Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 To wersja high. Tu masz rozpiskę pinologii.
marioo444 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Dziękuję bardzo. Czy zasilanie (staly plus) moge przykrecic/podpiąć tutaj? Zalaczam zdjecie, grube kable czerwone, sprawdzilem kontrolka, jest 12v.
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Z własnym bezpiecznikiem oczywiście.
marioo444 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 (edytowane) Podłączyłem wszystko, działa. Bardzo dziękuję Wam za pomoc. Nie podłączałem czarnego i żółtego kabelka od modułu be-smart. Światła długie w funkcji dziennych włączają się po chwili od uruchomienia silnika, gasną przy włączeniu jakichkolwiek innych świateł. Może komuś się przyda, moje podpięcie dla modulu be-smart wyglada tak: Fioletowy 1 z modulu DLR pod pin 16 we wtyczce B MCE Fioletowy 2 z modulu DLR pod pin 18 we wtyczce B MCE Zielony z modułu DLR pod pin 3 wtyczki C w MCE Niebieski (masa) z modułu DLR pod śrubę którą przykręcony jest moduł MCE Czerwony (stały plus) z modułu DLR pod śrubę o którą pytałem, jest zdjęcie w poprzednim poście, bezpiecznik byl na kabelku w zestawie. Światła dzienne świecą na żółto (sprostowanie: delikatnie na żółto, z wiekszej odległości tego żółtego tak nie widać - jest całkiem spoko wg mnie), ale nie ma to dla mnie znaczenia, ważne że oszczędzam ksenony i nie ma "wioski" z jakimś dodatkowym oświetleniem. Edytowane 27 Czerwca 2021 przez marioo444
zakix Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Podłączyłem moduł od Be-smart identycznie jak marioo444. Ale mam problem z modułem. Sprawdziłem po podłączeniu działa wszystko ok. Następnie ruszyłem na zakupy, przy sklepie zamykam okno i widzę że światła zgasły co mnie zaniepokoiło. Podczas powrotu zauważyłem że na światłach w korku również zgasły mi światła. Podjechałem pod garaż światła nie świecą, dodam gazu światła się zapalają. Czy coś podłączyłem nie tak czy moduł jest wadliwy czy instalacja w aucie?. Może ktoś z was miał ten problem jak ja?.
Gregorski3 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Sprawdź napięcie ładowania . Może masz za niskie i poniżej 13,5 moduł się wyłącza . Może miałeś klimę włączona i był spadek napięcia na wolnych obrotach. Jeśli jest wszystko ok to trzeba dopytać sprzedawcę czy moduł ma jakąś regulację kiedy ma się włączać może jest źle skalibrowany .
zakix Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Gregorski3 Akurat klimy nie miałem włączonej, nawet radio było off.
staniek Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Moduły od Proeltec/Be-smart mają napięcie załączania/wyłączania ustawione na poziomie 13,8V (przynajmniej w moim tak było). Z kolei napięcie ładowania w naszych B6tkach potrafi w upały mocno siadać. No i efekt jest taki, że na obrotach jałowych dzienne się wyłączają Miałem moduł proelteca i z tego powodu zmieniłem go na moduł Lepard'a w którym napięcie załączania można sobie ustawić.
Gregorski3 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Ja stary moduł otwierałem i był tam potencjometr. Może można nim ustawić napięcie uruchamiania. Na allegro ten sprzedawca jest spoko. Można zadzwonić pogadać może coś poradzi .
staniek Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Mi poradził regenerację alternatora Moduł trafił do A2-ki siostry i ta sama historia. Ogólnie gdyby moduły Proeltec'a miały regulację napięcia załączania to nie miałbym im nic do zarzucenia.
