Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 bład 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki oto błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

Z tego co wiem, skoro oxygen to będzie druga sonda od spalin. Masz katalizator?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

katalizator mam wymieniony i błędów brak , nie wiem tylko czy to sonda przed katalizatorem czy za

Opublikowano

Jak dla mnie to druga ale marne mam doświadczenie więc lepiej poczekaj na kogoś bardziej obeznanego :decayed:

Opublikowano

Chodzi o sonde przed katem. Bład wskazuje na problem z grzałkom.

Opublikowano

czyli ta od strony silnka widoczna z gory? jak sie 100% upewnic czy to ta sonda a nie ta tylna/?

Opublikowano

Na pewno pierwsza przed katem, cos z grzałka trzeba chyba sprawdzic opornośc we wtyczce ale nie wiem na jakich pinach.

Opublikowano

9d5d5e5f10bf1c3am.jpg

powracajac do tematu

blad

błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

która zaznaczonych sond jest za to odpowiedzialna?

Opublikowano

1 ta zaraz za turbiną

Opublikowano

da się ja wykręcić bez wyciągana kata? , niby miejsca jest trochę jak patrzyłem pod maska ale jakim kluczem tam się dostać

Opublikowano

pewnie wystarczy wyciągnąć obudowę filtra powietrza, a klucz 22

Opublikowano

f7773fc70eff27cbm.jpg

czyli do kupna sonda z pozycji 11 podswietlona?

06B906265D

Opublikowano

Jak wykręcisz swoją to zobaczysz jakie ma oznaczenia, czy numer się zgadza. Możesz spróbować wcisnąć tam tel i zrobić fotkę jeszcze przed demontażem filtra pow.

Nie kupuj tylko jakiegoś badziewnego zamiennika noname czy uniwersalnej.

Opublikowano

w sklepie maja tylko boscha cena 320zl w aso 970zl

Opublikowano

z zakupem się jeszcze wstrzymaj i sprawdź opór jak radzi Łukasz13, możliwe że gdzieś nie łączy na stykach lub jest kabelek uszkodzony i nie dochodzi napięcie.

Opublikowano

czym sprawdzić opór? czy po prostu wypiąć wtyczkę wyczyścić i podłączyć z powrotem

Opublikowano

Opór multimetrem, trzeba odpiąć sondę i sprawdzić chyba pomiędzy pinem 1 i 2 a wynosić powinien chyba tyle co w vagu w kanale 41 (ok 3,8).

Ale poczekaj, może jeszcze ktoś coś powie bo nie jestem pewien (spróbować możesz, nic nie popsujesz).

No i sprawdź jeszcze napięcie w gnieździe (tam gdzie wpinasz sondę) między pinem 1 i 2 na włączonym zapłonie.

Opublikowano

noi co sie okazalo?? Mam ten samblad i jest slaby silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...