kruszyna29 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 [/color] Jeżdzę głownie tak zeby trzymać 1800-2200 obrotów. Biegi zmieniam miedzy 2000 a 2600. Mało kiedy wiecej. To jest diesel. Nie benzyna [/color] turbo-diesel[/b] czyli silnik średnio-obrotowy, a nie diesel czyli silnik niskoobrotowy, a to jest duża różnica- dużo ludzi to myli i jeździ turbo-dieslem jak dieslem, a to błąd. Potem dziwią się, że im auto muli albo turbo się zapieka Diesel jak ma turbo to od razu nie robi go silnikiem średnio-obrotowym, w ciężarówkach maż turbo diesla, a silniki są nisko-obrotowe. Ciekawe jak byś jeździł benzyną z turbiną.
Tocz3k Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 A4 B6 1.9 TDI, AWX, 130 KM. Na pełnym baku przejechałem 900 km na zbiorniku 70 litrów. Czyli średnie spalanie wychodzi 7,78L/100 km
Misiek80 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 A4 B6 1.9 TDI, AWX, 130 KM. Na pełnym baku przejechałem 900 km na zbiorniku 70 litrów. Czyli średnie spalanie wychodzi 7,78L/100 km 70 ? a nie 65 ?
Gość Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 a 66l dla quattro ja srednie mam ok 8l, jazda raczej dynamiczna, największe w trasie ok 12l , odcinek ok 100km ze średnią prędkością ok 200 km/h po autobahnie co i tak mi się wydaje nieźłym wynikiem, bmw 2.5l noPB przy takiej samej jezdzie paliła prawie 18l normalnie w wawie, ok 9.5-10l z webasto, trasa 6-6.5l predkosci do 130 km/h
Fido Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 A4 B6 1.9 TDI, AWX, 130 KM. Na pełnym baku przejechałem 900 km na zbiorniku 70 litrów. Czyli średnie spalanie wychodzi 7,78L/100 km Sporo. Mi tak średnio ok.6L/100 km bierze.
marec-ki Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 U mnie w trasie 90-120km/h średnio 6l przy 17stkach. Klima non stop ON. Myślałem, ze coś nie tak ale jednak widzę po wpisach innych, że nie ma tragedii Ogólnie jak sobie wyliczam od tankowania do tankowania to wychodzi 6.5l. Z tego 85% to trasa reszta miasto.
passatgl5 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mój AWX po mieście w korkach przy bardzo delikatnej jeżdzie pali ok. 7,5-7,8 na trasie pomiedzy 4,6 min. a ok. 5,9 przy predkosciach pomiedzy 120-150 km/h a do zbiornika najwięcej udało mi się wcisnąć 75 litrów przy ok. połowie rezerwy (zasięg pokazywał 40 km) z odpowietrzeniem...
Marynarz____ Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mój AWX po mieście w korkach przy bardzo delikatnej jeżdzie pali ok. 7,5-7,8 na trasie pomiedzy 4,6 min. a ok. 5,9 przy predkosciach pomiedzy 120-150 km/h a do zbiornika najwięcej udało mi się wcisnąć 75 litrów przy ok. połowie rezerwy (zasięg pokazywał 40 km) z odpowietrzeniem... czyli 1800 obr i zmiana biegu, a potem dziwią się że turbo im się zapieka ---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- [/color]Jeżdzę głownie tak zeby trzymać 1800-2200 obrotów. Biegi zmieniam miedzy 2000 a 2600. Mało kiedy wiecej. To jest diesel. Nie benzyna [/color] turbo-diesel[/b] czyli silnik średnio-obrotowy, a nie diesel czyli silnik niskoobrotowy, a to jest duża różnica- dużo ludzi to myli i jeździ turbo-dieslem jak dieslem, a to błąd. Potem dziwią się, że im auto muli albo turbo się zapieka Diesel jak ma turbo to od razu nie robi go silnikiem średnio-obrotowym, w ciężarówkach maż turbo diesla, a silniki są nisko-obrotowe. Ciekawe jak byś jeździł benzyną z turbiną. Kolego co ty pieprzysz, nie porównuj ciężarówki gdzie jest kilkanaście biegów i inne obciążenia silnika z osobówką. Ktoś kiedyś napisał 10 przykazań jazdy turbo dieslem i tego się trzymaj a nie głupoty wypisuj na forum.
Biszczan Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Co ty masz z tym zapiekaniem ? Jeśli układ wtryskowy jest zdrowy, a turbo zostało dobrze wyczyszczone to nic się nie stanie przez bardzo długi okres użytkowania. 2,5 roku od czyszczenia turbo właśnie nie mam żadych problemów ze zmienna geometrią ( wiosna, lato dynamiczna jazda, jesień zima spokojna). Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Duch^ Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Silnik awx opony 205 mniej mi spala w trasie jak afn a w mieście do 9.
Marynarz____ Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Co ty masz z tym zapiekaniem ? Jeśli układ wtryskowy jest zdrowy, a turbo zostało dobrze wyczyszczone to nic się nie stanie przez bardzo długi okres użytkowania. 2,5 roku od czyszczenia turbo właśnie nie mam żadych problemów ze zmienna geometrią ( wiosna, lato dynamiczna jazda, jesień zima spokojna).Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka w lato jeździsz dynamicznie, tylko w zimie spokojniej- w takiej sytuacji nie zapiecze się. Niektórzy uprawiają cały rok PSJ a potem się dziwią, że notlaufy łapią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się