klattaa Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 peter22 co myślisz o tych objawach u mnie to może być sprzęgło czy coś innego jednak
Hohe Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Kolego Klattaa nie zrozum mnie źle, ale słyszałeś o interpuncji? Ciężko zrozumieć Twoje posty.
adrian998998 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Chłodno się zrobiło to niuton skoczył i się zaczyna sprzęgło.... Ja ostatnio robiłem B8 co miala 167tys delikatnie liźniety soft a tu na 4 biegu uślizg wiec klienta odesłałem i ma się odezwać na przeróbkę sprzęgła do mnie.
juby_p Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam Widzę ,że temat żyje. Pisałem już wcześniej o tym moim sprzęgle, ale przez okres lata było wszystko ok auto jechało jak burza. Dziś wracam z pracy i patrze młodzi w leonie 1.8 t no to sobie myślę jedziemy. Auto ma na jedynce i powoli się toczę z obrotami 2 tys na 1 biegu, jest start i daje gaz na max na 1 biegu. Przepinam na 2 bieg auto idzie ostro jestem już całą długość auta przed młodymi z seata, a tu zonk:facepalm: przy szybkim przepięciu z 2 biegu na 3 bieg przy obrotach silnika 4100-4200 następuje ,chyba ,,ślizganie się sprzęgła". Zauważam, że przy szybkim odpuszczeniu puszczeniu pedału sprzęgła i prawie jednoczesnym wciśnięciu gazu na max auto na chwilę traci ciąg. W tej właśnie chwili obroty zostają tak na 3600-3800 i jak spadną do ok 3200-3400 to znowu ,,jak by sprzęgło działało" i auto zaczyna jechać. Sytuacja jest analogiczna przy przepięciu z biegów z 3/4;4/5 ;5/6. I jeszcze jedna uwaga. Po zaistniałej sytuacji trochę potestowałem sprzęgło. Wygląda to tak, że jak mam np 3 bieg i 2 tys obr. + gaz na max i nie zmieniam biegu to jest wszystko ok ciągnie do samego końca. Może to jakiś lag turbo lub inna usterka, sam już nie wiem. Co sądzicie to może być sprzegło?. Co myślicie żeby skorzystać z usług Radzikowskiego, sprzegła sc warszawa skoczylasa 10 lub APSIKA Z RACINGFORUM. Czy może już nowe sprzęgło szykować. Jeżeli tak to jakie polecacie. W aucie był robiony program przy 85 tys teraz jest 111 tys poniżej przedstawiam wykres od rogala mojej a4. Pozdrawiam http://s8.postimg.org/62tgspyoh/KLATTAA_WP_PL.jpg Z tego co piszesz to stawiam ze zabiłeś sprzęgło swoimi umiejscawiamy szybkiej zmiany biegów a raczej brakiem ich.
peter22 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 peter22 co myślisz o tych objawach u mnie to może być sprzęgło czy coś innego jednak tak jak kolega wyże , wdaje m się że to sprzęgło pada ---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- ja mam u siebie wsadzony kevlar i 448Nm daje rade . Muszę jechać na korektę ponieważ zmieniła się skrzynia i trzeba poprawić przebieg momentu
grom Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Panowie, temat tyczy się sprzęgła w b8. W b7 jest inne, które więcej znosi, nie mieszajcie. W b8 jest lichy docisk, sprzęgło chodzi leciutko, ale znosi mniej niutona. Obicie kewlarem nie zaszkodzi, ale bez wzmacniania docisku więcej jak 400mm bym nie robił.
klattaa Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 co do tej zmiany biegów to nie wiem może wg. kolegi juby p nie potrafię zmieniać biegów i to jest tego przyczyna może lepiej kupic coś w automacie. a może kolego juby p wyjaśnisz mi dlaczego do 111 tys nie zajechałem sprzęgła skoro brak mi ,,umiejscawiamy" szybkiej zmiany biegów może przypadek?
juby_p Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 co do tej zmiany biegów to nie wiem może wg. kolegi juby p nie potrafię zmieniać biegów i to jest tego przyczyna może lepiej kupic coś w automacie. a może kolego juby p wyjaśnisz mi dlaczego do 111 tys nie zajechałem sprzęgła skoro brak mi ,,umiejscawiamy" szybkiej zmiany biegów może przypadek? Bo wcześniej miałeś mniej Nm, to może ty mi wyjaśnij dlaczego sprzęgło trzyma dalej tylko puszcza na samym początku sklejenia, jakby sprzęgło nie dawało rady to by puszczało w dolnej partii obrotów przy podłodze na 5 czy 6 biegu, a z tego co piszesz przychodzi mi na myśl tylko to ze za wolno puszczasz sprzęgło..... i bez uazy po postu stwierdzam fakty na podstawie tego co napisałeś.
