piterryc Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 byłem własnie w serwisie Audi w Koblenz (de). Gość powiedział ze na komputerze nie widzi zadnych błędów. ale cos mam nie tak z komputerem bo sprawdził bagnetem olej i bylo minimum a na elektronicznym wskaźniku pokazuje połowe ; p wiec zaproponował wymiane oleju wraz z całym serwisem ale stwierdził ze nie moze mi ocenić ile to będzie kosztowało bo to zalezne ile im zejdzie czasu z tym wszystkim O,o. Więc sie wkurzyłem ze ma cos zrobić i gówno mnie obchodzi bo od tego tu jest ; p więc zwykłym bagnetem sprawdził ten stan oleju dolał ten litr ale powiedział ze będzie pokazowało na komputerze ze jest ful a faktycznie jest troszke nad minimum bo nie jest zresetowany komputer jak po kazdej wymianie oleju w serwisie. byłem tez w ATU (zwykłym warsztacie) też zeby z ciekawości zobaczyć co powiedzą... gość powiedział ze pierwszy raz cos takiego widzi i nie moze pomóc... i ze moze wziąść posprawdzać i bedzie kosztowało 50 euro ale nie jest pewien czy cos znajdzie O,o . NIEMIECKA PRECYZJA! stan na dzisiejszy dzien: nie wiem ile mam oleju. miarka elektroniczna pokazuje full a mam chyba troszke nad ćwiartke po dolaniu,hamulec dalej jak gąbka i gdy wcisne pare razy pedał hamulca świeci mi kontrolka świec żarowych ;p dobrze ze kontrolka check engine sama od siebie zniknęla; p ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- aha co do hamulca. gość powiedział ze mam albo juz klocki wytarte albo nie ma płynu hamulcowego ; p jak mu powiedzialem ze wszystko to jest wymienione 3 miesiące temu powiedzial ze czasem w audi robi sie zwarcie instalacji elektrycznej i tyle... chyba tak pojade do Polski... ale niestety za 2 miesiące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Dziwne :eusathink:powinno wypluć jakis bład jak kontrolka miga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterryc Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 gość jeszcze powiedział po 20 minutach grzebania ze widzi jakiś błąd z komputerem ale on sie pojawia czasem a czasem nie i nie jest groźny. Ładnie mi nie groźny jak jezdze autem bez oleju ; p ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- a tak z ciekawości to prawda co on mowi ze w Audi z tym elektronicznym miernikiem poziomu oleju gdy masz miniumum i dolejesz sam sobie dajmy na to 1L to komputer tego nie wykrywa tylko miernik wariuje i pokazuje głupoty? ; p dopiero w audi po całkowitej wymianie oleju mogą go ustawić na faktyczny pozniom O,o. jesli to prawda co powiedział ten wiekli mechanik w wielkim serwisie Audi w Koblenz to producenci Audi sie nie postarali.... ;c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mechanik klepie bzdury. ELSA nic nie wspomina o kasowaniu poziomu oleju ani przy dolewce ani przy wymianie filtra. Jest nawet zapis że jeśli otwarta została pokrywa przednia, przy następnym włączeniu zapłonu pokazany zostanie w zestawie wskaźników tablicy przyrządów aktualny poziom oleju. Czyli otwierasz maskę, dolewasz, zamykasz maskę i po włączeniu zapłonu masz nowy odczyt poziomu oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterryc Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 dziekuje Ci przynajmniej wiem ze mam cos z komputerem nie tak i ze do tych specjalistów juz nie zawozić ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nie koniecznie masz coś z komputerem. Stan oleju pokazywany na MMI jest w miarę dokładny ale weryfikuje sie to w razie potrzeby w ASO. Jest do tego specjalna miarka i specjalna procedura. Jeśli fachman procedury nie przestrzegał to mogło na miarce wyjść za mało. Przy pomiarze ZTCP jest jakoś tak, że auto ma być rozgrzane bodajże do 90 stopni, potem wyłączone i trzeba poczekać określony w instrukcji czas żeby olej zdążył do miski spłynąć. Najczęsciej jest to 1-5 minut. Jesli sie olej nie rozgrzeje , i za wcześnie sie zrobi pomiar, to oczywiście może na bagnecie być mimimum, a tak w realu będzie pod maximum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 korzystalem z pomiaru za pomoca bagnetu serwisowego poziomu oleju bo ja mialem za duzo wlane o 500 ml bo na wymianie nie wyssali do konca oleju ,z naszego bagnetu nic nie wnioskowalem ale procedura serwisowa z wykorzystaniem bagnetu serwisowego ukazal rzeczywistosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterryc Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 dzwoniłem w Polsce do mojego doradcy serwisowego i przedstawiłem sytuacje mam olej long life na 30 tys. km. Po wymianie przejechane mam 14 tys. jeżdze czasem zbyt szybko (215-220 km/h) wiec to podobno normalne ze olej mi będzie pobierało w troszke