rafal9119 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 te zawieszenie co miales to o wiele lepiej wyglada niz te co teraz masz
czornycinek Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 nie ma ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ---------- ten sportowy zawias wygląda na 1be więc luzik na pewno nie ma? może jeszcze ktoś wypowie się na ten temat. Nie to nie 1be jest to zawias TA-Technix -40mm
pepik Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Moim skromnym zdaniem jeśli założysz tą zawiechę -40 to nie zauważysz szybszego zużycia wahaczy, chociaż zawieszenie będzie bardziej obciążone, co innego jakbyś mega zglebił auto, myślę, że powinieneś założyć te springi i pamiętaj dobry wahacz i odpowiedni montaż to podstawa.
Gość Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 koledzy mają na myśli że "wygląda jak 1BE" . piszesz że Technix -4 cm ? no to raczej nie było dedykowane do B5 - jest wysoko przecież Kiedy w astrze QP założyłem -4 cm to w ogóle nie było szpary między oponą a nadkolem
rafal9119 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok
Polko_V Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok dokładnie...jak Ci jeszcze raz tak skręci zawiechę, to poprostu ja bym się nie zastanawiał...i yebnął mu dolnym bananem w łeb:facepalm:
czornycinek Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 koledzy mają na myśli że "wygląda jak 1BE" . piszesz że Technix -4 cm ? no to raczej nie było dedykowane do B5 - jest wysoko przecież Kiedy w astrze QP założyłem -4 cm to w ogóle nie było szpary między oponą a nadkolem źle zrozumiałeś ta koza co teraz jest to niby oryginalne 1 ba . Te dwa zdjęcia co dałem wyżej to na TA-Technix -40mm tak jak auto stało wcześniej czyli nisko. ---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:31 ---------- jak ci bedzie mechanik zakładał wachacze i znow skreci je na maxa na podnosniku to nawet na zawieszeniu 1ba szybko posypia sie wachacze. u mnie na 1be i kole 17-stce wachacze nie były wymieniane jak jeszcze w niemczech a jezdze juz nia prawie rok dokładnie...jak Ci jeszcze raz tak skręci zawiechę, to poprostu ja bym się nie zastanawiał...i yebnął mu dolnym bananem w łeb:facepalm: Czyli jak trzeba to zrobić podstawić coś pod oś i opuścić bo przecież z założonym kołem nie da rady dobrze podokręcać
Okruchos Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały .... Pogratulować
vdm Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła. Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA
czornycinek Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA nie rozumiem wytłumacz kolego to dokładniej
sokal Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA nie rozumiem wytłumacz kolego to dokładniej Odboje + osłony amortyzatorów, coś w tym stylu: Ale powinieneś sprawdzić sprężyny.
vdm Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Chodzi o tależyk amortyzatora, może być głębszy lub płytszy a to na nim opiera się sprężyna (ty masz zapewne za płytki i sprężyna podniosła do góry auto) ---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:27 ---------- a tak wyglądało jak miałem za głęboki tależyk i za mocno usiadł przód - zamiast -20mm względem serii to około - 40 do 50 mm
sokal Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Chodzi o tależyk amortyzatora, może być głębszy lub płytszy a to na nim opiera się sprężyna (ty masz zapewne za płytki i sprężyna podniosła do góry auto) Aaa to sorry, źle zrozumiałem
Dumel Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA Wydaje mi się że kolega ma rację..
czornycinek Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA Wydaje mi się że kolega ma rację.. Chyba jednak nie ma. Bo ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny a nie tylko sprężyny. Chyba że ma to jakieś znaczenie to dodam że z przodu po lewej stronie talerzyk amortyzatora (i cały amortyzator ) jest przekręcony o 180 stopni czyli w kierunku silnika
vdm Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 miałem to samo tylko w drugą stronę, jak zmieniłem springi z 1BA na 1BE, za mocno mi usiadła.Musiałem zmienić te fartuchy na amortyzatorze na których opiera się sprężyna (były za głębokie do sprężyn 1BE) ty masz odwrotnie masz za płytkie do sprężyn 1BA Wydaje mi się że kolega ma rację.. Chyba jednak nie ma. Bo ja zmieniałem amortyzatory i sprężyny a nie tylko sprężyny. Chyba że ma to jakieś znaczenie to dodam że z przodu po lewej stronie talerzyk amortyzatora (i cały amortyzator ) jest przekręcony o 180 stopni czyli w kierunku silnika ja też zmieniałem cały komplet tylko od przedlifta i miałem taką sytuację. Przełożyłem tależyk od moich poliftowych amortyzatorów i wszystko wróciło do normy. Powodzenia
rafal9119 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 załoz cos normalnego pod dany silnik i napewno nie bedzie tak stał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się