Hohe Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja właśnie przymierzam się do modu o jakieś*40KM. Mam CAGC 120KM . Kupiłem dwumas (padło po 200k) i sprzęgło. Czy mam się spodziewać ślizgania sprzęgła po przysłowiowej 40k? Gdzie będziesz robił program?
krystus150 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam! Ile płaciliście w Polsce za wymianę dwumasy, sprzęgła, docisku i wysprzęglika? Zamówiłem Sachs performance zobaczymy ile wytrzyma na wiosnę Dzisiejsza pogoda: 1-ESP,2-ESP,3-ESP,4-ESP,5 zwolnij bo ślisko ---------- Post dopisany 09-02-2014 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 14:14 ---------- Witam koledzy! To sprzęgło które reklamuje kolega przede mną nie jest z serii performance! Jest to coś w stylu sprzęgieł Pana Radzikowskiego. Powłoka jest na tarczy inna i jest naklejka firmy w której była robiona na oryginalnym blacie sachsa, jednak nie jest to performance. Tak samo jak docisk jest wg mnie dużo sztywniejszy jednak nie jest to seria performance. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to oryginalny zestaw do 600 nm sachs performance kosztuje w berlinie 1500 euro plus podatek 19 % jest to jednomasa, tarcza z inną powłoką i specjalny docisk. Oryginalne sprzęgło powinno wytrzymać 420 nm, to powinno wytrzymać w granicach 480 nm jednak producent nie podaje dokładnie. Jeden z warsztatów w berlinie robił z podobnego zestawu 496 nm i póki co po 6 tkm jeździ. Pozdrawiam
grom Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja kupiłem jakiś czas temu to sprzęgło z pełną świadomością, że to nie jest Sachs performance. Wklejalem linka żeby każdy sobie poczytal. U mnie jao do tej pory żadnych problemów. Moje seryjne sprzęgło poddalo się przy 420nm, wrzuciłem drugie ori sachsa parę tysi zrobiłem, znów slizgac się zaczelo. Stąd uważam ze bezpieczniej jest robić max 400. Zacząlem kombinować i kupiłem to wzmocnione. Powiedz to 490nm to na Sachs performance, czy właśnie na takim jak moje??
krystus150 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie oni robili na podobnym zestawie co kupiliśmy. To tak jak u Pana Radzikowskiego zrobić zestaw. Oryginalny sachs performance z jednomasą który kosztuje 1500 euro netto wytrzymuje 620 nm. ---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- Dodam że są dwie firmy w niemczech które zajmują się robieniem zestawów typu sachs performance stage 1, 2 i 3. Stage 3 do 2.0 kosztuje 1300 euro i jest to samo co performance tj.jednomasa odelżona, tarcza wzmocniona z mocniejszymi sprężynami plus specjalny docisk o całkiem innym kształcie. ---------- Post dopisany 06-04-2014 at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2014 at 19:02 ---------- Witam! Wymieniłem dwa tygodnie temu kompletne sprzęgło z dwumasą. Dwumasa oryginalna Sachs, docisk i tarcza Sachs po modyfikacji w firmie zajmującej się wzmacnianiem sprzęgieł. Wymieniłem to z moim przyszłym teściem w ciasnym kanale:wink: Stara dwumasa miała luz wzdłużny około 30 mm!, tarcza oryginalna - bez sprężynek!- jakieś 50 procent zużycia, docisk stan ok, jednak tzw. słoneczko niżej osadzone niż w tym co kupiłem jakieś 10 mm. Po wymianie zero stukania, zero pyrkania, sprzęgło łapie delikatnie szybciej. Uważam że jednomasa i sprzęgło ze sprężynami zdaje takie same zadanie jak dwumasa i tarcza bez sprężynek (jak było w fabryce zakładane). Łożysko dociskowe też wymieniłem i nie chuczy. Dodam że czyściłem wszystko i zużyłem duży spray do czyszczenia hamulców, wszystko powycierałem (wątpie żeby serwis czy mechanik zapłacił 25 zł za spay do czyszczenia i bawił się z tym pół godziny), nasmarowałem smarem do łożysk wysokotemperaturowych, mocowałem na kleju do śrób i dokręcałem kluczem dynamometrycznym. Nie jestem mechanikiem, ale po zainwestowaniu w klucze dwunastokątne zwróciły się dwukrotnie. Kluczy dynamometrycznych nie licze bo mam 22 lata to sie zwrócą nie raz Chciałbym tylko dodać że takie posty jak "Udziele wszystkich informacji dotyczących wymiany sprzęgła", gdzie w odpowiedzi na pytania jakie klucze potrzebuje ile czasu i czy skrzynia jest ciężka otrzymuje odpowiedź "kolego nie wiem ja byłem PRZY AKCJI WYMIANY SPRZĘGŁA":facepalm: Więc albo ktoś wie co pisze w poście i o co chodzi, albo niech się nie odzywa i nie denerwuje niepotrzebnie ludzi. Dodam, że nie ma się czego bać, to takie same auta jak 20 lat temu tylko dużo więcej kabelków i kilka plastików chroniących normalne mechaniczne rozwiązania, o których jednak trzeba troszke poczytać. Dodam że koszt 800 zł w polsce i 450 euro w berlinie u podwórkowego mechanika - w serwisie nawet nie pytałem. Mi zajęło to 12 godzin w tym 6 z pomocą teścia (skrzynia jednak trochę waży) Pozdrawiam