Ivanek Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Opublikowano 31 Sierpnia 2021 W dniu 1.08.2021 o 15:33, Gregorski3 napisał: Ja stary moduł otwierałem i był tam potencjometr. Może można nim ustawić napięcie uruchamiania. Na allegro ten sprzedawca jest spoko. Można zadzwonić pogadać może coś poradzi . W dniu 1.08.2021 o 15:59, staniek napisał: Mi poradził regenerację alternatora Moduł trafił do A2-ki siostry i ta sama historia. Ogólnie gdyby moduły Proeltec'a miały regulację napięcia załączania to nie miałbym im nic do zarzucenia. Dodajcie sobie panowie dodatkowy przewód plusowy z alternatora.
staniek Opublikowano 1 Września 2021 Opublikowano 1 Września 2021 Dałem dodatkowy przewód 16mm2 bezpośrednio od alternatora do Aku, ale sprawy to nie rozwiązało mimo tego, że Napięcie zauważalnie podskoczyło. Nie pamiętam już o ile, bo kilka lat temu to było. Chyba regulatory napięcia mają po prostu taką a nie inną charakterystykę i w upały napięcie potrafi siadać
pila24 Opublikowano 1 Września 2021 Opublikowano 1 Września 2021 7 minut temu, staniek napisał: Chyba regulatory napięcia mają po prostu taką a nie inną charakterystykę i w upały napięcie potrafi siadać To jest norma i nie tylko w b6 ,u mnie przy +35°C na zewnątrz ładowanie spadało do 13V,przy 20°C jest 14.2V, przy 10°C 14,8V. To jest ochrona akumulatora w czasie upałów i tak ma być,mój tani moduł drl nawet przy 13V działał bez problemu. Omijać moduł od Proelteca szerokim łukiem bo jest problematyczny.
Ivanek Opublikowano 1 Września 2021 Opublikowano 1 Września 2021 15 godzin temu, staniek napisał: Dałem dodatkowy przewód 16mm2 bezpośrednio od alternatora do Aku, ale sprawy to nie rozwiązało mimo tego, że Napięcie zauważalnie podskoczyło. Nie pamiętam już o ile, bo kilka lat temu to było. Chyba regulatory napięcia mają po prostu taką a nie inną charakterystykę i w upały napięcie potrafi siadać Ja bym zastosował 25mm2
kamil-vag Opublikowano 2 Września 2021 Opublikowano 2 Września 2021 Bez sensu stosować jakieś dodatkowe kable itd...najlepszy jest moduł, który po wykryciu napięcia ładowania zazbroi się dla funkcji drl i później ma funkcję pamięci, a resetuje go światło mijania lub plus po zapłonie...
zakix Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 W dniu 2.09.2021 o 07:13, kamil-vag napisał: Bez sensu stosować jakieś dodatkowe kable itd...najlepszy jest moduł, który po wykryciu napięcia ładowania zazbroi się dla funkcji drl i później ma funkcję pamięci, a resetuje go światło mijania lub plus po zapłonie... Wiesz który posiada taką funkcję?.
staniek Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Nie wiem o jakim module pisze Kamil, ale już chyba pisałem, że fajne są moduły Lepard'a. Mam już jakiś czas i mogę polecić.
pila24 Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) 25 minut temu, staniek napisał: Nie wiem o jakim module pisze Kamil, ale już chyba pisałem, że fajne są moduły Lepard'a. Mam już jakiś czas i mogę polecić. Lepard oczywiście lepszy,ale ten o którym Kamil pisze kosztuje jakąś 1/3 ceny Leparda. Więc za takie pieniądze jest ok. Też mam taki i działa bezproblemowo. Edytowane 8 Września 2021 przez pila24
jaras99 Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 W dniu 8.09.2021 o 18:33, pila24 napisał: Lepard oczywiście lepszy,ale ten o którym Kamil pisze kosztuje jakąś 1/3 ceny Leparda. Więc za takie pieniądze jest ok. Też mam taki i działa bezproblemowo. A który dokładnie Kamil moduł ma na myśli? Mój besmart po dwóch latach bezproblemowego działania dzisiaj siadł. Tzn nie odpala wogole świateł. Nie wiem co się podziało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się