Kruk_89 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 może przy następnej wymianie mam gorąco głowę i zakupiłem tego Top Teca i płukankę LM Pro Line
BeyerBrown Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Zawsze możesz go zwrócić, tym bardziej jeśli go zamawiałeś przez Internet. W sklepie też nie powinni robić większych problemów... pod warunkiem, że sprzedawca spoko a klient kulturalny
Kruk_89 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 chyba silnik nie ucierpi przez te 12k km zobaczymy jak będzie na tym oleju potem spróbuje tego 100% syntetyka
waskivw Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Ja głównie silniki audi zalewam LM 5w 40 Top Tec 4100 , jak klient bardziej wymagający , albo silnik po modach 5w40 high tech synthoil.
sławek85 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 Panowie mam pytanie .Mam obecnie zalany olej w aucie valvoline 5w40 max live czas zmienić bo już 10 tyś nalatane . Teraz moje pytanie czy pozostać przy tym czy zmienić np na Motul 8100 x-clean 5w40 czy to coś zmieni? mniej będzie łykał oleju?
Kruk_89 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 a ile łyka? osobiście się łudzę że mi pomoże ale z tego co czytam czyli doświadczeń innych to zmiana oleju daje efekt tylko z castrola lub mobila na np motul czy LM
gibon_81 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Jak lubisz przepłacać to zmien. Ja mam max life w moim i nie narzekam. Łykać coś łyka ale w końcu to v6 i wypić musi
Kruk_89 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 hmm mam mały problem a mianowicie znowu nie długo po wymianie oliwy zaczęło mi wyświetlać oil mini (żółta kontrolka) mimo że oliwa jest w normie. dzieje się tak zawsze po dłuższym postoju po zapaleniu silnika kontrolka zapala się po jakiś 30sek. Gaśnie dopiero po przejechaniu około 10km i już się nie pojawia aż do następnego dłuższego postoju aż olej ostygnie trochę dziwna sprawa jak dla mnie. Ktoś miał już coś takiego lub zna rozwiązanie ? dodam że od dwóch dni już nie zapala się kontrolka olej min, tylko również żółta kontrolka ale z podpisem sensor czujnik czyżby do wymiany trochę na zbyt proste by to chyba było
BeyerBrown Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czujnik sam podpowiada, że chce pójść na emeryturę
dyslexia Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czy jak po ok 7-8tyś km zapaliła się kontrolka oleju to wszystko w normie? Wlany olej w kwietniu valvoline 5w40. Na bagnecie, po wyjęciu przy żółtej kontrolce "czajniczka z kropelką" ledwo co zaznaczony film olejowy. Pytanie: spalanie oleju w normie czy mam się zacząć martwić?
gacek585 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czy jak po ok 7-8tyś km zapaliła się kontrolka oleju to wszystko w normie? Wlany olej w kwietniu valvoline 5w40. Na bagnecie, po wyjęciu przy żółtej kontrolce "czajniczka z kropelką" ledwo co zaznaczony film olejowy. Pytanie: spalanie oleju w normie czy mam się zacząć martwić? Chciałbym mieć takie zużycie oleju jak ty. Bardzo w normie.
kt65c453 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ja raz kupilem 2 banki po 5 l wlewam około 6 litrów, i teraz ten olej nie dolewam, no może w połowie przebiegu chlupne żeby był Mac, i teraz pytanie, ten olej o otwarciu to można lać za rok do wymiany? Bo wlewam resztę starego i nowy Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Jak będzie szczelnie zamknięty to nie widzę przeciwwskazań. http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/oleje/281162,Czy-olej-ma-termin-waznosci-Jak-dlugo-mozna-przechowywac-otwarty-olej-bez-utraty-jego-wlasciwosci.html
Kruk_89 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 hmm mam mały problem a mianowicie znowu nie długo po wymianie oliwy zaczęło mi wyświetlać oil mini (żółta kontrolka) mimo że oliwa jest w normie. dzieje się tak zawsze po dłuższym postoju po zapaleniu silnika kontrolka zapala się po jakiś 30sek. Gaśnie dopiero po przejechaniu około 10km i już się nie pojawia aż do następnego dłuższego postoju aż olej ostygnie trochę dziwna sprawa jak dla mnie. Ktoś miał już coś takiego lub zna rozwiązanie ? dodam że od dwóch dni już nie zapala się kontrolka olej min, tylko również żółta kontrolka ale z podpisem sensor czujnik czyżby do wymiany trochę na zbyt proste by to chyba było wracając do tematu czy żółta konewka z dopiskiem sensor może sygnalizować coś innego poza uszkodzeniem? np złym odpowietrzaniu lub złej jakość oliwy?
BeyerBrown Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Nastaw się na usterkę czujnika.
Kruk_89 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 więc wymiana nastąpi wraz z wymiano oleju za 4 tyś dziś w nocy było tylko +2 u nas rano z ciekawość sprawdziłem stan oleju bo znowu pokazuje mini ale olej jest w normie co ciekawe pod korkiem znalazłem śladowe ilość brązowo-złotej mazi miałem już ten problem rok temu w zimę po nocy na korku lubiło się trochę tego zbierać. Miałem się zająć odmo ale jakoś nie było czasu teraz pora się za to wziąć znalazłem dość tani zawór ale pytanie czy się nada? http://allegro.pl/zawor-glowicy-odma-oleju-skoda-superb-i5735635494.html
kt65c453 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 To raczej wilgoć z powietrza, a, miałem tak samo, po długiej trasie zniknęło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się