seves Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Robert, to mnie chyba namierza Pani Snajperowa Autko po kolejnej trasie - w sobotę wróciłem z Włoch, spisało się oczywiście wyśmienicie:kox: spalanie lepiej niż dobrze bo w Czechach trzeba uważać, w Austrii też i w tamtą stronę w miarę spokojna jazda prawie zgodnie z przepisami - wynik 7,5L/100, a powrót kulając przysłowiowego dropsa bo jechaliśmy na 2autka spaliło 6,5L/100km w upale ponad 35st.C i w tym kilka dosyć długich korków:grin: tym samym spalanie które przelicza za mnie "motostat" od momentu kupna spadło do 8,75L/100km:shock3:.
snajper1998 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Robert, to mnie chyba namierza Pani Snajperowa Autko po kolejnej trasie - w sobotę wróciłem z Włoch, spisało się oczywiście wyśmienicie:kox: spalanie lepiej niż dobrze bo w Czechach trzeba uważać, w Austrii też i w tamtą stronę w miarę spokojna jazda prawie zgodnie z przepisami - wynik 7,5L/100, a powrót kulając przysłowiowego dropsa bo jechaliśmy na 2autka spaliło 6,5L/100km w upale ponad 35st.C i w tym kilka dosyć długich korków:grin: tym samym spalanie które przelicza za mnie "motostat" od momentu kupna spadło do 8,75L/100km:shock3:. no wlasnie , a zrob to samo S4 b6/b7
melman_zyrafa Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Seves- gratki fury -widziałem jak stała na Alle... (B7 brata Patroxa?) gdybym nie kupił wcześniej swojej- to ta byłaby moja :D Trochę mnie zmartwiliście z tymi Eibachami- dzisiaj przyszedł cały kit Bilstein B12 Pro... Wybierałem konkretnie pod b7 Avant, 3,0 TDI z zawiechą S-Line... Edit: Wróć- widziałem inną ... ta to sedan, ja chciałem Avanta...
tgkone Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ta palma na zegarach sama Ci sie oswieciła?? ja mam rsn-e i chcialbym aby czas tez automatycznie sie aktualizowal ale nie wiem jak tą opcje wlaczyc ;>
H4mm3R Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ta palma na zegarach sama Ci sie oswieciła?? ja mam rsn-e i chcialbym aby czas tez automatycznie sie aktualizowal ale nie wiem jak tą opcje wlaczyc ;> Jak masz antenę w zderzaku to powinna świecić, jak nie to albo się popsuła albo jej niema... RNS-E niema nic do tego..
seves Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Andrzej ja nic kompletnie nie robiłem, ani vagiem ani niczym innym - się po prostu pojawiła w poniedziałek rano - widocznie zasięg złapał - a z tego co się kiedyś orientowałem bo mi się palemka zawsze podobała:grin: to jest jakiś moduł montowany w tylnym zderzaku odpowiedzialny za łapanie tego sygnału:wink: Ta palma na zegarach sama Ci sie oswieciła?? ja mam rsn-e i chcialbym aby czas tez automatycznie sie aktualizowal ale nie wiem jak tą opcje wlaczyc ;> Tak jak pisałem kilka dni wcześniej - za palemkę odpowiada moduł/antena montowana w tylnim zderzaku:wink: widocznie złapał zasięg i się palemka pojawiła, później przez tydzień autko stało w garażu podziemnym we Włoszech i palemka zniknęła ale po kilku dniach znów się pojawiła - ja nic kompletnie nie robiłem po prostu pewnego dnia się pojawiła - być może podczas upałów ten moduł wysechł Co do coolera to nie mam jak go zmierzyć z zewnątrz bo nie wiem dokąd sięga a zderzak nie wiem kiedy pójdzie do malowania bo nie ma czasu - w tym tygodniu z furką znów lecimy do Anglii:decayed: - grubość coolera to 9cm
banan87 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 dzięki za pozdrowienia goniłem Cię, ale już wiem, czemu nie dogoniłem na top geara śmigałem auto pięknie się prezentuje, gratki
Lopezzz Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Piękne wozidełko, gratuluję zakupu. Jedno czego mi brakuje w tym wszystkim to zdjęć środka i ogólnie więcej fotek by się przydało. Panowie zróbcie mu jakąś sesję przy okazji bo inaczej się nie doczekamy.
