Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


black.devil

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Wojto napisał:

też zmieniłem ns cleana 5/40 i wymieniam co 10 tkm

I bardzo dobra decyzja.  Wymieniaj co 10k będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie tutaj, że powinno wejść 4,7 - 5,0 litrów oleju przy wymianie. Wymieniałem ostatnio tacie olej w caga po zakupie.Weszło 5,7 litra i jest 3/4 stanu... WTF? Większa miska? A może ktoś coś zmienił w słynnej pompie oleju (2008 rocznik). Czy pojemność układu się zmienia przy zmianie pompy na stary typ z 1,9?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jestem zdecydowany na zakup Motul-a (w poprzedniej B6 też używałem) do silnika CAHA 170KM tylko trochę zgłupiałem czytając te komentarze.

To brać XClean 8100 5w40 który niby nie spełnia normmy 507 i czy jednak specific 5w30?

Mam zamiar zmieniać olej co roku lub 15 000 km. Przebieg 188 000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pscu napisał:

Panowie, jestem zdecydowany na zakup Motul-a (w poprzedniej B6 też używałem) do silnika CAHA 170KM tylko trochę zgłupiałem czytając te komentarze.

To brać XClean 8100 5w40 który niby nie spełnia normmy 507 i czy jednak specific 5w30?

Mam zamiar zmieniać olej co roku lub 15 000 km. Przebieg 188 000 km.

Xclean 5w40 C3

Wymiana Max 10000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2017 o 07:11, jedenastka napisał:

A ktoś może słyszał coś o tym oleju ?

Mannol OEM 5W30 5L 504.00 507.00

mannol należy do grupy SCT Lubricants rozlewany na Litwie mają siedzibę w Niemczech i posiadają swoje laboratorium

 

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, pscu napisał:

Dzięki. A znalazłem jeszcze taki: Motul 8100 X-Clean+ C3 5W30. Może lepiej ten?

Nie ma potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :-)

Do mojej Q5 2.0 TDI 177 KM CGLC szukałem i w końcu kupiłem - LIQUI MOLE TOP TEC 4200 - 5W30 z normą 507, oryginał Niemcy. :

OLEJ_LM_4200.jpg

image.jpg

Przed wymianą:

-płukanka LM Engine Flush 

- filtr KNECHT OX388 D Eco

 

Edytowane przez frack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po wywaleniu DPF zaślepieniu EGR oraz blokady klap kolektora stosować jakiś inny olej? I co dodatkowo wymienić przy zmianie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcin_G napisał:

Czy po wywaleniu DPF zaślepieniu EGR oraz blokady klap kolektora stosować jakiś inny olej? I co dodatkowo wymienić przy zmianie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Co wlejesz to i tak będzie dobrze.

Ważne aby było fullem 0/5W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Marcin_G napisał:

A bardziej motyl czy liqui Moly?

Motul xclean 5W40 lub xmax 0W40

LM Synthoil High Tech 5W40 lub

LM Synthoil Energy 0W40 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motul xclean 5W40 lub xmax 0W40
LM Synthoil High Tech 5W40 lub
LM Synthoil Energy 0W40 

A jakie są negatywne skutki takiej zamiany i czy są?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Marcin_G napisał:


A jakie są negatywne skutki takiej zamiany i czy są?

Nie ma

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...