wiekszych ilościach niz normalnie. i doradca mowił ze miedzy minimum a maksimum na tej skali to jest kwestia 700 ml bo reszta jest w obiegu... wiec jesli na tym bagniecie serwisowym mialem minimum i on dolał 700ml to teraz mi pokazuje full. czyli myśle pokazuje dobrze... ale nie jestem pewny czy nie mam za duzo. a kwestia hamulca to prawdopodobnie przegryzł mi jakiś zwierzak coś od serwa i hamulec nie ma podciśnienia czy cos i dlatego jest twardy pedał hamulca... wszystko to sprawdze w serwisie po przyjezdzie do polski bo tutaj w niemczech juz nie chce miec nic wspolnego z serwisem ;p ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- własnie boje sie ze kolega ,, zbigor'' ma racje i w serwisie nie dosc długo odczekał i mogło pokazywac minimum a dolał 700 ml wiec jesli za duzo teraz mam to dalej jestem w d.... ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ciekawa sprawa mnie zapewniali że jak poziom za duży to powinna pojawic się informacja, lepiej wlac 4 litry i zobaczyc co pokazuje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czujnika się nie kalibruje, jeśli masz z niego sygnał, stan się zmienia to czujnik jest sprawny. Co do pomiaru, to silnik ma mieć 90st. po zgaszeniu czekamy koło dwóch minut i sprawdzamy poziom. Jeśli będziemy dolewać to poziom powinien nam wzrastać na wyświetlaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Właśnie muszę sprawdzić to sitko czy nie ma tak wiórków, niestety w moim modelu nie można tego zrobić w pompie tylko sitko z czujnikiem znajduje się w listwie CR na pokrywie zaworów. NIe wiem czy sam to zrobię czy pojechać do serwisu Boscha, ogólnie chcą za to około 150 zł. Jeszcze spróbuję poczytać o tym. tak czy inaczej ta pompa ma to do siebie że może się łuszczyć z różnych powodów. Właśnie jak wymieniałem olej w silniku przyjechał klient z Q7 z takim właśnie problemem, lepiej to sprawdzić wcześniej i przede wszystkim lać dobre paliwo na głównych stacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek75 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Witam mam jakąś czarna serie ) 6 tygodni temu wymienilem dwumas ze sprzeglem i dziwne ale znowu sie sypie:)) ale wymienia go na gwarancji wiec to nie klopot. Ale od tygodnia co jakis czas miga mi kontrolka swiec zarowych ale auto jedzie normalnie. Vag wskazuje na zapchana przepustnice podobno :/ czy wystarczy wyczyscic czy trzeba kupic nowa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jak czyszczenie pomoże to tak chyba ze jest bład elektryczny to tylko wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek75 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Mam dosc juz tych wymian :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-zgierz Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 a jaki przebieg ? tak dużo napraw? może przebieg skręcony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Pewnie duzy przebieg To normalne usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeszek75 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Przebieg nie skręcony wszystko udokumentowane zaczynając od serwisu kończąc na przeglądach:/ na dzień dzisiejszy 114300 mil . Można powiedzieć że dużo napraw nie było ale kosztowne dwumas i rozrząd to normalne wymiany przy takim przebiegu. Teraz ta kontrolka od świec ale w piątek wymienia sprzęgło z dwumasem i wyczyszcza ta przepustnice :/ w sobotę napisze czy pomogło bo puki co kontrolka świec cały czas miga :/ ---------- Post dopisany 21-05-2014 at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany 20-05-2014 at 20:26 ---------- Czytalem czytalem i sie doczytalem sprawdzalem obserwowalem i doszedlem do wniosku ze moj czujnik swiec jest zwiazany z hamulcem ) ale przepustnica i tak do czyszczenia :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Może być,że jest lekki luz na ośce i olej dostaje się po niej do wtyczki, wystarczy ją wyczyścić i błąd zniknie,ale i tak za jakiś czas wymienisz przepustnicę. Pasuje to do przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Panowie, znajomy poprosił mnie o zadanie pytania wam w związku z ww problemem. Samochód to oczywiście B8 2.0 CR. Problem jak u większości migająca kontrolka świec i chek silnika. Samochód mocy nie stracił, jeździ tak już dosyć długo- więc wstępnie pompę, wtryski i opiłki z tym związane możemy wykluczyć. Gdzieś tam dowiadywał się przez kogoś z serwisu, że to wina jakiegoś czujnika w kolektorze ssącym . Był na vagu jakieś błedy wyskoczyły, ale nie pamięta juz co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Pasuje wkleic tu numery błedów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się