ziomek1988 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Ja po chipie CAGA miałem 173KM i 395NM.Teraz zamontowałem turbo od CAHA i jeszcze nie zrobiłem korekty softu a zauważyłem, że przy max załadunku 5 osób + but przy 5 biegu (2tys obrotów) sprzęgło lekko się ślizga. Zapewne po korekcie softu będzie jeszcze gorzej jak wskoczy w granice 200KM i 420NM ... sprzęgło seria, przebieg 106.000km Czytam wątek i różnie piszecie, sachs performance, obicie tarczy kevlarem. czy to jest kompletny zestaw sprzęgła?http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstarkte-kupplung-audi/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-audi-a4-8k2/2-0-tdi-105kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4.html Edytowane 3 Listopada 2014 przez ziomek1988
szuwi3 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam wszystkich śledzących wątek. Jak większość z Was mam A4 B8 CAGA po sofcie na ok 175ps (tak przynajmniej twierdzi poprzedni właściciel - żadnych "dowodów" w postaci wykresu nie mam) i ten sam problem. Po zrobieniu 6tkm od zakupu przyspieszam na 4-ce, obroty idą w górę, a prędkość ledwo rośnie - diagnoza - sprzęgło. Grom - jeśli jeszcze śledzisz ten wątek, to proszę daj znać jak się sprzęgło spisuje i ile km już zrobiłeś od wymiany - widzę że trochę czasu mineło. Pozdrawiam.
PatrickU Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) To sprzęgło http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstarkte-kupplung-audi/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-audi-a4-8k2/2-0-tdi-105kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4.html to to samo reklamowane u nich na stronie? http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-Performance/Audi/Audi-A4-8K2-B8-11-07-%3E/2-0-TFSI-quattro-155-kW-;-06/2008-/Zestaw-sprz-%23281%3Bg-%23322%3Ba-SRE-Performance::870.html Edytowane 12 Grudnia 2014 przez PatrickU
mariusz2288 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U mnie 165 tyś. i ślizga aż miło Dodam że jeżdżę tak już jakieś 12tyś
PatrickU Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jak krzywa momentu wygląda u Ciebie?
gregor10 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie 165 tyś. i ślizga aż miło Dodam że jeżdżę tak już jakieś 12tyś Gdzie wgrywałeś soft ? Ile hamownia pokazuje zmierzonego momentu obrotowego ? Edytowane 18 Stycznia 2015 przez gregor10
bziku Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Mi też się zaczęło ślizgać (411Nn i 188KM). Program robiłem około pół roku temu u Witka w R-Performance. Sprzęgło i dwumas jest świeże (ciut powyżej roku i około 35kkm) Zostawiłem samochód w R-Performancje, u którego robiłem program, mają mi obić kevlarem, ponoć spokojnie wytrzyma mój aktualny moment (411Nm). Zobaczymy efekt i żywotność takiego rozwiązania. Cena 600zł (montaż i demontaż skrzyni) plus około 250zł obicie kevlarem, więc wyjdzie około 850zł Edytowane 4 Marca 2015 przez bziku
bziku Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Ponoć problem i słaby punkt sprzęgła (którego nie rozwiązuje nawet obicie kevlarem) jest słaby docisk. Więc istnieje ryzyko, że po kolejnych kilku miesiącach znowu zacznie się ślizgać. Rozwiązaniem może być sprzęgło sachs racing, ale to wydatek ponad 1000 euro. Ja póki co odebrałem z R-Performance sprzęgło po reanimacji kevlarem (850zł z robicizną), jest ok, zobaczymy jak długo. Może teraz będę jeździł bardziej świadomy kiepskiego sprzęgła, więc może pojeździ ciut dłużej. Jedyne ale po naprawie, jakie mam, to przy gaszeniu samochodu jest delikatne szarpnięcie i stukot, więc się jeszcze przejadę zweryfikować ten objaw...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się