seves Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 dzięki za pozdrowienia goniłem Cię, ale już wiem, czemu nie dogoniłem na top geara śmigałemauto pięknie się prezentuje, gratki Ja też na topgeara leciałem jakbym wiedział że mnie gonisz to zaczekałbym bo we dwójkę byłoby raźniej. Twoja też piękna - zmyliła mnie naklejka ecuproject bo byłem pewien że to 3.0tdi:decayed: Piękne wozidełko, gratuluję zakupu.Jedno czego mi brakuje w tym wszystkim to zdjęć środka i ogólnie więcej fotek by się przydało. Panowie zróbcie mu jakąś sesję przy okazji bo inaczej się nie doczekamy. Dzięki za dobre słowo:wink: mam sporo zdjęć furki ale nie mam cierpliwości do wrzucania fotek przez portale fotkowe:facepalm: może kiedyś doczekamy się że wystarczy przeciągnąć fotkę Faktycznie żadnego zdjęcia środka nie wrzuciłem - poprawię się Z nowości to wpadła nowa szyba przednia pilkington + lusterko z czujnikiem deszczu/zmierzchu i fotochrom, no i siedzi już w końcu kompletny zawias gwintowany FK dedykowany do S4 - kupiony nowy w DE - zakup kontrolował Hammer - dzięki . Zawias z S4 jest bardzo dobry - sprężyny progresywne - z przodu są 2sprężyny, duża i mała dzięki temu komfort bardzo się poprawił bo za drobne nierówności odpowiada mała sprężynka- ale nie jest idealny, jednak przyzwyczaiłem się do sztywnego zawiasu i zaskoczył mnie ostatnio delikatnym bujnięciem w zakręcie przy dość dużej prędkości na niemieckiej autostradzie- być może ta nierówność na jezdni była w kształcie "muldy" musiałbym to sprawdzić w innym samochodzie:decayed: . Bujnięcie było delikatne i wszystko było pod kontrolą ale po prostu się tego nie spodziewałem. Z negatywów: po zmianie zawiasu pojawiły się dziwne stuki w przednim zawieszeniu które ciągle próbujemy z mechanikiem wyeliminować - na stacji diagnostycznej uprzejmy Pan nic nie wykrył a stuki są bardzo wkurw:kwasny: Niebawem wrzucę jakieś fotki z Włoch i Anglii
Fr0styyy. Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Seves. Jak wrzucisz kilkanaście fotek na imgur: the simple image sharer to później możesz zrobić z tego album i za jednym kliknięciem dodasz miniaturki ze wszystkich zdjęć bez zbędnego pierdzielenia się z tym
farmer91 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 na stacji diagnostycznej na szarpakach jest właśnie lipa, nie wykryją nic za bardzo na przednim wielowahaczu :/ z kanału brechą zpierać o wahacze, ruszać, rękami złapać i ruszać, niech ktoś kierownica lekko rusza prawo lewo, albo na podniesionym lewarku, coś tam się wykryje po trochu... w passacie najszybciej padały mi górne na sworzniach, a dolny banan na tulei gumowej. Chyba że zaszaleć i wymienić całość
seves Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Dawno się nie chwaliłem co nowego bo jakoś z czasem było ciężko a działo się w sumie co nieco, m.in. rozerwało oponę a druga była już prawie przetarta:facepalm: ale o tym później jak znajdę więcej czasu:grin: We wtorek w końcu wpadł z powrotem ORI zawias na przód i w końcu delektuję się cicha pracą zawieszenia Mój mechanik od razu mówił że to amory się tłuką ale jakoś nie dawałem w to wiary (bo to przecież nowy komplet FK ktory przyszedł prosto z FK.de!!!!! ). Wahacze które wymieniłem przy okazji za to więcej wytrzymają i pewnie przez dłuższy czas do zawieszenia nie trzeba będzie zaglądać. Minus całej tej historii jest taki że niestety nie spieszyło mi się ze zlokalizowaniem tego trzaskania (w pierwszych tygodniach wymienione zostały wahacze a potem jakoś się przyzwyczaiłem do głośniejszego słuchania muzyki) i w ubiegłym tygodniu dowiedziałem się że od zakupu minęło 6miesięcy i 6dni a gwarancji FK na amortyzatory daje... Uwaga uwaga 6miesięcy!!! Także sprawa jest rozwojowa:facepalm: i nie mam pojęcia co z tym zawiasem zrobię ale póki co z gwintu się wyleczyłem. Za to na gorąco z wrażeń i różnic pomiędzy gwintem a seryjnym (twardym BV) zawieszeniem: 1. Delektuję się cichą pracą zawieszenia 2. W samochodzie ogólnie jest ciszej - nie słychać pracy opon ani innych odgłosów słyszanych wcześniej podczas jazdy, 3. Wyraźnie lepiej tłumione są nierówności, 4. Dłuższy skok amortyzatora wyłapuje większe nierówności, 5. Minusem są twarde nieprogresywne sprężyny co za tym idzie przy pokonowywaniu niedużych nierówności bardziej je czuć w samochodzie. To chyba tyle
Flyer Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Kup porządny gwint to zapomnisz o seryjnym 1BV, FK to typowy low budget...
