caly lewy gorny rog potraktowal silikonem, skrecil wszystko ale to tez nie pomoglo. Wyczytalem o tescie kartki ze ma lezec na wlewie przy odpalonym a nie ja wywiewac juz sam nie wiem czy to nie przez to. Ostatnio mialem a6 c5 2.4 v6 po wymianie odmy i ezektora kartka lezala spokojnie i nic nie dmuchalo ani nie lecialo, moze w 1.8t o co innego chodzi nie wiem... jedynie co to sprobuje z ta uszczelka pod napinaczem. Dzieki za podpowiedz Udało Ci się usunąć ten wyciek? Mi też właśnie z tej okolicy delikatnie się sączy a w okolicy marca planuję większy przegląd i wymianę rozrządu, uszczelek, może warto o czymś dodatkowo wiedzieć? Mi własnie sączy się z okolicy łańcuszka napinacza rozrządu tam z tyłu silnika. Dziś spróbuję sprawdzić ten zaworek tylko wybadam gdzie on się znajduje, ostatnio coś mi nie poszło Da się go wymienić w miarę łatwo bez wykręcania innych podzespołów? Edytowane 24 Lutego 2015 przez ShatyMK
Radeksc Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Będę u siebie czyścił odmę, bo przy trójniku się poci. Podpowie ktoś jak w końcu sprawdzić te wszystkie zaworki? Z rysunku: nr 20 nr 6 Do ezektora też zajrzeć? Może w ogóle wyrzucić odmę pod silnik lub zastosować Oil catch tank?
ShatyMK Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ja jestem już po gruntownym remoncie, rozrząd, filtry zaworki, wycieki, wszystko. Auto oddałem do mechanika bardzo ogarniętego w temacie, odkręcił całą odmę i wyczyścił, zawór nr 6 wymieniony, N75, zamiast DV mam BlowOffa, trzeba było wyłączyć kontrolę błędów dla zaworu DV w kompie. Dodatkowo wymienił wszystkie możliwe uszczelki, przy separatorze oleju trzeba było też wymienić. Powiem tak, auto nie do poznania, wszystko drożne, nowy olej filtry, rwie do przodu jak szatan Mały update, cały silnik jest szczelny, jednak w tym jednym miejscu przy napinaczu paska rozrządu dalej się delikatnie sączy, nie wiem teraz czy to z tego półksiężyca czy ewentualnie coś innego, będę obserwował dalej.
kawowy19 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 to pod napinaczem nie zmieniłeś uszczelki? uszczelka pokrywy na silikon?
ShatyMK Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Chciałem żeby mechanik usunął wyciek, nie wiem czy wymieniał pod napinaczem, zakładam, że nie wymienił jej jeśli dalej cieknie, pod pokrywą zaworów dał nową uszczelkę i potwierdził że nie cieknie już. Jak widać coś poszło nie tak.
BEX4 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 koło filtra oleju zmam zaślepioną rurke tz.na końcu rurki jest nałożona guma w kształcie kapelusza zabezpieczona orginalną opaską zaciskową od czego ona jest?? jak przeczyścić odme bez zdejmowania kolektora ?słyszałem ze kolanko odmy jest plastikowe i po tylu latach może rozsypać sie w ręku przy prubie wyjecia do czyszczenia prawda to? jak tak jaki jest nr aby zamówić w aso
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Da się zdemontować wszystko kolanko i nawet rurkę metalową bez zdejmowania kolektora. kolanko odmy - 06A103213F http://allegro.pl/odma-waz-odmy-vw-golf-iv-passat-b5-1-8t-06a103213f-i5200229520.html koło filtra oleju zmam zaślepioną rurke tz.na końcu rurki jest nałożona guma w kształcie kapelusza zabezpieczona orginalną opaską zaciskową od czego ona jest?? Nie wiem do czego ona jest, może do spuszczania płynu, ale tak ma być Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez edekxp
piotraudi Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 taka ślepa kiszka hehe ktoś zna nr uszczelki pokrywy zaworów aby ją wymienić potrzebny jest pewnie klucz dynamometryczny? i jeszcze jedno wyjmując fajkę nr 2 w kierunku podstawy filtra sa dwie podkładki czy oringi nie wpadną czasem do podstawy filtra?? rozumiem ze ta fajka 2 jest włożona w podstawę filtra oleju a z drugiej strony jest spięta opaską zaciskową razem z trójnikiem ?
