Cristoforo Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 witam. mam zamiar wymienić audi AEB na AFN czy w silniku diesla czesto się zdarza że i tam popychacze hydrauliczne sa do wymiany,bo w benzynach to jest czesty przypadek? ile jest szklanek w afn? i jak jest cena ich? wiem ze sa to najlepsze silniki w stajni audi ale maja jakis słaby punkt? czy prawidłowe jest ze na zimnym silniku troche zakopci i na rozgrzanym jak sie doda gazu tez bedzie delikatna czarna chmurka? prosze o mała podpowiedz z góry dziekuje
stomi Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Moj na ciepłym silniku nigdy nie dymił więc wydaje mi się że nie jest to prawidłowe, a może lepiej byłoby Ci założyć lpg do swojego?przynajmniej wiesz co masz.
szogun0 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Słuchaj, jak masz zakatowany silnik albo jakiś ogromny przebieg to ci stukają szklanki. U mnie jest 280 tys km na liczniku i jest cichutko.
marewel Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Szklanki moga stukac na zimnym,tak mowi instrukcja do wymiany sa jak stukaja na cieplym. AFN jest na 8 szklankach a AEB na 20.
Cristoforo Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 no wlasnie u mnie stukaja bo auto stalo dwa lata dlatego dostały w kość a silnik to prawdziwa zyleta zwłaszca turbina i inne bebechy i mam dylemat bo mysle o wymianie na diesla mam juz u patrzonego z mysla o mniejszej esploatacji..
loco87 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 u mnie nie dymi nigdy czy zimny czy cieply i jeszcze nie slyszalem popychaczy
Gość Henrykus Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 W AEB nic nie dymi , nic nie stuka , nic nie puka . AFN będzie stukał , będzie dymił będzie pukał . Lepiej nie przesiadaj się z AEB na AFN bo będziesz pisał na forum że twoja Niunia nie ma mocy. Pozdrawiam wszystkich AEB .
ajax Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Lepiej nie przesiadaj się z AEB na AFN bo będziesz pisał na forum że twoja Niunia nie ma mocy. Oj kolego chyba nie jezdziles AFNem Jezeli pod uwage wezmiemy przyspieszenie chwilowe to zbiera sie lepiej niz nasze AEB. Tyle ze obroty i dlugosc skrzyni to juz inna historia :gwizdanie:
Gość Henrykus Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Mój post to nie jest przyczynek do polemiki , wiele osób przesiada się do innego auta i subiektywnie maja odczucie że silnik nie ma mocy , że inaczej się zbiera .Oczywiście że AFN inaczej się zbiera na starcie choć moment obrotowy ma podobny do AEB jednak ma mniejszą moc. Aż roi się ot wątków typu "mój silnik nie ma mocy" Pozdrawiam wszystkich niezagazowanych AEB
voxan69 Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Jest tyle takich wątków bo z reguły te motorki maja 3 razy większy przebieg niż na blacie
gregory Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Jeden z dziwniejszych pomysłów o jakich słyszałem wymienić AEB na AFN. Zakładaj Sekwencje LPG do swojego AEB to będziesz przezadowolony i do tego będziesz jeździł taniej niż tym AFN-em przy tych cenach diesla. Polecam BRC-Sequent 24.
adams78 Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Jeździłeś AFN-em? Będzie dymił, bo niemal każdy ma grubo powyżej 200kkm. Pomijam kulturę pracy, np. drgania na biegu jałowym i ciągnący się smrodek gnojówki. Wystarczy rano odpalić w garażu to poczujesz różnicę. Co do dynamiki, to owszem, jest na 1-2, może 3-ech biegach. z mysla o mniejszej esploatacji.. Ok. 6,5-7/100 ON vs 11-12/100 LPG. Dolicz ok. 3tys PLN na montaż i sam sobie odpowiedz, co bardziej Ci podchodzi i co bardziej się opłaca.
gregory Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 Ok. 6,5-7/100 ON vs 11-12/100 LPG. Dolicz ok. 3tys PLN na montaż i sam sobie odpowiedz, co bardziej Ci podchodzi i co bardziej się opłaca. LPG
adams78 Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 czy w silniku diesla czesto się zdarza że i tam popychacze hydrauliczne sa do wymiany,bo w benzynach to jest czesty przypadek? Przy silnikach mających bardzo duże przebiegi może tak. W dieslu w zasadzie niewiele słychać, bo klekot dosyć skutecznie zagłusza. W AEB często zapomina się lub lekceważy wymianę łańcucha napędu drugiego wałka. Luz powoduje nieco głośniejszą pracę, zazwyczaj przebiegi powyżej 200kkm kwalifikują ten zestaw do wymiany. Ok. 6,5-7/100 ON vs 11-12/100 LPG. Dolicz ok. 3tys PLN na montaż i sam sobie odpowiedz, co bardziej Ci podchodzi i co bardziej się opłaca. LPG Nic dodać, nic ująć. Chyba, że ktoś szczególnie kocha TDI.
xandmar Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 a ja juz na pewno nigdy nie zmienię na diesla jestem tak zadowolony z niuni i bardzo mało pali 8,8-9 l/100
marewel Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 chcesz miec moc to nie zmianiaj,chcesz oszczednos to szukaj AFN.
Misior Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 chcesz miec moc to nie zmianiaj,chcesz oszczednos to szukaj AFN. chcesz moc i oszczednosc to szukaj AFN i jedz do Rogala
Cristoforo Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Opublikowano 8 Lipca 2008 ja w swoja musze włozyc okolo 4 tys. ale to czesci orginalne w asołacznie z robocizna.ja miesiecznie wydaje na benzyne 600zł dieslem ja wydam 300zł.reszta to na ewntualne niespodzianki.wkladajac 4000zl nie podnosze wartosci auta.a mam bez klimy.ma na oku ciekawy egzeplasz z klima troche lepszym wyposazeniem i jest młodszy a dokładam jakies 6000zł i mam afn z 1998 roku.nie jestem zwolennikiem lpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się