shearerr Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam, posiadam Audi A4 z 2001r i mam spory problem. Auto kupiłem jakieś pół roku temu, wadą jego było kiepskie hamowanie, ale powiedzieli mi że to przez klocki i tarcze. Rzeczywiście klocki i tarcze z przodu jak i z tyłu były do wymiany, tak też zrobiłem i wymieniłem cały komplet (TRW) także firma dobra. No i w zasadzie hamowanie nie różni się niczym... Jak odpalam auto i przejadę pierwsze kilometry, parę razy zahamuję, to wszystko jest okej, auto hamuję extra, natomiast jak przejadę większy kawałek, z większą ilością hamownia, samochód zaczyna hamować beznadziejnie, pedał robi się bardzo twardy i trzeba go bardzo mocno wcisnąć żeby auto zaczęło hamować. Zaznaczę że mechanicy sprawdzali serwo i wszystko w nim jest okej, jak również przewody. Co to może być, bo już mi ręce opadają? Pozdrawiam !!!
bialy986 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 A płyn kolego wymieniales?Jak dawno? wysłane za pomocą tapki
shearerr Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 auto mam od pół roku, może trochę więcej i płynu hamulcowego nie wymieniałem, ale czy w tym mógłby tkwić problem ?
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Problem jest we wspomaganiu. Trzeba szukac usterki. ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- Masz BAS ????
shearerr Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Z tego co wiem nie posiadam BAS-u. No właśnie to jest dziwne, bo zawszę na początku jazdy auto hamuję super, dopiero później pedał robi się twardy jak kilka razy się zahamuję. a więc tak: - Tarczę i klocki mam nowe - Serwo - sprawdzone - sprawne - przewody - ok Wymienię jeszcze ten płyn hamulcowy, może to pomoże. Ma ktoś jeszcze jakieś wskazówki, będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu
darek127 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Płyn hamulcowy zapewne ma już parę lat i posiada już dużo wilgoci czyli wody i z tym wiąże się niska temperatura wżenia .Wymień płyn na odpowiedni jeżeli masz ESP to kup do układów z esp.Układy hamulcowe z systemem ESP wymagają płynu o niskich lepkościach w ujemnych temperaturach.
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 ile zrobiłeś na nowych hamulcach? tarczach i klockach
shearerr Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Płyn będę wymieniał w czwartek, więc dam znać jak po wymianie. Na nowych klockach i tarczach przejechałem jakieś 250 km
pioteros Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To za mało żeby się ułożyły i dotarły, jak zrobisz 2x 3x tyle to wtedy napisz czy jest dalej to samo
dariuszqw Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Lukasz sprawdz przede wszystkim podcisnienie uklad wspomagania hamulcow. Masz elektroniczna pompe wspomagania sila hamowania? Odłacz rurki od wspomagania i dmuchnij zobacz czy idzie powietrze w jedna i druga strona. Ja mialem tak samo i mialem zapchana rurka... Daj znac czy pomoglo?
shearerr Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie mam elektronicznej pompy. Rurki zostały sprawdzone, przedmuchane, płyn hamulcowy wymieniłem i jakby ten pedał hamulca był trochę miększy ale wydaję mi się że różnica jest niewielka... może po prostu te nowe klocki i tarcze muszą się dotrzeć, bo przejechałem jakieś 300km
piotrsob1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Sprawdź wartość podciśnienia wytwarzaną przez vacumpompę na zimnym i ciepłym silniku, myślę że to jej wina :eusathink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się