Ralen Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Zalezy jak bardzo masz luźny króciec. Jeżeli łapie dużo lewego powietrza i masz twarde hamulce to może Ci braknąć podciśnienia na gruszę, egr itp
WaleryzMoldawii Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 A czy ma ktos mysl na temat takich wysokich cen na uzywane pompy na allegro? Co sie stalo z nimi? w zeszlem roku mazna bylo znalesti bosha za 150, i bylo ih sporo, a teraz nie ma co kupic. Moja (LUC) trzyma czisnenie ale cieknie paliwo.
machina Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Wszyscy kupuja boscha i taki efekt. Zawsze możesz założyć luka z końcówką N to juz poprawiony model.
WaleryzMoldawii Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Sprawdze dzisiaj ale moja est chiba z taka końcówką, - N. Ona ciekne nie przez krokiec , a tylko spod dekielka pompy.
greg2505 Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 z pod krućca nie ma co cieknąć ,tam jest podciśnienie ,u mnie też z pod dekla ciekła ropa ,uszczelniałem 2 razy i dalej ciekło ,wymiana na boscha i spokój ,tylko ja miałem jeszcze luźny kruciec,spawdź przewód pod pompą ,idzie od odpowietrzenia układu chłodzenia ,u mnie pękł od cieknącej ropy
machina Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Kupiłem swoją rok temu na allegro za stówkę i śmiga rok czasu bez problemu. Nic nie cieknie, widać trafiają się lipne egzemplarze albo przebieg je załatwia. Może faktycznie szukaj boscha i będziesz miał spokój.
WaleryzMoldawii Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 No wlasnie, szukam, ale nie moge narazi znalezc. Albo sa za droge, a jak nie to nie chca wyslac za granica.
machina Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Szukaj calych silników na sprzedaż i pytaj sprzedających o samą pompę
MichałA4 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Ja kupiłem N-kę z LUK-a jakiś miesiąc temu za 120zł , i na prawdę nie ma co narzekać nic nie cieknie podciśnienie takie jak trzeba turbo już się nie blokuje auto chodzi jak szatan, wg mnie nie ma co przepłacać i upierać się na boscha, LUK z młodszego rocznika też bardzo dobrze sobie radzi . Mi udało się kupić pompke z jakiegoś małego diesla po nie wielkim przelocie .
WaleryzMoldawii Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 zgadzam sie z wami, ale ja estem w Moldawii, nie mam mozliwosczi przeglondania silnykuw i pomp na nich. Przez telefon oczewiscze sprzedawcy twerdza ze ja bende zadowolony, - wszystke pompy sa po malych przebegach.
Norbert Chybowski Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Witam ma pytanie czy po wymianie vakuum pompy odpowietrzać trzeba cały układ
Endrio Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Kurcze, niedawno wymieniałem pompę i nie pomyślałem nawet o tym Wymieniłem, odpaliłem, jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem Ale czy tak sztuka nakazuje ??
machina Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Listwa paliwowa odpowietrzy się podczas próby zapalenia silnika. Z tego co pamiętam to kręciłem dwa razy po 5 sekund i zapalił za trzecim razem. Tapnięte z HUAWEI GRA-L09 Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez machina
greg2505 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 ja też nic nie odpowietrzałem ,zapalił za pierwszym razem ,aż się zdziwiłem ,bo na starej pompie po wymianie uszczelki musiałem z 5 razy kręcić
miro_x Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) wszystjkie pompy na allegro jakie znajduje z końcówką N P Q to pompy LUK. Boscha z tym numerem nie znalazłem. Może być ten LUK ? np P http://allegro.pl/pompa-wakum-paliwa-038145209p-vw-audi-t5-1-9-tdi-i6100639780.html Edytowane 18 Maja 2016 przez miro_x
greg2505 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 tu masz boscha http://allegro.pl/vw-audi-skoda-seat-pompa-vacum-038145209-c-f-vat-i5978217324.html ,ta co podałeś link ma zaklepywany króciec więc może się poluzować
Radex121 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) Panowie a wiedomo cos na temat pomp PIERBURG ?? jak jest zbudowana tez ma wkręcany krócieć ?? Edytowane 24 Maja 2016 przez Radex121
miro_x Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) ok. jeszcze raz. bo trochę nie mogę znaleźć różnicy.Czym się różni stary luc (A E H) od nowego (N Q P) ? Czy jeśli kupię i założe z końcówka N to nie zacznie mi cieknąć i luzować się na króćcu? Edytowane 2 Czerwca 2016 przez miro_x
nik23 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Nowy ma wkrecany króciec i jest metalowa uszczelka a nie guma za vacu
miro_x Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Panowie takie 3 pierwsze z brzegu z alle . końcówka N wszystkie takie same ja nie widzę różnicy z tą cieknącą u mnie w aucie. tzn nie mam jak sprawdzić numeru mój samochód z 2004 r. http://allegro.pl/vw-audi-skoda-1-4-tdi-038145209n-pompa-vacum-wakum-i6206891658.html http://allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-pompa-wacum-1-9-tdi-038145209n-i6239811300.html http://allegro.pl/waku-pompa-vacum-vw-audi-1-9-2-0-tdi-038145209n-i6226928844.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się