rav85 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mam taki oto błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent
niewek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Z tego co wiem, skoro oxygen to będzie druga sonda od spalin. Masz katalizator? 1
rav85 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 katalizator mam wymieniony i błędów brak , nie wiem tylko czy to sonda przed katalizatorem czy za
niewek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak dla mnie to druga ale marne mam doświadczenie więc lepiej poczekaj na kogoś bardziej obeznanego
przemik Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Chodzi o sonde przed katem. Bład wskazuje na problem z grzałkom.
rav85 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 czyli ta od strony silnka widoczna z gory? jak sie 100% upewnic czy to ta sonda a nie ta tylna/?
Łukasz13 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Na pewno pierwsza przed katem, cos z grzałka trzeba chyba sprawdzic opornośc we wtyczce ale nie wiem na jakich pinach.
rav85 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 powracajac do tematu blad błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent która zaznaczonych sond jest za to odpowiedzialna?
rav85 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 da się ja wykręcić bez wyciągana kata? , niby miejsca jest trochę jak patrzyłem pod maska ale jakim kluczem tam się dostać
Marc!n Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 pewnie wystarczy wyciągnąć obudowę filtra powietrza, a klucz 22
rav85 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 czyli do kupna sonda z pozycji 11 podswietlona? 06B906265D
Marc!n Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak wykręcisz swoją to zobaczysz jakie ma oznaczenia, czy numer się zgadza. Możesz spróbować wcisnąć tam tel i zrobić fotkę jeszcze przed demontażem filtra pow. Nie kupuj tylko jakiegoś badziewnego zamiennika noname czy uniwersalnej.
rav85 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 w sklepie maja tylko boscha cena 320zl w aso 970zl
Marc!n Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 z zakupem się jeszcze wstrzymaj i sprawdź opór jak radzi Łukasz13, możliwe że gdzieś nie łączy na stykach lub jest kabelek uszkodzony i nie dochodzi napięcie.
rav85 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 czym sprawdzić opór? czy po prostu wypiąć wtyczkę wyczyścić i podłączyć z powrotem
Marc!n Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opór multimetrem, trzeba odpiąć sondę i sprawdzić chyba pomiędzy pinem 1 i 2 a wynosić powinien chyba tyle co w vagu w kanale 41 (ok 3,8). Ale poczekaj, może jeszcze ktoś coś powie bo nie jestem pewien (spróbować możesz, nic nie popsujesz). No i sprawdź jeszcze napięcie w gnieździe (tam gdzie wpinasz sondę) między pinem 1 i 2 na włączonym zapłonie.
adrianjaro Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 noi co sie okazalo?? Mam ten samblad i jest slaby silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się