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Bez przesady, ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy bez klucza dynamomytrycznego
BEX4 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 no wiem ale tak dokręcasz śróby z różną silą co oznacza różny docisk w różnych miejscach i dla tego dużej cześci osobą nadal cieknie po wymianie uszczelki a no właśnie jak jest z ta fajką odmy nr 2? czy podczas wyciągniecia jej mogą wpaść do podstawy filtra nr 1 uszczelki?? Da się zdemontować wszystko kolanko i nawet rurkę metalową bez zdejmowania kolektora. kolanko odmy - 06A103213F http://allegro.pl/odma-waz-odmy-vw-golf-iv-passat-b5-1-8t-06a103213f-i5200229520.html koło filtra oleju zmam zaślepioną rurke tz.na końcu rurki jest nałożona guma w kształcie kapelusza zabezpieczona orginalną opaską zaciskową od czego ona jest?? Nie wiem do czego ona jest, może do spuszczania płynu, ale tak ma być co przedstawia nr17, 39,
bobasxx Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam, czy myślicie że to faktycznie oryginały ? http://allegro.pl/odma-waz-zestaw-odmy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8t-i5228496582.html I jak się rozpina te opaski na wężach, bo to są jakieś zaciskowe ?
edekxp Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Trzeba opaski rozgiąć i rozpiąć, one są jednarozowe. Kupić zwykłe zakręcane śrubokrętem i założyć
BEX4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 no wiem ale tak dokręcasz śróby z różną silą co oznacza różny docisk w różnych miejscach i dla tego dużej cześci osobą nadal cieknie po wymianie uszczelki a no właśnie jak jest z ta fajką odmy nr 2? czy podczas wyciągniecia jej mogą wpaść do podstawy filtra nr 1 uszczelki?? Da się zdemontować wszystko kolanko i nawet rurkę metalową bez zdejmowania kolektora. kolanko odmy - 06A103213F http://allegro.pl/odma-waz-odmy-vw-golf-iv-passat-b5-1-8t-06a103213f-i5200229520.html koło filtra oleju zmam zaślepioną rurke tz.na końcu rurki jest nałożona guma w kształcie kapelusza zabezpieczona orginalną opaską zaciskową od czego ona jest?? Nie wiem do czego ona jest, może do spuszczania płynu, ale tak ma być co przedstawia nr17, 39, Witam, czy myślicie że to faktycznie oryginały ? http://allegro.pl/odma-waz-zestaw-odmy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8t-i5228496582.html I jak się rozpina te opaski na wężach, bo to są jakieś zaciskowe ? kolego ten zestaw w ASO kosztuje 320zł brutto z zaciskami cena dosc wysoka sama fajka 138zł
bobasxx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) kolego ten zestaw w ASO kosztuje 320zł brutto z zaciskami cena dosc wysoka sama fajka 138zł Gość twierdzi, że to oryginalne części, niby mają wytłoczone numery i emblematy, ma same pozytywne komentarze, więc nie wiem co to za przekręt i skąd taka cena. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez bobasxx
kawowy19 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 co mi sie rzuca w oczy to zaworek. Jak ja kupowałem w ASO to był zielony z czarnym a tam jest siwy z czarnym. Z tego co widziałem to podróbki były właśnie siwe ale to tylko moje spostrzeżenie. Generalnie sytuacja może byc podobna jak z napinaczami ORI chinole z neta... za 1/3ceny ori z ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się