akjam Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Żyjesz Seves? Gdzieś ty był jak cie nie było? A jeśli chodzi o zawieszenie to Tylko 6 miesięcy gwarancji? Też zastanawiałem się nad jakimś gwintem ale póki co odpuściłem. Flyer co byś polecił z gwintów? :hi:Coś z czego byłbym zadowolony i byłoby więcej gwarancji.
seves Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Kup porządny gwint to zapomnisz o seryjnym 1BV, FK to typowy low budget... Oczywiście FK to niska czy nawet bardzo niska półka ale bałem się używanych a 5 czy 7kpln za gwint to dla mnie za dużo Właśnie Fly co byś polecił w "normalnych" pieniądzach? Akjam no kur trochę mnie nie było ale... Jak to mawiają nie ważne co robiłem... Ważne że wróciłem
Pucek Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Seves, jak nie chcesz gwinta to pakuj jakieś sprężyny typu H&R/Eibach do amorków 1BV i będzie git, wiadomo, szału nie będzie... Ps. Ja pakuję Weiteca, zobaczymy co to warte:wink:
seves Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Seves, jak nie chcesz gwinta to pakuj jakieś sprężyny typu H&R/Eibach do amorków 1BV i będzie git, wiadomo, szału nie będzie...Ps. Ja pakuję Weiteca, zobaczymy co to warte:wink: Weitec na pewno jest warty i pewnie będziesz zadowolony:wink: kiedy zakładasz? Ja się rozglądałem za Eibachem i Bilsteinem ale ceny kosmos, za dużo dla mnie:facepalm: chyba że jakiś pewny używany by sie znalazł Pucek ale jakie sprężyny, bo szukałem zanim zdecydowałem się na gwint i kilka firm oferuje ten sam nr sprężyny zarówno do 2.0 jak i 3.0tdi i nie pamiętam teraz dokładnie ale w opisie było napisane że obniżenie 30-50mm czy jakoś tak więc zrozumiałem że do b7 jest ta sama sprężyna a w zależności od wagi auta obniżenie różnie wychodzi jeśli miałbym pewność jak wyjdzie to mógłbym spróbować a tak zakładać i testować to już się nie bawię...
vwbartus Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Przepiękne auto A co do gwintów to jeździłem osobiście na kilku fakt faktem w borze ale najlepszy buł H&R najbardziej komfortowy a za razem twardy ,świetnie trzymał sie drogi , jedna wada była taka że nie miał uchwytów do stabilizatora od s3 dlatego byłem zmuszony go sprzedać i kupiłem używke KW V1 ( z pewnego źródła ) , też był komfortowy ale zarazem miękki no i po sezonie zamieniłem go na nowego Weitecka z regulacją twardości i był tez bardzo komfortowy a za razem twardy lecz nie czułem sie za pewnie w zakrętach tak jak to było w przypadku H&R . Jeszcze rok temu jeździłem z Rdzewkiem jego B7 on miał tam KW ale chyba V3 i ten gwint przy 4x4 sprawował sie idealnie , bardzo komfortowy , świetnie tłumił nierówności , bajka w zakrętach . Na pewno wołałbym coś używanego z najwyższej półki niż jakiegoś np FK a nie daj boże ARTY , TEA i inne wynalazki .
Rekomendowane odpowiedzi